Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Subaru Legacy/Outback vs. A6 Allroad/Avant/Sedan vs. Necunoscuta


  • Please log in to reply
323 replies to this topic

#151 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 08 septembrie 2009 - 02:48

http://www.subarumot...acy_prices.html

http://www2.autovit...... Cauta !


subaru

sa bage careva la audi ca am obosit
:)

@Cata ce are bre 3 litri aspirat ala??se misca decent zic eu ;)

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 08 septembrie 2009 - 02:49

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#152 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 08 septembrie 2009 - 02:50

Pe A6 Avant mai e un V6 2.8 220cp care se prezinta foarte bine, Valvelift etc. Are anumite penalitati de taxe, dar din pacate A6 n u va primi 2.0 de 211 tocmai ca sa nu se incalece cu acest motor (de aia am recomandat si A4, pentru ca intre 2.0 de 170 si ala de 211 e ceva diferenta, pentru mine mai mare decit diferenta de spatiu).
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#153 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 septembrie 2009 - 02:55

3l aspirat pe subaru e o masina moarta cum ii spun eu. nu prea ai ce sa-i mai faci, taxe mari, consum mare. la revanzare pierzi de nu stii de tine.

la audi nu m-as baga decat la S4 sau TT RS :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#154 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 septembrie 2009 - 02:57

nu e chiar asa
un motor aspirat are alte avantaje in fata unui turbo mai mic
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#155 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 septembrie 2009 - 03:02

avea. acum sunt destul de mici. exista tot felul de turbine, softuri, setari etc. de ex la un GTI poti avea harta speciala de oras pe care sa ai putere mica, consum redus si cuplu foarte jos. dureaza fix o secunda sa o schimbi. poti avea pana la 5 harti pe care le schimbi cum doresti.

dar asa sunt eu, mai pro turbo.

nu vorbim de un aspirat de pe ferrari.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#156 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 septembrie 2009 - 03:04

are, nu avea, ca fizica si tehnica au ramas cam la fel :)
hartile alea sunt mult bullshit de marketing..cat platesti pt un astfel de sistem inteligent nu recuperezi niciodata din consum.

cea mai buna harta de consum e piciorul drept..mergi cuminte, consuma putin, fie ca e un 3.7 aspirat sau un 2.0 turbo
diferentele nu snut cihar asa mari
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#157 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 03:10

Auziti, 3.0 pe legacy merge cam "ca" WRX-u si are 3 harti ! Basca lag ZERO :)
  • 0

#158 norium

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 09
  • Location:Suceava
  • Marca:Ford
  • Model:Mondeo MK3
  • Motorizare:2.0 TDCi

Scris 08 septembrie 2009 - 03:14

phey altele modele nu se mai fabrica.
pe restul le-ai cam eliminat din motive personale sau din lipsa de spatiu.
si avand in vedere ca stim cu totii ca NU iti vei lua subaru ca vei pierde enorm la revanzare, ramane sa stabilim CE MOTOR sa-ti iei pe A6 ;)


Sa stii ca A6-le e in continuare in pole position. Dar un GT din ala din State e o oferta foarte buna (10k euro!!!)

ska-silentium daca omu vrea poate ia un GT din ala si impreuna cu el mai vine inca cevax din state daca am noroc


Imi place GT-ul ala :)


Pe principiul asta, si cu voia Dvs, fac un mic offtopic cu ce mi-as lua uite acu', pe loc, noroc ca nu am marunt in portofel :D


Cu un RS6 nu ai cum sa nu ma binedispui ;)


Si cand ma gandesc ca Fabia combi are 430-440L volumul portbagajului...... :D

@Norium: Honda CRV 2.2 diesel sau 2.0 benzen ar prezenta interes?
pacat ca nu-ti place noul Accord combi, ar fi o solutie interesanta. ;)


Fabia combi nu-mi place, fara suparare (stiu ca nu ai sugerat-o) :) Honda CRV in nici un caz!


clar pierzi la revanzarea unei astfel de masini mult, daca nu foarte mult. apoi am vazut niste calcule de 1k� pe an diferente. nu vad de ce te-ai chinui cu un A6 daca 1k� pe an face diferenta atat de mult la achizitie.

dupa mine subaru va fi clar mai ieftin in exploatare, dar mai greu de vandut in general. acum orice masina e greu de vandut, dar subaru e si mai si. iti spun eu, fost posesor de 2.

personal in locul tau m-as axa pe un motor turbo de 2l (benzina sau diesel, depinde de pret si asteptari), sedan break 4x4 gen A4, insignia, legacy, cat mai nou posibil. asta e combinatia momentului. daca suporti costuri mai mari in exploatare (gen 2-3k� pe an), poti merge pe masini din clasa ceva mai mare cu aceleasi motoare sau motoare mai mari pe astea, insa din tot ce ai spus, diferentele de spatiu nu sunt justificate prin cele de costuri. practic nu prea mai incap atatea valize pe cat ai crede.


Calculele erau strict referitoare la costurile aditionala la motoare de 3 litri. De ce sa platesc aiurea cand pot gasi o varianta cu un motor de 2 litri? O alegere inteleapta la inceput si sunt aranjat!
  • 0

#159 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 septembrie 2009 - 03:21

acum cea mai avantajoasa varianta e cea cu 2l turbo, din orice punct de vedere pe orice masina.

are, nu avea, ca fizica si tehnica au ramas cam la fel :)
hartile alea sunt mult bullshit de marketing..cat platesti pt un astfel de sistem inteligent nu recuperezi niciodata din consum.

cea mai buna harta de consum e piciorul drept..mergi cuminte, consuma putin, fie ca e un 3.7 aspirat sau un 2.0 turbo
diferentele nu snut cihar asa mari


asa nu vei recupera niciodata diferentele de taxe dintre 2.0 turbo si 3.0 aspirat, iar lagul e atat de mic ca nu face 2-3k � pe an in vecii vecilor.

@relu, ok, merge ca un WRX, dar ce lag real ai tu? a mea avea un f mic lag pana in 2500 rpm, dar irelevant. nu-mi aduc aminte ever sa fi pierdut vreun start in oras de la ture mici, decat daca ma incapatanam poate sa merg cu a 5-a. dar de asta au facut astia cutie de viteze cu multe trepte, mai mici, mai mari. nici un aspirat nu o sa plece blana de la 1000rpm in ultima treapta.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#160 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 septembrie 2009 - 03:22

Calculele erau strict referitoare la costurile aditionala la motoare de 3 litri. De ce sa platesc aiurea cand pot gasi o varianta cu un motor de 2 litri? O alegere inteleapta la inceput si sunt aranjat!

tre sa pui pe hartie avantajele si dezavantajele
nu exista alegerea perfecta :) mereu vei sacrifica ceva, vezi exact cum alegi mai bine pentru tine
3 litri inseamna taxe mai mari (impozit, taxa de prima inmatric si -parca-RCA).
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#161 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 08 septembrie 2009 - 03:23

Ei parca... Am dat 1000ron pe RCA pe 2 litri...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#162 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 septembrie 2009 - 03:25

fugi bre, e 750 la mine.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#163 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 03:26

Lagul e mic, dar e. Si nu lagul e partea slaba la WRX vis-a-vis de 3.0, ci cuplul pina in 3000 ture. Dupa...... :)
  • 0

#164 norium

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 09
  • Location:Suceava
  • Marca:Ford
  • Model:Mondeo MK3
  • Motorizare:2.0 TDCi

Scris 08 septembrie 2009 - 03:27

Cum naiba? Eu am dat vreo 580 parca... aceeasi motorizare ca a ta.

MTR, adaugi si diferentele de la casco :)
  • 0

#165 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 08 septembrie 2009 - 03:27

Ei parca... Am dat 1000ron pe RCA pe 2 litri...



fugi bre, e 750 la mine.


Leasing, firma, Omniasig...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#166 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 03:30

fugi bre, e 750 la mine.

La autoutilitare o fi mai ieftin..... ;)

Chiar asa, eu am dat 1015 RONI la 2500 cmc. Nici la 1Q nu e bine, nici la tine :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 septembrie 2009 - 03:33

  • 0

#167 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 08 septembrie 2009 - 03:33

Leasing, firma, Omniasig...


ghinion.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#168 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 03:39

Ghinion pe naiba, e ca la mine.......
  • 0

#169 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 septembrie 2009 - 03:48

casco e procent din valoarea masinii, nu are legatura cu motorizarea

e x% din valoare pe an

si se pare ca la RCA nu prea mai e asa diferenta peste 2000
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#170 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 08 septembrie 2009 - 03:51

Io n-am zis de casco, ci de rca. De ce la viper e ca la mine ?

Si la cata mai putin ?
  • 0

#171 norium

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 142 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 09
  • Location:Suceava
  • Marca:Ford
  • Model:Mondeo MK3
  • Motorizare:2.0 TDCi

Scris 08 septembrie 2009 - 03:51

casco e procent din valoarea masinii, nu are legatura cu motorizarea


Incorect. Firmele de asigurari au cataloage dupa care se ghideaza. Se pune pretul de achizitie, procentul de devalorizare pe an, si iese calculul. DAR, atentie, in acel catalog sunt trecute motorizarile si in dreptul fiecareia valoarea de nou. Cu cat valoarea de nou e mai mare, cu atat suma asigurata e mai mare, si deci si prima e marita.

A fost azi la Tiriac :)
  • 0

#172 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 08 septembrie 2009 - 03:53

Io n-am zis de casco, ci de rca. De ce la viper e ca la mine ?

Si la cata mai putin ?

a lui cata e pe luna nu pe an ! :laugh:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#173 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 08 septembrie 2009 - 03:56

Incorect. Firmele de asigurari au cataloage dupa care se ghideaza. Se pune pretul de achizitie, procentul de devalorizare pe an, si iese calculul. DAR, atentie, in acel catalog sunt trecute motorizarile si in dreptul fiecareia valoarea de nou. Cu cat valoarea de nou e mai mare, cu atat suma asigurata e mai mare, si deci si prima e marita.

A fost azi la Tiriac :)

normal ca e proportional casco cu valoarea dar nu cu cap cilindrica a motorului.

atunci cand dai 5% din masina pe an, normal ca daca iei una mai scumpa e casco mai mare.

sa nu crezi ca la 1.4 TSI de pe golf platesti mai putin decat la 1.9TDI daca valoarea masinii e aceeasi
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#174 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 08 septembrie 2009 - 03:58

Io n-am zis de casco, ci de rca. De ce la viper e ca la mine ?

Si la cata mai putin ?


Al tau e leasing pe firma? Daca da, la ce firma ai RCA-ul? Intra pe http://www.rca-ieftin.ro/ (nu le fac reclama dar au baza de date la zi) si vezi diferentele... Puteam sa dau cu 300 ron mai jos dar asta e contractul...
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#175 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 08 septembrie 2009 - 03:59

Io zic sa mutati discutiile despre RCA/Casco intr-un topic nou altfel fac curatenie si nu mai gasiti nimic.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time





1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi