Gafa mai mare nu puteai sa facirelu, dizalul a progresat cu pasi mari. probabil ca nu ai fost prea interesat de domeniul asta.
....
Subaru Legacy/Outback vs. A6 Allroad/Avant/Sedan vs. Necunoscuta
#201
Scris 08 septembrie 2009 - 09:21
#202
Scris 08 septembrie 2009 - 09:27
#203
Scris 08 septembrie 2009 - 09:32
#204
Scris 08 septembrie 2009 - 09:47
dar e tehnologie noua, oricum ai lua-o.
#205
Scris 08 septembrie 2009 - 09:51
#206
Scris 08 septembrie 2009 - 09:58
nu vorbim de concepte noi, de piese noi, de repere ce nu au mai fost montate/folosite pe autoturisme ??
evident, se folosesc prin intermediul electronicii, nimic de zis. dar reprezinta niste noutati si sint "contemporane" cu noi.
#207
Scris 08 septembrie 2009 - 10:00
[edit] Aviation
During the First World War French engineer Auguste Rateau[2] fitted turbo chargers to Renault engines powering various French fighters with some success.[3]
In 1918, General Electric engineer Sanford Moss attached a turbo to a V12 Liberty aircraft engine. The engine was tested at Pikes Peak in Colorado at 14,000 feet (4,300 m) to demonstrate that it could eliminate the power losses usually experienced in internal combustion engines as a result of reduced air pressure and density at high altitude.[4]
Turbochargers were first used in production aircraft engines in the 1930s before World War II. The primary purpose behind most aircraft-based applications was to increase the altitude at which the airplane could fly, by compensating for the lower atmospheric pressure present at high altitude. Aircraft such as the P-38 Lightning, B-17 Flying Fortress, and P-47 Thunderbolt all used turbochargers to increase high altitude engine power.
[edit] Production automobiles
The first Turbocharged diesel truck was produced by the "Schweizer Maschinenfabrik Saurer" (Swiss Machine Works Saurer) in 1938.[5]
The Chevrolet Corvair's turbocharged engine. The turbo, located at top right, feeds pressurized air into the engine through the chrome T-pipe spanning the engine.
The first production turbocharged automobile engines came from General Motors in 1962. The A-body Oldsmobile Cutlass Jetfire and Chevrolet Corvair Monza Spyder were both fitted with turbochargers.[citations needed]
The world's first production turbo diesel automobiles were the Mercedes 300SD and the Peugeot 604, both introduced in 1978. Today, most automotive diesels are turbocharged.[citations needed]
[edit]
#208
Scris 08 septembrie 2009 - 10:03
intelegi acum la ce ma refer ?? la implementarea lor pe scara larga.Probabil. Da nu inteleg atunci de ce nu imi dai dreptate. Toate cele spuse pe mine au fost implementate pe autoturisme in ultimele 2 decenii. Nu contest ca ele nu existau inainte, dar nu erau folosite pentru asa ceva.
degeaba se foloseau la avioane si alte alte locomotive.
#209
Scris 08 septembrie 2009 - 10:12
Ce nu vrei tu iar sa intelegi e ca pina nu demult nu erau cautate motoarele mici pentru ca taxele nu prea contau. Acum toti alearga dupa motoare mici, umflate pina crapa, numai sa dea clientului "caii" pe care si-i doreste, din 4 degetare taxate cit mai putin posibil.
#210
Scris 08 septembrie 2009 - 10:19
a lui cata e pe luna nu pe an ! :laugh:
am mers si pe niste drumuri "selenare". senzatie majora, masina era alba.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#211
Scris 08 septembrie 2009 - 10:24
anual se fabrica sa zicem 10 milioane de autoturisme. daca 12000 au motoare cu turbina, putem sa vorbim de un fenomen in masa ? nu.
dar cand deja 5 milioane sint supraalimentate, intr-un mod sau altu, se schimba treaba.
alta : la ora actuala apar din ce in ce mai multi hibrizi. astia existau si acum 10 ani, dar ii numarai pe degetele de la o mana. acum, situatia pare sa se schimbe usor, iar peste 10 ani vor deveni ceva cotidian.
exista la oara actuala nenumarate concepte, viabile sau nu, care din diferite motive nu sint implementate pe scara larga. exact la fel a fost si cu PD-ul si alte chestii, erau folosite pe vapoare, dar nu si pe masini. no, cand au inceput sa scoata astia pe banda masini cu tehnologia PD, atunci putem spune ca s-a modificat tehnica.
asa si leonardo a inventat elicopterul.
gata !
continuarea la un pahar de palinca.
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 08 septembrie 2009 - 10:28
#212
Scris 08 septembrie 2009 - 11:23
#213
Scris 11 septembrie 2009 - 08:25
masina e MARE, spatiu interior e IMENS, portbagajul... sincer nu mai retin cum era, dar cred ca e destul de mare
tehnologie mercedes, finisaje nu-s de lucs, dar are dotari garla.
iar 3,0 CRD se misca foarte bine.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#214
Scris 11 septembrie 2009 - 10:03
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#215
Scris 11 septembrie 2009 - 11:30
E o masina de luat in calcul, dar nu un competitor cu sanse de castig
#216
Scris 11 septembrie 2009 - 12:07
#217
Scris 11 septembrie 2009 - 12:38
i s-au oferit...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#218
Scris 11 septembrie 2009 - 12:58
#219
Scris 11 septembrie 2009 - 01:02
#220
Scris 16 septembrie 2009 - 10:45
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#221
Scris 16 septembrie 2009 - 09:51
#222
Scris 16 septembrie 2009 - 09:58
#223
Scris 16 septembrie 2009 - 10:29
Vezi ca mai avem un coleg in cautare de masina, "The1"Momentan nimic, caut si fac diverse comparatii
Bafta la amindoi !
#224
Scris 16 septembrie 2009 - 11:49
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#225
Scris 19 septembrie 2009 - 04:02
Vezi ca mai avem un coleg in cautare de masina, "The1"
Bafta la amindoi !
Se poate.
Eu prefer sa gust din mai multe mancaruri inainte de a ma decide ce imi place sau nu. In plus, alegerea unei masini nu e asa usoara (pentru unii cel putin, unde ma autoinclud) ca si alegerea unei perechi de ciorapi.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi