

Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp
#276
Scris 28 iunie 2010 - 09:21

#277
Scris 28 iunie 2010 - 09:23

#278
Scris 28 iunie 2010 - 09:30

He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#279
Scris 29 iunie 2010 - 11:55
Vineri, impulsionat si de tampenia cu majorarea tva-ului, am vizitat si o mai veche si cunoscuta locatie (care nu-mi inspira incredere cand vine vb de anumite piese/repere extrem de importante pt masina), mai mult la indemnul lui Swiby; este vorba de targul Vitan. Am luat la intrebat vanzatorii de la fiecare stand, cautam in primul rand Dunlop FastResponse, apoi ca variante alternative GY Excellence sau Fulda Carat Progresso, am vrut sa evit Bridgestone Turanza er300. Cei mai multi nu aveau Dunlop FastResponse, cativa dupa ce au dat telefoane, au spus ca ar putea aduce, insa am si gasit unele disponibile, fabricate in Franta. Pretul era bunicel (210 ron/buc), desi nu vroia sa faca niciun discount credeam ca am gasit ce vroiam si ca am scapat de cautat, alergat, etc. (pana la urma si timpul pierdut..........). Cand am verificat dot-ul, acesta era din toamna lui 2008, plus ca vreo 2 dintre ele fusesera tinute nu numai in caldura ci direct in soare.
Dupa ce am terminat de vizitat toate standurile cu anvelope, la plecare am trecut prin fata celui cu Dunlop-urile si incerca sa ma convinga sa le iau cu 190 ron/buc., dar am spus mai bine pas. Cata stie f bine (si) episodul asta.

Luni am mai incercat sa gasesc Dunlop-uri, cum nu am reusit am trecut in revista, din nou, variantele alternative. In cele din urma am facut comanda pt un set de 4 buc de Bridgestone Turanza ER300, la aceasta firma. Pt setul de 4 anvelope mi-au oferit montajul si echilibratul gratuit, fiind unii dintre f putinii (sa nu spun cam singurii gasiti de mine) care inca mai ofera un astfel de serviciu gratuit. Anvelope fabricate in Japonia cu dot 4609 (rezonabil, dpmdv).

Astazi m-au sunat pe la pranz ca anvelopele au sosit din depozit si ca ma pot duce cand doresc sa le montez; undeva in jurul orelor 15:00 ajung la ei, trag masina sa se apuce de treaba, baiatul de vulcanizare aducand anvelopele din spate. Cand le verific constat urmatoarele: 3 anvelope erau fabricate in Japonia, dar 2 cu dot 4609 (cum imi fusese comunicat initial), una avea dot 4709 - nicio nenorocire; a 4-a insa era fabricata in Franta cu dot 0110 - asta putea sa reprezinte o problema, pur si simplu nu am incredere ca sunt fix la fel (compozitie, etc.).
Vb cu patronul de acolo, ii spun ca nu o vreau pe cea facuta in Franta si ori imi aduce una facuta Japonia, sau macar inca una facuta in Franta (sa fie cate 2 pe punte la fel); incearca ei sa discute cu cel de la depozit si cum dura cam multicel, am plecat sa intreb la vecinii lor de peste drum, fara vreun rezultat satisfacator insa. Primesc tel si-mi comunica ca maine, Miercuri, tot in jurul pranzului soseste si a 4-a anvelopa fabricata in Japonia, eu am insistat sa incercam sa rezolvam chestiunea astazi, spunandu-le ca maine dupa amiaza s-ar putea sa fie cam tarziu pt mine. Deja ma vedeam mergand drept la Autosoft si luand un set de Fulda Carat Progresso.
Mai avand ceva treaba prin p-ta Victoriei, am mai ramas in zona sa rezolv alte chestiuni. Taman bine cand am terminat ce aveam de facut (undeva cam 45 min.), ma suna cei la care facusem comanda si mi-au spus ca au rezolvat si ca au adus anvelopa respectiva si sa trec, cand pot, pe la ei sa le montez. Ma intorc la ei, am avut noroc ca am prins liber (cand anjunsesem mai devreme erau f prinsi) si au montat si echilibrat rotile.
Una peste alta, atat in Buc cat si-n afara orasului, am facut cam 70 de km cu noile anvelope; desigur ca este devreme sa ma pronunt, dar se simte o imbunatatire clara fata de ce aveam.
#280
Scris 30 iunie 2010 - 12:07
#281
Scris 30 iunie 2010 - 01:42
Ex.: dot 4609 inseamna ca anvelopa a fost fabricata in sapt 46 din anul 2009.
#282
Scris 30 iunie 2010 - 11:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#283
Scris 30 iunie 2010 - 11:22

Am comandat si eu azi ( m-a convins si in acelas timp ajutat extremero


#284
Scris 30 iunie 2010 - 11:31

Poate am trecut cam repede peste un aspect, dupa experienta mea cu cei de la care am luat anvelopele si unde le-am si montat, ii recomand. AVHOR
Nu sunt chiar la nivelul Autosoft (de ex nu-ti spala jantele), dar au grija si atentie la jante, fac treaba buna si au preturi mai mici (cel putin la ce am cautat eu).
#285
Scris 01 septembrie 2010 - 08:04
Am fost, au verificat cureaua de distributie &comp, totul e in regula.
Piticul meu s-a dovedit a fi zbanghiu.

Toate bune si frumoase pana dupa amiaza, cand dupa o plecare mai hotarata a patinat putin (era ud pe jos, ca plouase) mi-a ramas aprins in bord martorul de esp/asr. No bine, imi zic, trebuie calibrat senzorul (chestiune pe care la Fabia nu am facut-o niciodata pana acum, nefiind nevoie); trag pe dreapta si am facut operatiunea clasica de calibrare (se roteste volanul stg-dr complet, se opreste motorul apoi se porneste). Insa tot nu se stinsese martorul din bord; mi-am spus ca nu am facut corect operatiunea si o repet. Spre surprinderea mea, dupa a 2-a incercare, nu numai ca nu se stinsese martorul de esp, dar imi clipea continuu martorul pt bujii incandescente.
Il sun pe Marian (patronul service-ului) ii povestesc intamplarea, iar el imi spune sa ma duc la ei sa vada despre ce e vorba (lucru normal de altfel). Ajung la ei si cum aveau 2 masini deja in lucru, astept; cand am prins o clipa libera a mecanicilor il intreb pe cel care-i coordoneaza care sa fie baiul la mine. Merge sa vada despre ce e vb si imi spune o chestiune care m-a surprins, ca posibila cauza sa fie arderea becurilor de frana. Verificam si intr-adevar ambele becuri de frana (stg-dr) erau arse.
Nu l-am mai retinut din treaba, cum aveam becuri de rezerva la mine, le-am schimbat singur (oricum e f simplu), dupa care atunci cand am pus contactul si am pornit motorul, martorii naravasi s-au stins asa cum trebuie.
Nu e prima data cand mi se arde un bec de frana si pana acum nu s-a manifestat in felul asta, insa e prima data cand se ard ambele simultan (sau intr-o perioada ffff scurta de timp unul de celalalt) si se pare ca aprinderea martorilor respectivi in bord, este modalitatea prin care Fabia ma avertizeaza asupra acestui lucru.
#286
Scris 01 septembrie 2010 - 09:20

#287
Scris 01 septembrie 2010 - 09:29

Pe aria Fabia, nu am vazut vreo patanie de asta; dar am scris eu acum, poate le va fi de folos altora, desi Fabii cu esp nu sunt prea multe.

#288
Scris 01 septembrie 2010 - 10:01
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#289
Scris 01 septembrie 2010 - 10:24
Fabia avea obieciul de a arde becurile din stopuri, indiferent care becuri (frana, pozitie, etc.), pana le-am schimbat cam pe toate cele venite din fabrica (Philips) cu Osram care au rezistat mult mai bine; de ceva vreme (deja vb de ordinul anilor) nu se mai arsese niciun bec la vreun stop. Plus faptul ca tocmai am facut un drum de ~1k km. este f posibil sa se fi ars pe rand, dar la o distanta ffff mica de timp unul de celalalt.
Cand a fost facuta scanarea/diagnosticarea (dupa chestia cu becurile arse) nu au aparut alte probleme sau erori.
Am mers si astazi cu ea cateva zeci de km si nu e nicio problema, bine probleme in functionare nu avea nici cand s-a intamplat nazbatia, erau doar cei 2 martori aprinsi.
Iar Ionut, de la LaService, mi-a spus ca a mai intalnit manifestarea asta si la alte masini/modele Vwag. Probabil ca asta metoda prin care s-au gandit ei sa semnaleze in bord cele 2 becuri de frana arse, desi e cel putin neinspirat aleasa.
#290
Scris 01 septembrie 2010 - 10:29
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#291
Scris 01 septembrie 2010 - 10:30

#292
Scris 01 septembrie 2010 - 10:45
Ca s-au ars becurile e normal. Dar sa folosesti un avertizor care spune cu totul si cu totul altceva pentru un BEC, mi se pare demna de urzica !!Ai schimbat becurile la o distanţă mică de timp? Atât or avea ore de viaţă. Dar ce prostie să bagi 2 martori importanţi pt. un bec. Laguna din 1994 îţi spunea în cuvinte că ţi s-a ars un bec şi care.
Si masina aia a mai costat si o groaza de bani ...

#293
Scris 01 septembrie 2010 - 10:55
#294
Scris 01 septembrie 2010 - 11:12
Dap, de regula se ardeau cam unul dupa altul, la o diferenta de zile, cel mult cateva sapt.Ai schimbat becurile la o distanţă mică de timp? Atât or avea ore de viaţă. Dar ce prostie să bagi 2 martori importanţi pt. un bec. Laguna din 1994 îţi spunea în cuvinte că ţi s-a ars un bec şi care.
Iti dai seama.eh, de-acuma o sa stii unde sa te uiti prima data.

Am postat (mai concludent pe vwforum, in aria Fabia, ca aici nu prea sunt Fabii

Nu un singur martor ci o combinatie de 2 martori (care nu aveau nici in clin nici in maneca cu becuri de frana arse) si intr-o maniera cat mai evidenta: unal aprins continuu si unul clipea, atunci cand era contactul pus....... Dar sa folosesti un avertizor care spune cu totul si cu totul altceva pentru un BEC, mi se pare demna de urzica !!
Si masina aia a mai costat si o groaza de bani ...
Astfel eu pe langa urzica, as adauga si cureaua, asa alternativ.

Serios vb, nepotrivita metoda de a semnala becuri de frana arse; dar probabil ca la atat i-a dus mintea (care le ratacea la cu totul si cu totul alte chestiuni in mom respectiv) sa faca pt masinile care nu au maxidot.
A fost scumpa, dar nu cea mai scumpa din clasa ei.

#295
Scris 02 septembrie 2010 - 01:59

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 02 septembrie 2010 - 02:00
#296
Scris 02 septembrie 2010 - 10:50
Ai schimbat becurile la o distanţă mică de timp? Atât or avea ore de viaţă. Dar ce prostie să bagi 2 martori importanţi pt. un bec. Laguna din 1994 îţi spunea în cuvinte că ţi s-a ars un bec şi care.
deh, masina/logica nemteasca
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#297
Scris 02 septembrie 2010 - 11:24

ideea e ca ar trebui sa scrie despre asta in manual. scrie ?
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 02 septembrie 2010 - 11:25
#298
Scris 02 septembrie 2010 - 12:02
În prezent, chiar dacă uneori îmi răcesc gura de pomană şi cu aşa ceva, datorită reducerilor de costuri cu orice preţ sau mai rău după mine, a scoaterii în evidenţă a anumitor modele ale aceluiaşi producător (că tot am discutat despre Polo), apar şi astfel de aberaţii. Probabil ele sunt mai multe, doar că nu le vedem noi prea des.
N-am comparat Skoda cu Renault sau gândirea germană cu cea franceză, ci politicile imbecile ale firmelor, sunt peste tot.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#299
Scris 02 septembrie 2010 - 01:08
-becuri toate
-nivel apa vas expansiune
-nivel ulei...

acum sincer unele masini au altele nu ,cred ca ramane la nivelul fiecarui producator daca pune sau nu
#300
Scris 02 septembrie 2010 - 01:13
Fara suparare, e dincolo de orice logica. Asta sa fiu "blind" ....
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi