Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp


  • Please log in to reply
359 replies to this topic

#276 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 iunie 2010 - 09:21

Si i-am marit si cilindreea, plus o turbina si intercooler. :lol:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#277 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 iunie 2010 - 09:23

Imagine amplasata
  • 0

#278 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 28 iunie 2010 - 09:30

chop shop :lol:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#279 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 29 iunie 2010 - 11:55

Revenind asupra chestiunii alegerii noilor anvelope de vara, sapt trecuta am mai tot cautat la diverse firme si site-uri anvelopele vizate de mine. Cu greu ma hotarasem la Dunlop SP FastResponse, problema era ca ori nu gaseam, ori gaseam la un pret prea mare (in jur de 230-240 Ron/buc), iar unde aveau un pret mai rezonabil (in jur de 200-210 Ron/buc) cand le verificam, erau fabricate in Thailanda. Chestiune pe care am vrut sa o evit.
Vineri, impulsionat si de tampenia cu majorarea tva-ului, am vizitat si o mai veche si cunoscuta locatie (care nu-mi inspira incredere cand vine vb de anumite piese/repere extrem de importante pt masina), mai mult la indemnul lui Swiby; este vorba de targul Vitan. Am luat la intrebat vanzatorii de la fiecare stand, cautam in primul rand Dunlop FastResponse, apoi ca variante alternative GY Excellence sau Fulda Carat Progresso, am vrut sa evit Bridgestone Turanza er300. Cei mai multi nu aveau Dunlop FastResponse, cativa dupa ce au dat telefoane, au spus ca ar putea aduce, insa am si gasit unele disponibile, fabricate in Franta. Pretul era bunicel (210 ron/buc), desi nu vroia sa faca niciun discount credeam ca am gasit ce vroiam si ca am scapat de cautat, alergat, etc. (pana la urma si timpul pierdut..........). Cand am verificat dot-ul, acesta era din toamna lui 2008, plus ca vreo 2 dintre ele fusesera tinute nu numai in caldura ci direct in soare.
Dupa ce am terminat de vizitat toate standurile cu anvelope, la plecare am trecut prin fata celui cu Dunlop-urile si incerca sa ma convinga sa le iau cu 190 ron/buc., dar am spus mai bine pas. Cata stie f bine (si) episodul asta. :D
Luni am mai incercat sa gasesc Dunlop-uri, cum nu am reusit am trecut in revista, din nou, variantele alternative. In cele din urma am facut comanda pt un set de 4 buc de Bridgestone Turanza ER300, la aceasta firma. Pt setul de 4 anvelope mi-au oferit montajul si echilibratul gratuit, fiind unii dintre f putinii (sa nu spun cam singurii gasiti de mine) care inca mai ofera un astfel de serviciu gratuit. Anvelope fabricate in Japonia cu dot 4609 (rezonabil, dpmdv).
Imagine amplasata
Astazi m-au sunat pe la pranz ca anvelopele au sosit din depozit si ca ma pot duce cand doresc sa le montez; undeva in jurul orelor 15:00 ajung la ei, trag masina sa se apuce de treaba, baiatul de vulcanizare aducand anvelopele din spate. Cand le verific constat urmatoarele: 3 anvelope erau fabricate in Japonia, dar 2 cu dot 4609 (cum imi fusese comunicat initial), una avea dot 4709 - nicio nenorocire; a 4-a insa era fabricata in Franta cu dot 0110 - asta putea sa reprezinte o problema, pur si simplu nu am incredere ca sunt fix la fel (compozitie, etc.).
Vb cu patronul de acolo, ii spun ca nu o vreau pe cea facuta in Franta si ori imi aduce una facuta Japonia, sau macar inca una facuta in Franta (sa fie cate 2 pe punte la fel); incearca ei sa discute cu cel de la depozit si cum dura cam multicel, am plecat sa intreb la vecinii lor de peste drum, fara vreun rezultat satisfacator insa. Primesc tel si-mi comunica ca maine, Miercuri, tot in jurul pranzului soseste si a 4-a anvelopa fabricata in Japonia, eu am insistat sa incercam sa rezolvam chestiunea astazi, spunandu-le ca maine dupa amiaza s-ar putea sa fie cam tarziu pt mine. Deja ma vedeam mergand drept la Autosoft si luand un set de Fulda Carat Progresso.
Mai avand ceva treaba prin p-ta Victoriei, am mai ramas in zona sa rezolv alte chestiuni. Taman bine cand am terminat ce aveam de facut (undeva cam 45 min.), ma suna cei la care facusem comanda si mi-au spus ca au rezolvat si ca au adus anvelopa respectiva si sa trec, cand pot, pe la ei sa le montez. Ma intorc la ei, am avut noroc ca am prins liber (cand anjunsesem mai devreme erau f prinsi) si au montat si echilibrat rotile.
Una peste alta, atat in Buc cat si-n afara orasului, am facut cam 70 de km cu noile anvelope; desigur ca este devreme sa ma pronunt, dar se simte o imbunatatire clara fata de ce aveam.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#280 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 30 iunie 2010 - 12:07

care-i chestia cu dot-ul? dati-mi un indiciu chiar daca s-o mai fi vorbit pe aici... ca noi vorbim multe si marunte...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#281 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 30 iunie 2010 - 01:42

Dot-ul reprezinta data fabricatiei anvelopei respective; primele 2 cifre reprezinta sapt din an, iar ultimile 2 cifre reprezinta anul.
Ex.: dot 4609 inseamna ca anvelopa a fost fabricata in sapt 46 din anul 2009.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#282 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 30 iunie 2010 - 11:09

Bravo. Şi eu le-am primit ieri, dar n-am avut timp să le desfac, doar o inspecţie vizuală. N-am idee ce DOT au şi din ce ţară sunt.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#283 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 30 iunie 2010 - 11:22

Daca tot e OFF ... :D
Am comandat si eu azi ( m-a convins si in acelas timp ajutat extremero :lol: ) Vredestein Ultrac Cento .. :lol:
  • 0

#284 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 30 iunie 2010 - 11:31

Relu, pt Vredestein nu era nicio problema :D


Poate am trecut cam repede peste un aspect, dupa experienta mea cu cei de la care am luat anvelopele si unde le-am si montat, ii recomand. AVHOR
Nu sunt chiar la nivelul Autosoft (de ex nu-ti spala jantele), dar au grija si atentie la jante, fac treaba buna si au preturi mai mici (cel putin la ce am cautat eu).
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#285 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 01 septembrie 2010 - 08:04

Cand am schimbat distributia, cei de la service mi-a recomandat sa le mai fac o vizita pt verificare peste cateva luni, lucru care s-a intamplat ieri dimineata. Plus ca mai aveam eu un pitic cu o alta chestiune.
Am fost, au verificat cureaua de distributie &comp, totul e in regula.
Piticul meu s-a dovedit a fi zbanghiu. :)

Toate bune si frumoase pana dupa amiaza, cand dupa o plecare mai hotarata a patinat putin (era ud pe jos, ca plouase) mi-a ramas aprins in bord martorul de esp/asr. No bine, imi zic, trebuie calibrat senzorul (chestiune pe care la Fabia nu am facut-o niciodata pana acum, nefiind nevoie); trag pe dreapta si am facut operatiunea clasica de calibrare (se roteste volanul stg-dr complet, se opreste motorul apoi se porneste). Insa tot nu se stinsese martorul din bord; mi-am spus ca nu am facut corect operatiunea si o repet. Spre surprinderea mea, dupa a 2-a incercare, nu numai ca nu se stinsese martorul de esp, dar imi clipea continuu martorul pt bujii incandescente.
Il sun pe Marian (patronul service-ului) ii povestesc intamplarea, iar el imi spune sa ma duc la ei sa vada despre ce e vorba (lucru normal de altfel). Ajung la ei si cum aveau 2 masini deja in lucru, astept; cand am prins o clipa libera a mecanicilor il intreb pe cel care-i coordoneaza care sa fie baiul la mine. Merge sa vada despre ce e vb si imi spune o chestiune care m-a surprins, ca posibila cauza sa fie arderea becurilor de frana. Verificam si intr-adevar ambele becuri de frana (stg-dr) erau arse.
Nu l-am mai retinut din treaba, cum aveam becuri de rezerva la mine, le-am schimbat singur (oricum e f simplu), dupa care atunci cand am pus contactul si am pornit motorul, martorii naravasi s-au stins asa cum trebuie.
Nu e prima data cand mi se arde un bec de frana si pana acum nu s-a manifestat in felul asta, insa e prima data cand se ard ambele simultan (sau intr-o perioada ffff scurta de timp unul de celalalt) si se pare ca aprinderea martorilor respectivi in bord, este modalitatea prin care Fabia ma avertizeaza asupra acestui lucru.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#286 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 septembrie 2010 - 09:20

Vezi daca nu ai facut lectura obligatorie pe vwforum ??
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#287 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 01 septembrie 2010 - 09:29

:)
Pe aria Fabia, nu am vazut vreo patanie de asta; dar am scris eu acum, poate le va fi de folos altora, desi Fabii cu esp nu sunt prea multe. :P
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#288 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 septembrie 2010 - 10:01

Totuşi e o problemă undeva ai, să se ardă 2 becuri simultan din senin e ceva rar. Ziceai ceva de apă, o fi vreun scurt pe undeva?
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#289 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 01 septembrie 2010 - 10:24

Nu cred sa fie o problema cu apa, tocmai acum dupa 4 ani si jumatate (dar niciodata nu stii...); era ud pe jos ca tocmai plouase putin (cat o stropeala, deci chiar daca ar fi vreo problema cu apa, cantitatea de ploaie din acel moment era mult prea mica pt a fi luata in considerare pt asa ceva.
Fabia avea obieciul de a arde becurile din stopuri, indiferent care becuri (frana, pozitie, etc.), pana le-am schimbat cam pe toate cele venite din fabrica (Philips) cu Osram care au rezistat mult mai bine; de ceva vreme (deja vb de ordinul anilor) nu se mai arsese niciun bec la vreun stop. Plus faptul ca tocmai am facut un drum de ~1k km. este f posibil sa se fi ars pe rand, dar la o distanta ffff mica de timp unul de celalalt.
Cand a fost facuta scanarea/diagnosticarea (dupa chestia cu becurile arse) nu au aparut alte probleme sau erori.
Am mers si astazi cu ea cateva zeci de km si nu e nicio problema, bine probleme in functionare nu avea nici cand s-a intamplat nazbatia, erau doar cei 2 martori aprinsi.
Iar Ionut, de la LaService, mi-a spus ca a mai intalnit manifestarea asta si la alte masini/modele Vwag. Probabil ca asta metoda prin care s-au gandit ei sa semnaleze in bord cele 2 becuri de frana arse, desi e cel putin neinspirat aleasa.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#290 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 01 septembrie 2010 - 10:29

Ai schimbat becurile la o distanţă mică de timp? Atât or avea ore de viaţă. Dar ce prostie să bagi 2 martori importanţi pt. un bec. Laguna din 1994 îţi spunea în cuvinte că ţi s-a ars un bec şi care.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#291 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 01 septembrie 2010 - 10:30

eh, de-acuma o sa stii unde sa te uiti prima data.
:)
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#292 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 01 septembrie 2010 - 10:45

Ai schimbat becurile la o distanţă mică de timp? Atât or avea ore de viaţă. Dar ce prostie să bagi 2 martori importanţi pt. un bec. Laguna din 1994 îţi spunea în cuvinte că ţi s-a ars un bec şi care.

Ca s-au ars becurile e normal. Dar sa folosesti un avertizor care spune cu totul si cu totul altceva pentru un BEC, mi se pare demna de urzica !!
Si masina aia a mai costat si o groaza de bani ... :)
  • 0

#293 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 01 septembrie 2010 - 10:55

Personal, cred ca este mai degraba un 'bug' in proiectarea soft-ului decat un ajutor pentru sofer. Pana si eu la Fiat am avertizor pentru becuri arse. Genial este ca nu l-au pus si pe faza scurta.
  • 0

#294 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 01 septembrie 2010 - 11:12

Ai schimbat becurile la o distanţă mică de timp? Atât or avea ore de viaţă. Dar ce prostie să bagi 2 martori importanţi pt. un bec. Laguna din 1994 îţi spunea în cuvinte că ţi s-a ars un bec şi care.

Dap, de regula se ardeau cam unul dupa altul, la o diferenta de zile, cel mult cateva sapt.

eh, de-acuma o sa stii unde sa te uiti prima data.
;)

Iti dai seama. :)
Am postat (mai concludent pe vwforum, in aria Fabia, ca aici nu prea sunt Fabii :D ) pt informarea celorlalti, poate se mai loveste careva de aceiasi chestiune si sa nu se sperie.

...... Dar sa folosesti un avertizor care spune cu totul si cu totul altceva pentru un BEC, mi se pare demna de urzica !!
Si masina aia a mai costat si o groaza de bani ... ;)

Nu un singur martor ci o combinatie de 2 martori (care nu aveau nici in clin nici in maneca cu becuri de frana arse) si intr-o maniera cat mai evidenta: unal aprins continuu si unul clipea, atunci cand era contactul pus.
Astfel eu pe langa urzica, as adauga si cureaua, asa alternativ. :D
Serios vb, nepotrivita metoda de a semnala becuri de frana arse; dar probabil ca la atat i-a dus mintea (care le ratacea la cu totul si cu totul alte chestiuni in mom respectiv) sa faca pt masinile care nu au maxidot.
A fost scumpa, dar nu cea mai scumpa din clasa ei. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#295 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 02 septembrie 2010 - 01:59

La masinile alea proaste si hulite de care aminteste Relu des(Fiat :) ) am patit o chestie asemanatoare, numai ca masina a trecut pe un circuit auxiliar unde marea intensitatea becurilor de pozitie iar pe bord imi semnala acest lucru printr-un semn cu doua becuri cu un "aux" deasupra.

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 02 septembrie 2010 - 02:00

  • 0

#296 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 02 septembrie 2010 - 10:50

Ai schimbat becurile la o distanţă mică de timp? Atât or avea ore de viaţă. Dar ce prostie să bagi 2 martori importanţi pt. un bec. Laguna din 1994 îţi spunea în cuvinte că ţi s-a ars un bec şi care.


deh, masina/logica nemteasca
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#297 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 02 septembrie 2010 - 11:24

iara va legati de nemti ??
:)
ideea e ca ar trebui sa scrie despre asta in manual. scrie ?

Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 02 septembrie 2010 - 11:25

  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#298 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 septembrie 2010 - 12:02

Eu v-am spus ce se putea face acum mii de ani.

În prezent, chiar dacă uneori îmi răcesc gura de pomană şi cu aşa ceva, datorită reducerilor de costuri cu orice preţ sau mai rău după mine, a scoaterii în evidenţă a anumitor modele ale aceluiaşi producător (că tot am discutat despre Polo), apar şi astfel de aberaţii. Probabil ele sunt mai multe, doar că nu le vedem noi prea des.

N-am comparat Skoda cu Renault sau gândirea germană cu cea franceză, ci politicile imbecile ale firmelor, sunt peste tot.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#299 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 02 septembrie 2010 - 01:08

depinde de la cazan la cazan,la urs de ex versiunile cu 6 cilindri aveai check control care monitoriza:
-becuri toate
-nivel apa vas expansiune
-nivel ulei...
:)
acum sincer unele masini au altele nu ,cred ca ramane la nivelul fiecarui producator daca pune sau nu
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#300 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 septembrie 2010 - 01:13

Bai, una e sa-ti zica ca ai O problema la modul general, si alta e sa-ti zica ce problema ai, ca nu-ti merge ESP-ul, si tu sa ai un bec ars pe frina !
Fara suparare, e dincolo de orice logica. Asta sa fiu "blind" ....
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi