Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp


  • Please log in to reply
359 replies to this topic

#201 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 15 iunie 2010 - 04:50

Pai si atunci dupa ce review-uri sau teste ne putem ghida ?
Sau pur si simplu dam cu banu' ?
Ca pana testem noi personal cateva modele de anvelope, ies din fabricatie. :)
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#202 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 15 iunie 2010 - 06:01

:) :) :D

Ti-am mai zis, ia-le p-alea care-ti fac cu ochiu ;)
  • 0

#203 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 15 iunie 2010 - 06:18

Ca rezultate in review-uri, teste, opinii posesori, alegerea echilibrata, indicata, dar si rezonabila financiar, ar fi Dunlop SP FastResponse; ar urma Brigdestone Turanza er300, dar care nu numai ca nu ma atrage cu nimic sa le cumpar, parca chiar dimpotriva.
F apropiat de Turanza (mult mai apropiat decat este Turanza de FastResponse) este GY Excellence.
O anvelopa care mi-a placut, dar care per ansablu (toate dim disponibile) este cam controversata, este Fulda Carat Progresso.
M-a dezamagit, ca rezultate obtinute, Vredestein cu Hi-Trac.
Culmea e ca-n review-urile/testele de pe tyretest, un rezultat fff bun, peste toate cele discutate mai sus, il inregistreaza Michelin Energy Saver.


Mai este un aspect, pe care initial speram sa-l evit: anvelope produse in China, Tailanda, etc.
Sunt marci international recunoscute (GY, Dunlop, etc.), dar in acelasi timp sunt destule voci care spun (din exp lor) ca anvelopele produse prin acele tari nu sunt la fel de bune ca cele facute in Germania, sau macar in UE.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#204 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 21 iunie 2010 - 04:14

Lunea trecuta, dupa ce am schimbat distributia, am sesizat unele schimbari in mersul masinii; dar diferentele erau fff mici.
Mai exact aceste diferente erau: un zgomot putin mai pronuntat al motorului, vibratii ceva mai amplificate - astea la relanti; si parca nu mai avea acelasi nerv / nu te mai "baga in scaun" ca inainte de a schimba distributia.
Subliniez, aceste dif erau fff mici.
La inceput m-am gandit ca au montat gresit distributia, un dinte mai la stg sau la dr. (la tdi-pd nu e vb de avans, acesta fiind diferit fata de alte diesel-uri); dar nu mai prezenta niciun alt simptom al unei distributii gresite. Nu avea consum crescut, nu scotea fum, pornea f usor. Asta a fost primul gand pt ca de regula cand apare o defectiune, verifici unde ai umblat ultima oara. Am cam scos aceasta ipoteza dintre cele mai probabile cauze, fara a o elimina insa.
Apoi am luat in calcul si caldura, dupa cum va aduceti aminte in Buc sapt trecuta (Luni, Marti, Miercuri) a fost fff cald; cand temperaturile sunt ridicate, orice masina poate avea unele modificari in fct.
Am discutat chestiunea asta, inclusiv cu unele pers de pe forum, dar si cu un angajat al dealer-ului Skoda din Brasov. Un baiat de treaba, care nu numai ca-mi facuse o oferta ff avantajoasa pt schimbul de distributie (nu am mai ajuns la Brasov din motive de timp), dar care a avut rabdarea si amabilitatea sa-mi lamureasca si sa discutam anumite chestiuni.
De la el am aflat ca au avut la un moment dat un caz similar si dupa ce au verificat si paraverificat, au dat cureaua nou montat jos si cand au comparat-o cu o alta (tot noua) au constatat ca era o idee mai scurta, desi avea acelasi nr de dinti.
Joi, sapt. trecuta, a fost o idee mai bine (dpdv temp ext.), am testat masina si cum situatia se prezenta la fel l-am sunat pe Marian (patronul LaService), i-am povestit chestiunea; raspunsul a fost vino acum sa vedem despre ce e vb. Am fost la service, am facut un log in mers si datele au indicat drept vinovat ..................... debimetru.
Care era problema: pe masura ce accelerezi creste cantitatea de aer, insa de la o anumita turatie in sus, acesta nu numai ca nu crestea cantitatea de aer, dar nici macar nu o mentinea constanta.
L-am batut la cap pe Marian destul de mult, tocmai pt ca eram f surprins de natura problemei. Debimetru ?!? La 53k Km ?!? :lol:
Am dus masini la 200k, 205k km rulati si nu m-am lovit de asa ceva. :lol:
Nu vreau sa fiu inteles gresit, debimetru nu era dus, ci doar incepea sa dea semne de oboseala. Cel mai probabil ca se mai poate circula cu el asa inca cateva mii de km.
Acum, mai nou am aflat si eu, ca si debimetrele sunt consumabile, ca si filtrele, numai ca la un alt interval de schimb. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Dupa aceasta nedumerire, pt mine, a fost o alta: ce coincidenta nefericita, tocmai dupa cand am schimbat distributia.
Nu se pune probl sa-l fi schimbat baietii in service, cat au schimbat distributia, pt ca am stat 90% din timp langa masina, iar 10% din timp am fost in zona.
Marian banuieste o alta explicatie: cureaua veche s-a intins (datorita uzurii, timpului) si motorul nu mai era chiar fix la pct, suficient cat sa ascunda problema incipienta in fct a debimetrului. Odata cu schimbarea curelei, motorul a fost adus la pct fix, debimetru manifestandu-si inceputul de problema.
Mai mult decat atat, am convenit cu el sa ma intorc Vineri in service pt a face un test cu un debimetru nou nout.
Asa am facut si Vineri la pranz, faceam o tura prin Regie cu noul debimetru; am sesizat dif in bine, raspunsul la acceleratie era mai prompt si mai bun (ii revenise zvacul normal), usoare vibratii tot mai avea. Insa nu am putut pastra noul debimetru, acesta fiind comandat pt un alt client, iar cel pt mine urma sa soseasca de abia luni (adica astazi).
Si cu debimetru in sine este o poveste, la tipul meu de motor nu este disponibil decat pe original, Bosch; la alte motoare tdi, mai exista optiunea Pierburg, sensibil mai ieftin, dar se spune si ca mai robust. La dealer din Buc. costa 1.230 ron, sau cu piesa la schimb vreo 560 ron. La Marian m-a costat 400 ron cu piesa la schimb.
Am fost astazi pe la pranz, am schimbat debimetru, am dat cateva ture, apoi am facut un alt log in mers; raspunsul este mai rapid, echilibrata. Desi ca o ciudatenie sau particularitate a acestui motor, de la cam 3.600 ture in sus, baga aceleasi val de aer, cumva ca o chestiune presetata; posibil sa fie o chestiune de protectie.
A ramas ca dupa ce voi mai face inca 2-300 km sa mai facem un log in mers si sa vedem cum se prezinta situatia atunci.
Si vibratiile s-au mai redus, urmand sa revina la situatia normala/uzuala, dupa ce voi mai face cativa km (sa se mai curete din depunerile de pe evacuare).
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#205 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 23 iunie 2010 - 02:48

Ieri am facut o plimbarica extraurbana :lol: (de Luni dim si pana Marti seara am facut putin peste 150km), cu efecte benefice. Trage bine, la fel cum tragea pana sa apara chestiunea cu debimetru.
Motorul asta, 1,4TDI-PD 80cp BNV, trage f bine, chiar neasteptat de bine; evident, raportat la clasa lui de cilindree si putere. Multi vorbesc vrute si nevrute, dar nu au condus nici macar 3m o astfel de motorizare.
La intoarcerea din plimbarica, fiind aproape de curte, m-am oprit sa curat masina (nu s-a murdarit din pricina plimbarii, erau usor murdara); iar in sezonul cald nu trec pe la spalatorie decat in cazuri exceptionale. Am curatat si aspirat interiorul, spalat si ceruit exteriorul.
Toate bune si frumoase pana azi dim, cand ploua si tot ploua; asta nu ar fi fost nicio problema, dar a trebuit sa plec tocmai cu Fabia.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#206 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 05:16

...
Motorul asta, 1,4TDI-PD 80cp BNV, trage f bine, chiar neasteptat de bine; evident, raportat la clasa lui de cilindree si putere.
...

:lol: :lol: :lol:
Iar o sa ceri sa-mi fie sterse posturile de pe proprietatea ta...dar fraza de mai sus, in totalitate, e abracadabranta, ca sa fiu diplomat...

Poate inveti si tu ceva ( la cratita am vazut ca te pricepi)...ai 80 cp, un anumit cuplu... ii raportezi la greutatea masinii, etajarea cutiei de viteze pentru a trage concluziile determinante de senzatii...

80cp, n-am idee ce cuplu ai, ca sa impresioneze, ar trebuie sa fie pe o caroserie foarte usoara, cu mult mult sub tona.
E cazul?

Roaga-l pe Relu (e usor de pacalit :lol: ) sa-ti dea nitel cazanul lui sa vezi cam ce inseamna un inceput timid de masina...

Cu ceea ce au Mike, Berkut...ti-ar trebui cursuri de pilotaj, asigurare de viata impotriva sperieturilor...

Ideea ar fi ca-i aberant sa caracterizezi astfel comportamentul unei Fabii...
Realizeaza ce cuvinte ar trebui sa foloseasca cei doi pentru descrierea masinilor, nemaivorbind de un posesor de masina sport in adevaratul sens.

Scriu fiindca ma amuza teribil descrierile tale auto... :lol:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 23 iunie 2010 - 05:20

  • 0

#207 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 23 iunie 2010 - 06:00

:lol:
  • 0

#208 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 iunie 2010 - 06:35

Nenea mol, ce ai fi vrut să spună? Nu a comparat-o cu vreun Porsche, a spus că pt. el maşina trage bine, chiar foarte bine. Cel puţin lui îi place cu ce merge, alţii ...
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#209 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 23 iunie 2010 - 06:52

bah seleca, a zis omu CLAR "raportat la clasa lui de cilindree si putere"...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#210 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 07:43

... :lol:

...pai si cum ai vrea sa traga un motor de 80cp decat ca orice motor de 80cp. :lol:

E senzational ca scoate 80cp din 1400cmc, are un cuplu anormal ( nu ma pricep la motorina)?
Ce greutate, cuplu are fabia?

Aaah, trage mai tare raportat la puterea lui de 80cp decat altul tot de 80cp? Is mai colorati astia 80cp, lamureste-ma...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 23 iunie 2010 - 07:47

  • 0

#211 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 iunie 2010 - 07:52

nene mol, parcă ai carnet de ieri. Sunt maşini la care "tragi" de ele, le împingi din scaun şi sunt maşini la care măcar senzaţia e că merg mai lejer.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#212 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 08:00

Lasa iluziile...ca si io am allroad ori impreza wagon... :lol:

Nu suntem pe culinar, am intrebat strict, ce greutate, cuplu are si vad ca primesc raspunsuri de genu'...e frumoasa...?

Aceasta postare a fost editata de LKS: 23 iunie 2010 - 08:01

  • 0

#213 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 iunie 2010 - 08:09

Date n-am găsit neam.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#214 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 08:11

Ai pierdut timpul cu asa ceva? :lol:
  • 0

#215 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 iunie 2010 - 08:23

A fost prima mea curiozitate.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#216 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 08:41

Cuplul ii sub 200Nm, depinde de greutatea ei, fiind combi...
Motorul e in 3 cilindri ( o fi in 2 timpi, de aici venindu-i agresivitatea? :lol: ).

N-are importanta.Daca lui ii place, asta-i important.
Masina asta e o alegere rationala.
AerCurat, nu mai postez aici, dar nu-i normal sa vrei doar posturi pro.

Daca erai mai temperat in descrieri, nu apaream.
De vrei, iti pot enunta perlele, dar nu cred ca-si au rostul...tu fiind destul de patimas.

Nu rad de masina ci de descrierea ei. :lol:

Sanatate!
  • 0

#217 valentin_iordan

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 875 Mesaje:
Inregistrat: 24-februarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:KIA - THE POWER TO IGNORE
  • Model:2007
  • Motorizare:1.5 CRDI 110 CP

Scris 23 iunie 2010 - 09:23

mama, mama ce face banul din om.

cu cat esti mai bine motorizat ( licit sau ilicit ... cf anumitor trusturi de presa nu se mai pune la ora actuala) cu atat esti mai bine ancorat in "pilotajul urban". ca desprea asta vorbim, nu ?

n-are domne voie sa-si prezinte masina in note optimiste daca nu detine cel putin de la honda in sus.

eu zic doar atat. fiecare pasare pe limba ei piere.

fratilor nu subestimati o fabiuta de 80 de cp. nu mai vorbesc de orezara mea care mananca pe maine multi viteji de p-acilea. da pardon ..e vorba de cum vorbesti in primul rand. cum poti fi fericit daca nu deti cel putin o honda. rusinica, rusinica, rusinica.

eu zic doar atat ..ca in RIO al meu nu voi baga bani 5 ani batuti pe muchie . asta va doresc si voua.

in continuare ma voi intalni cu cativa dragi prieteni de pe acest forum dar pana nu terminam cu ipocrizia si cu ciocoismul pe mine m-ati pierdut de forumist.

si mai fac o remarca fara legatura cu topicul... refuzati cat puteti voi sa vizionati cele doua posturi tv. poate ne vom salva.
  • 0
Dachau, Auschwitz, Buchenwald

#218 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 23 iunie 2010 - 09:51

Să nu râdeţi, mie mi-a plăcut orezara, chiar dacă pe alee pe la relu n-am prins mai mult de 120-140 sau cât o fi fost, am uitat.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#219 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 23 iunie 2010 - 09:59

LKS tu ai trecut de stadiul in care doar faci pe prostul; ti-am atras atentia in trecut de mai multe ori.
Pe acest topic, recent, ti-au fost sterse posturile datorita "glumelor" de 2 lei; de altfel asta e chestiune care te caracterizeaza si prin alte parti. Tot asta e si motivul pt care ai fost banat de nu stiu cate ori; chestiune pe care ti-am explicat-o in repetate randuri, premergator "de-banarii" tale. Am incercat, se vede ca degeaba, asta e, am (multe) altele mai bune de facut.
Daca ai fi fost abil, nici macar istet, ai fi aflat acele date din primul (sau primele) post al topicului de fata.

Daca postam doar cifre seci din log-urile facute (pt chestiunea cu debimetru), f multi nu le-ar fi inteles sau nu ar fi avut cu ce sa le compare (sa stie care sunt valorile standard); chestiune absolut normala. Atunci nu ramane decat descrierea senzatiilor, asta-i motivul pt care am scris posturile de mai sus in aceea maniera.
Tu nu pricepi, si incerci sa pari amuzat sa faci "glume"; ce sa-i faci, asta-i viata.
Ti-am recomandat, ti s-a recomandat sa nu mai postezi pe acest topic, pareai sa fi inteles lucrul asta, dar observ ca nici macar consecvent nu esti.
Nici sa citesti corect, complet si cum trebuie nu prea poti, din ce se observa.

Cat despre masini cu mai multi (sensibil mai multi) cp, sa fim noi sanatosi. :lol:



@ all: nu ma deranjeaza critica, sub nicio forma, atat timp cat este una constructiva si corecta.

p.s.: cine are timp si chef, sa mearga la un dealer Skoda si sa faca un drive test cu un 1,4tdi-pd 80cp BNV, sa inteleaga mai bine ce spun eu pe aici.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#220 EvilOne

    shapeshifting master

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.082 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Bucuresti/Alexandria

Scris 23 iunie 2010 - 10:22

Explicatia cu cureaua mi se pare ciudata. De la o apasare in sus a pedalei se ignora anumiti senzori.
  • 0
CIOKY PERFORMANCE TEAM
ACrew style

#221 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 23 iunie 2010 - 10:30

baieti si/sau fete, va rog potoliti-va :)
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#222 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 23 iunie 2010 - 10:33

Uite, am facut un efort si m-am uitat pe prima pagina, si iarasi m-a apucat rasul.

,,Astfel incat a trebuit sa optez pt motorizarea de 1,4 Tdi 80cp 195Nm, care a fost introdusa de la inceputul acestui an pe gama Fabia. Oricum pt un rulaj preponderent urban este suficienta, 101cp mai greu utilizabili la intregul potential in oras. Singura retinere a vizat un nivel de zgomot si de vibratii mai crescut, datorita motorului cu 3 cilindri deci mai putin echilibrat.'' aercurat

Cum sa vorbesti la superlativ, sa punctezi, de modul in care trage? Incearca sa vezi ce masini mai exista si vei realiza sau nu ridicolul. :)
Aici e superlativul :) ,,Motorul asta, 1,4TDI-PD 80cp BNV, trage f bine, chiar neasteptat de bine''

Aceasta postare a fost editata de LKS: 23 iunie 2010 - 10:35

  • 0

#223 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 23 iunie 2010 - 10:53

nenea slk, ma bag si eu scurt in seama, apoi trag apa : de ce nu deschizi si tu un topic la 'masina mea', asa cum am facut toti ??
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#224 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 23 iunie 2010 - 10:56

Cine locuieste si circula in Buc. intelege f bine despre ce e vorba.

l.e.: citatul corect si complet este: " Motorul asta, 1,4TDI-PD 80cp BNV, trage f bine, chiar neasteptat de bine; evident, raportat la clasa lui de cilindree si putere. "

Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 23 iunie 2010 - 11:02

  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#225 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 23 iunie 2010 - 10:57

195 nm e foarte ok, i30 are 250 si 200 kg mai mult si trage foate bine cel putin pt oras. Ridicol e sa ajungem sa spunem ca masinile incep cu impreza sau mai stiu eu ce. Se pare ca se uita ce insemna urban sau ca oamenii cu dare de mana isi cumpara masinute cu cp putin pentru ca intre semafoare nu prea ai ce sa folosesti. Acum 15 ani ne uitam la aia cu masini straine ca la D-zeu...
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi