Subaru Legacy/Outback vs. A6 Allroad/Avant/Sedan vs. Necunoscuta
#176
Scris 08 septembrie 2009 - 04:01
#177
Scris 08 septembrie 2009 - 04:14
grinch, nu poti muta discutiile atat timp cat vorbim despre motorizari potentiale, avantaje si dezavantajele lor.
#178
Scris 08 septembrie 2009 - 04:19
Sa stii ca A6-le e in continuare in pole position. Dar un GT din ala din State e o oferta foarte buna (10k euro!!!)
Imi place GT-ul ala
superb mai gasim M3 si mergem in US )
#179
Scris 08 septembrie 2009 - 04:54
fizica, da.are, nu avea, ca fizica si tehnica au ramas cam la fel
#180
Scris 08 septembrie 2009 - 05:55
Te inseli. Singura evolutie in ultimii ani a fost pe parte electronica si lubrifianti.fizica, da.
#181
Scris 08 septembrie 2009 - 06:19
tehnică - T�HNICĂ, tehnici, s.f. v. tehnic (II). [DEX'98] t�hnică s. f., g.-d. art. t�hnicii; pl. t�hnici T�HNI//CĂ ~ci f. 1) Totalitate a uneltelor şi a mijloacelor de muncă, perfecţionate �n cursul dezvoltării istorice a omenirii, care permit obţinerea de bunuri materiale. 2) Ansamblu de procedee şi deprinderi folosite �ntr-un anumit domeniu de activitate. ~ de interpretare muzicală. 3) Totalitate a maşinilor, mecanismelor şi aparatelor aflate �n �ntrebuinţare. ♢ ~ de luptă totalitate a mijloacelor de luptă cu care sunt dotate forţele armate ale unei ţări. [G.-D. tehnicii] /<fr. technique, lat. tehnicus
#182
Scris 08 septembrie 2009 - 06:22
#184
Scris 08 septembrie 2009 - 07:40
eu zic totusi ca au existat si chestii care au evoluat, vezi injectia directa si ajutorul turbo, cvasiinexistent acum 10 ani.
Doar ca sa ma asigur, te referi la A4B8 ??Am studiat intrucatva. A4 (avant sau nu) mi se par prea inghesuite, chiar mai inghesuite decat un MK3. Nu cred ca mi s-ar potrivi in conditiile date.
#185
Scris 08 septembrie 2009 - 07:43
#186
Scris 08 septembrie 2009 - 07:55
Injectia directa a existat de foarte mult timp. Ce lipsea, erau injectoarele cu comanda electrica, motiv pentru care s-a aminat implementarea pe scara larga. Nici acum nu poti spune ca e foarte des intilnita, si nici nu cred ca e mare brinza. Dar motoare turbo exista de foarte multe zeci de ani !!!
Gestiunea electronica e cea mai mare "gaselnita", dar nu avantaj neaparat. Sau daca e avantaj, nu-i pentru utilizator, ci "vezi doamne" pentru mediul inconjurator. Prima si ultima injectie cu adevarat performanta a fost K-jetronic, 100% mecanica. De cind s-a trecut la cele mai "evoluate", s-a cam ales praful de masini... De fapt asta e si explicatia faptului ca nu simti caii aia multi care-s pe hirtie. Cu o masina de 150 cai care avea K-jetronic, puteai sa-ti rupi gitul foarte usor. Acum nici 260 nu te mai impresioneaza. Vezi mazda care ai avut-o
#187
Scris 08 septembrie 2009 - 08:05
B7 nu intra in calculele mele, e intr-adevar prea mic. Eu achizitia as vrea sa o realizez intr-un an sau doi.Nu, B7; B8 nu intra in calculele mele, e prea nou (2008 - ...)
#189
Scris 08 septembrie 2009 - 08:21
nu stiu exact cum sta cu portbagajul.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#190
Scris 08 septembrie 2009 - 08:23
In domeniul auto a cam stat bine de tot... Crede-maDe acord, nu contest. Dar nu putem spune ca tehnica a stat pe loc. macar din punct de vedere semnatic, nu e asa.
.......
#191
Scris 08 septembrie 2009 - 08:26
Nici garda la sol nu e prea mica: 139 / 158 (versiunea cu pachet drumuri grele)
#192
Scris 08 septembrie 2009 - 08:34
#193
Scris 08 septembrie 2009 - 08:34
Actuala caroserie de Superb, nochbag, are un portbagaj de 565L si 1.670L cu bancheta rabatata.
Nici garda la sol nu e prea mica: 139 / 158 (versiunea cu pachet drumuri grele)
ma refeream la modelul vechi.
cel nou nu cred ca intra in gama de pret a colegului.
Aceasta postare a fost editata de ska: 08 septembrie 2009 - 08:35
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#194
Scris 08 septembrie 2009 - 08:36
#195
Scris 08 septembrie 2009 - 08:43
Ska, intra si asta nou, la sh.
Relu, nu se compara Symbolul din nici un pct de vedere; inclusiv porbagajul are alta forma, alt volum si alta gura de incarcare. Cifra volumului disponibil, pt portbagaj, nu spune f mult, daca nu stii si configuratia, posibilitatile de incarcare.
#196
Scris 08 septembrie 2009 - 08:45
#197
Scris 08 septembrie 2009 - 08:53
Mie imi ajunge acel spatiu doar daca fac drumetii de 2-3-4 zile, la cumparaturile din oras si altele; dar la un concediu serios cu familia, si cei 440L (plus cat mai este deasupra geamurilor spate) imi sunt insuficienti. Fiecare cu ale lui.
#198
Scris 08 septembrie 2009 - 09:05
#199
Scris 08 septembrie 2009 - 09:05
relu, dizalul a progresat cu pasi mari. probabil ca nu ai fost prea interesat de domeniul asta. Incepand cu TDI-ul celor de la VW, trecand apoi prin implementarea CR-ului, turbinei cu geometrie variabila (apropo, au bagat-o si astia de la Porsche, daca nu ma insel, pe o benzinara) injectoare pd, piezo, rampa comuna etc.In domeniul auto a cam stat bine de tot... Crede-ma
deja sintem total off topic si imi cer scuze colegului pentru poluare.
#200
Scris 08 septembrie 2009 - 09:09
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi