

Cum alegem o masina ?
#326
Scris 11 august 2009 - 09:12

#327
Scris 12 august 2009 - 09:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#328
Scris 12 august 2009 - 09:46

#329
Scris 12 august 2009 - 01:07
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#330
Scris 12 august 2009 - 02:01
#331
Scris 12 august 2009 - 02:27

"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#332
Scris 12 august 2009 - 02:34
@berkut, ce vrea sa zica acest Subaru postat aici ??
#333
Scris 13 august 2009 - 08:00

#334
Scris 13 august 2009 - 08:36
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#335
Scris 13 august 2009 - 11:08
#336
Scris 15 august 2009 - 10:13
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#337
Scris 17 august 2009 - 10:52
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#338
Scris 17 august 2009 - 12:43
Ultimately, however, the Audi A4 3.0 TDI quattro such a comparison surprisingly well for themselves to decide. The improved package of engine and engine, chassis and transmission are decisive in the Bavarian Zweikampf. The BMW is the sportier, but could offer something better driving. Even while the Audi has the edge. scuzati traducerea.
#339
Scris 17 august 2009 - 10:23
sa vedeti voi ce ma cocosez de ras cand scot astia de la audi 3.0TDI de 300 de cai, nu ca motorul nu-i poate produce si acum cu alta turbina si soft (310).
apropo, 3.0TFSI (de fapt are un compresor), iar le cam da cu firma in cap celor de la bmw, pt ca masina e sub evaluata rau. absolut stock tine 430 de cai, pe care ii socate doar dintr-un soft. apoi mai exista si un alt motor, 2.5 turbo, care este preconizat a putea furniza un maxim de 600 de cai cu turbina corespunzatoare. stock da vreo 340, dar deja s-a demonstrat ca din soft tine 400.
in timpul asta bmw cred ca-si schimba publicul tinta. mi-e sa nu devina un al doilea subaru pt mine in viitorul nu foarte indepartat. astia sufera grav de frica concurentei intre propriile masini si le castreaza mult mai rau decat cei de la audi, care de obicei se limiteaza la chestii mai simple. bmw in schimb le-a gandit mult mai temeinic si e tot mai greu sa scoti ceva din masinile lor.
momentan, parerea mea e ca au cam pierdut razboiul cu audi si mercedes.
si o fi smecher rau noul Z4 3.0, dar nu-l vad bine in fata unui TTRS de exemplu.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#340
Scris 18 august 2009 - 10:19
oricum, si eu sunt de parere ca sunt gatuite rau motoarele la bmw.
cel putin cel de 3,0 biturbo. care prin doo turbine duce de la 272cp la 306cp. se zvonea ca pe dino marea majoritate au iesit pe la 330-340cp.
nu vad vreo pb in a fi dus stoc spre 400cp. ( macar un 360 )
un 335xd e iarasi o lipsa. precum si 535xd. bine ca baga pe seria 7 xdrive.
audi are intr-adevar motoare f bune pe benzen.
1,4 TSI, 1,8 TSI, 2,0 TSI, noul 2,5 si 3,0
la dizel ar mai putea lucra ceva.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#341
Scris 18 august 2009 - 12:52
stage 1 zic unii ceva de 290 cp si 600 Nm.
535xd ar fi mega giugiuc.
#342
Scris 18 august 2009 - 01:15
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#343
Scris 18 august 2009 - 01:53
@ska: sper ca glumesti, nici un cazan nu merita asa sacrificiu
intr-adevar 335xd, 535xd, 535xi ar fi super... sunt cam penibili astia de la BMW, ma uit la 3ar-ul meu castrat de marketing, ma uit la X1 care e limitat la xDrive28i cu 258 CP, si diesel doar in 4 cilindri, sa nu vina peste X3....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#344
Scris 18 august 2009 - 01:55

#345
Scris 18 august 2009 - 01:59

dar nu actualul, presupun....
peste niste ani probabil masina de familie de la al 2-lea bebe in sus (Doamne ajuta!) va fi ceva gen X5 xDrive35d....SH recent....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#346
Scris 18 august 2009 - 02:05
#347
Scris 18 august 2009 - 02:12
normal ca glumescska: sper ca glumesti, nici un cazan nu merita asa sacrificiu

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#348
Scris 18 august 2009 - 03:03

#349
Scris 18 august 2009 - 03:10
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#350
Scris 18 august 2009 - 04:23
Treaba a decurs cam in felul urmator:
- Zice doamna acum cateva luni ca ar fi cazul sa ne luam si o masina mai de familie, in care sa poata sta si adulti in spate si cu care sa se poata merge mai comod decat cu ST-ul cu amortizoare sport, talon de 45 la roti si 7000 rpm.
- Mai zice ca ce frumos ar fi un RAV4 sau Outlander. Sau Kuga. Sau Freelander. Nou, luat in rate pe 4 ani. Eu adaug la lista Forester 2.5 si CX-7.
- In principiu sunt de acord cu ea, ne-ar prinde bine o masina pt excursii, o masina care sa nu-ti zdruncine creierii cum iesi de pe E60 sau E85 si in care sa nu trebuiasca sa faci tetris cu bagajele. Dar sunt de parere ca e o prostie sa dam pe un fier pe care il vom folosi doar in weekend (= max 5000km/an) mai mult de 10-15k eur, deci nu vreau sa aud de masina noua in rate pe care ajungi sa platesti 30-35k la finalul ratelor.
- Cauta doamna, vorbeste cu dealerii. I se ofera Kuga Titanium diesel cu 7200Eur reducere. Stramb din nas, eu vreau benzinara, dar mergem totusi la drive test.
- Se lamureste ca nu are loc mai mult in spate ca in ST iar portbagajul e mai mare doar in cazul in care scoti roata de rezerva. => Nu merita.
- Intre timp gasesc la o ambasada un LC120 tzipla. Dar fiind in regim diplomaic, n-are vama si TVA-ul platite, asa ca la cost se mai adauga ~6000Eur. Aia find masina, ii ofer propietarului 18-19.000 astfel incat sa ies cu ea la ~25.000. Omul nu vrea, spera sa o vanda altui diplomat (fara taxe).
- La mijlocul lui iunie, am fost cu Oaspetele, Cata, Kenny si LaScurt in excursie spre Poiana Zanelor. Dragut pe acolo, dar drumul horror. La intoarcere mi se rupe un prezon de la suportul motorului, iar al 2-lea rezista pana la Brasov unde imi cade motorul de la ST pe jos. Adun deranjul asta cu 2 jante indoite (pe interior) anul trecut + 3 galme la cauciucuri si ajung la parerea doamnei si anume ca ne-ar prinde bine o masina de excursie.
- Dupa ce ne intoarcem dintr-un prim concediu primesc pe mail o lista de masini de la romstal leasing. Vreo 150 de masini. Printre care si un CX-7 Revolution SD din 2008, cu ~25.000km la bord la 16900Eur cu TVA inclus.
In stilu-mi caracteristic, o lalai cateva zile pana sa ajung la Autoklass unde erau expuse, iar CX-7-le se vanduse cu 2 zile inainte. Ma mai invart prin parc, ma uit la un Touareg V6 TDI 2006/70km / 20500Eur dar era cam alergat si la cateva Outlandere din 2008. Unele de 2.0 TDI cu echipare mai saraca pe la 15-16k si 3 bucati 2.2HDI cu echipare de top (Instyle Navi). Dintre astea 3, doua erau noi (0km) nu fusesera vandute niciodata. Ala rulat (~20.000km) era vreo 17500 si cele noi 19500 + taxa de poluare.
A doua zi ma intorc cu un prieten si ne holbam din nou la masini. Unul dintre alea noi e plin de chrom la exterior asa ca il prefer pe celalalt. Ii rog pe cei de acolo sa verifice daca au ambele chei si daca sunt ok actele.
Ziua urmatoare am plecat din nou in concediu si m-am intors peste 10 zile (joia trecuta)
Vineri am fost si cu sotia si kinderul sa vada masina.
Le-a placut si lor, asa ca azi am platit factura.
Aceasta postare a fost editata de Extremero: 18 august 2009 - 04:27
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi