Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp


  • Please log in to reply
359 replies to this topic

#226 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 11:00

Fiindca n-am considerat-o masina acum cca. 5 ani cand am luat-o( 150cp,4x4, turbo benzinara, Elegance :)).
In prezent, crezi ca am o parere mai buna? :)

Skoda, ca marca, e o alternativa, un surogat, dar tu, aercurat nu intelegeti asta...skoda rullz :) .
  • 0

#227 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 23 iunie 2010 - 11:03

Noul maximus...
  • 0

#228 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 iunie 2010 - 11:04

Cam prostie totuşi, Skoda e un nume cu ceva istorie, are în spate cel mai mare producător european şi tehnică destul de evoluată.

No, aşa puţine sunt maşinile reale, poate pe forum nu există nici una, dacă nu era AND1 membru. Alea sunt din altă ligă. Noi folosim ce avem. Eu am mers cu plăcere cu toate maşinile mele gay.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#229 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 11:11

Sunt chiar multicele masini pe forum,bmw, subaru, mitsubishi, x3-ul tau, mazda, honda, mercedes, ford...

Incearca sa faci diferenta dintre original si alternativa.

Aceasta postare a fost editata de LKS: 23 iunie 2010 - 11:12

  • 0

#230 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 23 iunie 2010 - 11:19

KLS, de ce nu raspunzi la intrebarea Oaspetelui?
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#231 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 iunie 2010 - 06:41

Fiindca n-am considerat-o masina acum cca. 5 ani cand am luat-o( 150cp,4x4, turbo benzinara, Elegance :)).

Ce sa-i faci, noi, restul, ne-am cumparat masini. Se pare ca tu esti singurul de pe acest forum de masini care n-are asa ceva.
bashti
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#232 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 24 iunie 2010 - 07:18

va certati degeaba,si SLK are un pic dreptate,pe de alta parte Aer Curat banuiesc ca se refera la modul in care se "simte" masina.In mod absolut nu e mega rapida dar probabil ca pentru oras si pe anumite paliere de viteza masina pare rapida.Banuiesc ca jmenu e facut din cutie ceva gen 1,2 HTP care la fel pare mai rapida decat este sau ma rog chiar se misca acceptabil pana pe la 60,aici pot sa includ si Tico care iar pana pe la 40 e destul de rapid :)
Pt SLK bre lasa teoria pana nu te dai cu un cazan nu iti dai seama de ce stie,eu am mai zis pe aici cea mai mare dezamagire am avut-o cu motorul de pe Aveo ala de 1,4 100 si ceva cai masina aia nu facea nimic am luat la drive test 3 masini diferite conviins fiind ca e o problema cu masina,apoi am plecat cu 1,2 HTP ,e 1,2 ala se simtea mult mai rapid si fasnet fata de 1,4 de pe Aveo,probabil ca in WOT diferenta era enorma dar la turatii normale 2500-3500 Skoda se misca mai bine.
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#233 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 iunie 2010 - 11:53

WOT?!? :unsure:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#234 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 iunie 2010 - 11:57

WOT!
  • 0

#235 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 25 iunie 2010 - 01:29

"probabil ca in WOT diferenta era enorma"

Inseamna ca la Aveo alex230ro nu a stiut sa apese suficient pe acceleratie.... sau a tinut-o in a 5-a la 50km/h ahahahahh :unsure: :lol: :lol:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 iunie 2010 - 01:30

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#236 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 05:36

... dar la turatii normale 2500-3500 Skoda se misca mai bine.

Comparatia intre un t-diesel si o benzinara aspirata e din start deplasata.
Tedeiul lui Ciprian are la 1.4 exact puterea scuterului meu tot de 1.4 benzinar, adica 80 cai.
Numai ca la tedei plaja utila e de max. 2000 ture ( cind intr-adevar impinge extraordinar pentru un motoras asa mic), iar la scuter plaja e de +4000 ture, cu impinsul "mai la mic" ... :unsure:
  • 0

#237 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 iunie 2010 - 06:34

"probabil ca in WOT diferenta era enorma"

Inseamna ca la Aveo alex230ro nu a stiut sa apese suficient pe acceleratie.... sau a tinut-o in a 5-a la 50km/h ahahahahh :unsure: :lol: :lol:

Nu ,inseamna ca Aveo era mort pana pe la 4000 ture sau mai pe inteles pe plaja 1000-4000 ture 1,2 HTP facea pipi pe el(ajutat si de cutia scurta) si uite asa o diferenta pe hartie de 40 cai e anulata de un mariaj fericit intre motor si cutie.
PS:tu ai condus vreun Aveo ?
@Relu da, probabil ca mai toate TDI 1,4 asta te pacaleste un pic ,oricum sunt convins ca se misca acceptabil.

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 25 iunie 2010 - 06:35

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#238 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 07:19

1- contrar parerilor ( care oricum nu conteza ) celor care n-au mers cu hulitul 1.2 HTP, motorasul chiar se misca incredibil de bine. Singura "buba" e zgomotul, care nu poate trece neobservat.
2- 1.4 tedei nu pacaleste deloc, chiar trage foarte bine ! Numai ca termina -ca orice fumigen- turele extrem de repede.
  • 0

#239 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 iunie 2010 - 07:37

Ci ma inervati cu iluziile voastre. :unsure:

Realizati ca ala-i un motor neterminat :lol: , la trei masini produse, din economie, tot ramanand cate un cilindru, mai iese de-un motor.

Are acelasi demaraj (si asta datorita cutiei reusite) ca o Dacia 1300 clasica, si voi vorbiti la superlativ de cum trage...in 14 sec.100km/h. :lol:
Puteti vorbi la superlativ despre economie in cazul ei, economie de piese, tabla, combustibil...
La masini e un pic altfel senzatia de dulce-acrisor asezonata cu frisca... :lol:

Specificatii tehnice
Nivel poluare Euro 4
Emisii CO2 g/km 127
Nr. usi 5
Nr. locuri 5
Motor tip / cilindri L3
Combustibil Diesel
Cilindree cmc 1422
Cutie viteze tip / trepte Manual (5 viteze)
Putere maxima CP (rpm) 80 (4000)
Cuplu maxim Nm (rpm) 195 (2200)
Viteza maxima km/h 173
Acceleratie 0-100 km/h s 13.7
Tractiune Fata
Lungime mm 4239
Latime mm 1642
Inaltime mm 1498
Greutate kg 1225
Ampatament mm 2462
Volum rezervor litri 45
Volum portbagaj litri 480
  • 0

#240 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 25 iunie 2010 - 09:15

Daca tot vorbim de specificatii tehnice, de ce nu ai pus si reprizele ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#241 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 09:21

0-100 in 13-14 sec. spune totul. O avea reprize bune, dar reprizele alea se termina repede si faci muschi la piciorul sting + scurta la mina amestecind in motorina :lol:
Fiecare motorizare are avantajele si dezavantajele ei, din pacate neintelese de marea majoritate :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2010 - 09:22

  • 0

#242 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 25 iunie 2010 - 09:22

Nu le-a pus pentru ca se chinuie din rasputeri sa dea cu pietre si pune accent pe 0-100. Ca masina e de oras in probabil 90% din timp pentru toti posesorii si ca acestia nu au nevoie de 0-100 omite :lol:

l.e. ce e asa grav la 13 sec?

Aceasta postare a fost editata de tibitu: 25 iunie 2010 - 09:24

  • 0

#243 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 iunie 2010 - 09:23

Tu realizezi ce inseamna 3 cilindri la un motor de auto, ori daca poate fi numit motor?

Realizeaza care-s plusurile astuia ( ca de minusuri e plin) si, dupa aia vorbim...de motoare.
Punct.
  • 0

#244 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 09:27

Si mai e un lucru extrem de important: obisnuinta ! Cei care s-au obisnuit cu fumigene nu vor agrea benzinarele, si invers :)

Tu realizezi ce inseamna 3 cilindri la un motor de auto, ori daca poate fi numit motor?

De ce oare n-ar ptea fi numit motor ?

Realizeaza care-s plusurile astuia ( ca de minusuri e plin) si, dupa aia vorbim...de motoare.
Punct.

Eu de ex. stiu care-s plusurile. Tu stii ? :lol:

Valabil si pentru minusuri. Enumera-le please !

Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 iunie 2010 - 09:26

  • 0

#245 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 25 iunie 2010 - 09:52

suspectez ca la reprize sta bine,probabil ca si un 0-60 e decent apoi se va pierde, :) consumul e avantajul principal al acestei masini+banuiesc reprize decente pe anumite paliere de viteza .No pentru ce a fost gandita face treaba bien,acum daca vrei sa te misti mai repede sunt si alte optiuni :lol:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#246 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 25 iunie 2010 - 10:02

Imi aduc aminte acum multi ani, a venit la mine un amic de la Porsche Rom. cu ( poate ) primul Polo soba cu motorul asta, masina de prezentare ( una argintie full ). N-am sa uit cit de plcut surprins am fost, vazind cit de bine trage ! Amestecai in podea cu batzu, dar se misca al naibii de bine :lol:
  • 0

#247 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 iunie 2010 - 10:43

Iar ma faci sa scriu aici... :lol: . De ce ma provoci? :( Le stii foarte bine.
Asta-i masina,motor de muiere, care habar n-are ce-i sub capota, si crede ca-i mare.
Am tot enumerat plusurile, minusurile (o biela, un piston, un bolt si doua sau patru supape , ca cinci ca la mine nu-s decat in total :P ).

Polo cu trei cilindri constituie exceptia in sens bun. E original.
Nu-s la misto cele scrise despre polo in trei cilindri, mai studiaza... :)

Ah, 13,7 sec, pot insemna 14, matematiceste vorbind , vreo 16, tinand cont de realitatea aici existenta :P , dar nu 13. :(

Vad ca n-ati inteles nimic, pana acum... se poate vorbi la superlativ doar pe partea economico-financiara (si nici acolo), si nu pe modul in care trag 80 cai speciali, rosii la ...cca. 1,3 tone.

Aceasta postare a fost editata de LKS: 25 iunie 2010 - 10:48

  • 0

#248 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 25 iunie 2010 - 10:57

Imi aduc aminte acum multi ani, a venit la mine un amic de la Porsche Rom. cu ( poate ) primul Polo soba cu motorul asta, masina de prezentare ( una argintie full ). N-am sa uit cit de plcut surprins am fost, vazind cit de bine trage ! Amestecai in podea cu batzu, dar se misca al naibii de bine :)

:lol:
Si cand ai mers cu mine cu Fabia, desi am mers domol, a fost placut.
Asa cum spuneai (si cand ai dat ex. cu htp-ul) multi arunca cu noroi (astea le sunt limitele, nu pot mai mult), dar nu au condus (o perioada relevanta) asa ceva; sau mai sunt unii care au condus la un drive test (sau similar), dar aveau asteptari de 2.0 200cp. :(
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#249 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 25 iunie 2010 - 11:08

Trebuia sa mergi tare nu domol, sa-l sperii. :lol:
De unde stii ca a fost placut, pentru el? :)

Nu arunc cu noroi, dar limiteaza-ti superlativul la adresa ei, cum e si ea, limitata.
Repet, masina e ok pentru ce a fost gandita, cu ast motor, dar pana la a o descrie cum o faci tu, e cale infinita.
Chiar daca tu asa o percepi, prin prisma experientelor, ii gresita asta perceptie.
  • 0

#250 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 25 iunie 2010 - 04:31

Hai să tragem o linie, din păcate ne-am rupt tot mai mult de realitate. Poate şi eu, nu ştiu, totuşi am apreciat KIA lui vali, focusul lui extremero sau astra-ul lui ska, deşi ele real, cu cifre, nu-s fantastic de rapide, dar conduse cum trebuie, pe stradă, unde nu ai nici 0-100, nici 400m, le poţi împinge frumos spre limite destul de mari. Faţă de cei enumeraţi, ar mai fi persoane pe aici care pricep ce spun, relu, oaspetele etc. Nu mai zic de adytzu, al cărui subaru (poate a fost singura maşină care nu-mi vorbea deloc) chiar era lent în reacţii, dar cu care mergea foarte tare.

Ne mai cramponăm mult de cifre şi uităm de plăcerea de a conduce. Mai mult, o grămadă de lume la diesel apreciază o oarece uşurinţă în condus, chiar dacă la fel de mulţi nu pricep nimic din motorul diesel şi dau un feedback ciudat (să nu spun eronat complet) cum că la diesel conduci tare cu un minim de efort la schimbat treptele pt. că ai cuplu. Până în ziua de azi eu nu am găsit acel diesel, dar ei îl folosesc zilnic. Oamenii percep realitatea diferit, fără să existe de altfel vreun etalon oricum despre ce e "mai real". O fi "matematica", cifrele seci, măsurătorile, dar un anumit şofer într-o anumită maşină fac o echipă care e posibil să nu realizeze acele cifre. Acum vreo lună mă uitam la un film cu teste 0-100 la Golf cred, cutie manuală (2.0 TFSI). Aproape la fiecare încercare era alt timp, unii proşti rău, nici măcar unul aproape de ce spunea VW. Cu DSG-ul totul era aproape pe linie. Deci unde factorul uman acţionează mai mult, acolo e loc de interpretări şi percepţii şi chiar rezultate reale diferite cu acelaşi produs. Şi uite aşa s-au inventat maşinile care frânează singure, parchează singure sau chiar merg singure (deşi aici e mult mult mai greu decât au anticipat, nici un program nu poate face faţă momentan tuturor stimulilor externi şi să ia deciziile corecte, dacă vă mai uitaţi la tv şi la latceva decât realitatea, sunt emisiuni cu zeci de teste cu maşini robotizate, cu tot felul de abordări care nu reuşesc să suplinească nici măcar un şofer care face şcoala).

Aşa că o remarcă de genul "maşina mea de 15s suta mi se pare că se mişcă bine sau chiar se mişcă bine" nu e chiar falsă. Vă dau exemplul lui alias, care s-a plimbat cu o astfel de maşină, ba mai era şi 4x4 şi automată şi a fost ok. Iar pe Tihuţa nu l-am văzut să se dea jos să o împingă la deal. Şi vă pot da exemple de alte multe maşinuţe din astea. Nu toţi au aşteptări mari, nu toţi percep lucrurile la fel, mai bine sau mai rău, e dreptul lor şi e dreptul lor să se exprime, mai cu seamă că când se raportează chiar la ei, nu fac comparaţii penibile. Iar tu nu ai nici un drept să-i pui la punct sau să-i trezeşti la realitate, ci doar să-ti exprimi o părere, de aprobare sau nu, nu de batjocură PUNCT!
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi