
Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp
#151
Scris 26 mai 2010 - 10:49
#152
Scris 26 mai 2010 - 11:01
Si la scuter la fel ...
#153
Scris 26 mai 2010 - 11:25
#154
Scris 26 mai 2010 - 11:45
Eu am exclus de la bun inceput cumpararea unui set de covorase de la vreun dealer auto, tocmai datorita politicii lor de preturi ..............
Norocul meu e ca se gasesc covorase, sa le spunem oem, si-n alta parte decat la dealer-i.

Acum, se gasec in Vitan de ex. covorase de cauciuc universale, aproape acceptabile la 50 ron (la multe chioscuri/tarabe sunt 60 ron), dar nu cred sa tina 4 ani, cat m-au tinut cele de la Pufi; probabil undeva la cam 2 ani.
Am preferat sau dau 100 ron pe un set dedicat, cu un cauciuc mai bun calitativ si care are presul soferului intarit in zona calcaielor. Asa cum am mai spus, sper sa confirme sa sa tina min. (inca) 4 ani.

Dupa ce curat masina (macar la int.) revin cu poze.
#155
Scris 27 mai 2010 - 05:29
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 mai 2010 - 05:32
#156
Scris 27 mai 2010 - 06:04
O sa incerc sa caut nr de telefon sau mail si le pun aici.
cu scuzele de rigoare pentru topicul lui aercurat

"Vand tavi de protectie personalizate pentru portbagaje auto (tavite portbagaj, presuri, covorase portbagaj, tava portbagaj). Produsele sunt individualizate pentru a se adapta perfect, fara decupare sau modificari în portbagajul respectivului model de masina.
Certificare TUV Rheinland ISO 9001:2000. Catalog cu peste 720 de modele de masini produse de 38 de marci de automobile.
Preturi: pentru portbagajele mici (Polo, Fiesta, Clio, Corsa etc) pretul este 35.13 euro cu TVA (~ 127 RON) ; pentru portbagajele medii si mari (Golf, Passat, Touareg, Caddy, Touran, Sharan etc) pretul este 39.92 euro cu TVA (~144 RON). Din acest pret scadeti reducerile de mai sus.
Bandouri- tocmai am primit prima livrare asa ca voi reveni cu poze si cu preturi.
Presuri de interior - in viitorul apropiat, dar le-am scris acum in titlul topic-ului pentru ca nu mai pot sa-l modific dup-aia...
Mircea
0722.259258 "
Eu am luat de la nenea asta presuri pentru G6 si sint super ok, din pacate nu-mi amintesc pretul lor.
#157
Scris 27 mai 2010 - 07:54
Si eu am presuri originale GM, pentru Astra H.Presurile originale GM pentru Astra mea se cam duc in maxim 2 ani. Evident doar cel de la sofer, de la calcaiul drept...
In august si ale mele fac 2 ani, si momentan au cam 46500km.
nu au nici o problema.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#158
Scris 27 mai 2010 - 08:08
Si eu am presuri originale GM, pentru Astra H.
In august si ale mele fac 2 ani, si momentan au cam 46500km.
nu au nici o problema.
Au necesitat ceva consumabile schimbate in asti kilometri, sau n-ai avut nici o problema, consum mic ( le-ai schimbat uleiul, filtrul, eventual pilotul)?
Nu ne duce cu presul pe o asa distanto-timp.
#159
Scris 27 mai 2010 - 08:19
Am convingerea ca absolut toate presurile originale nu se degradeaza in chiar sute de mii de km. Vorba aia, bun si ieftin nu s-a inventat inca ....Si eu am presuri originale GM, pentru Astra H.
In august si ale mele fac 2 ani, si momentan au cam 46500km.
nu au nici o problema.

#160
Scris 27 mai 2010 - 08:30
Clar sunt diferite de ale mele. Am vazut mai multe astre cu presuri ca ale mele si aveau probleme la calcai...Si eu am presuri originale GM, pentru Astra H.
In august si ale mele fac 2 ani, si momentan au cam 46500km.
nu au nici o problema.
#161
Scris 27 mai 2010 - 09:18

de aia poate se si mentin ok?
nu au fost ieftine. undeva intre 150lei. poate o idee mai mult. nu mai retin exact.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#162
Scris 27 mai 2010 - 10:06

#163
Scris 27 mai 2010 - 04:27
da slk, au reviziile la zi
![]()
de aia poate se si mentin ok?
nu au fost ieftine. undeva intre 150lei. poate o idee mai mult. nu mai retin exact.
Numai la intre iti este gandul, de aberezi.

#164
Scris 27 mai 2010 - 05:51

asa-s vremurile, cu intre...

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#165
Scris 27 mai 2010 - 11:48
Pe spatele fiecarui covoras, pe langa marca si model auto, este indicata si pozitionarea respectivului covoras in autoturism


O imagine de ansamblu cu setul de covorase puse la zvantat pe iarba

Cel din spate dr

Al 5-lea din set


Fata stg

Cel de la sofer, la care se poate observa si intaritura pt calcaie

#166
Scris 28 mai 2010 - 12:09
#167
Scris 28 mai 2010 - 12:55

#168
Scris 14 iunie 2010 - 01:55
Operatiunea s-a desfasurat la La Service, unde totul s-a desfasurat bine, fara nicio problema.
Costul total, materiale si manopera, a fost de 1.180 ron.
Masina are ~53.000 km, nu datorita rulajului am schimbat distributia (ca era prevazuta la 120.000 km), ci datorita nr de ani trecuti; fiind fabricata in 03.2006, au trecut 4 ani si 3 luni de zile.
Din pacate in documentatia din reteaua Skoda nu este prevazut ferm, clar un termen in ani la care sa fie schimbata distributia.
Ce am constatat eu, la piesele schimbate:
- cureaua de distributie mai tinea cateva luni (4-5), dar riscul era f mare si fara sa aiba vreo justificare; prin urmare am preferat sa o schimb acum;
- pompa de apa, la ~53k km se prezenta f bine si nu necesita schimbare neaparat, dar si-n acest caz am considerat ca nu e indicat sa fac vreo economie;
- cureaua de accesorii prezenta o stare de uzura mai accentuata decat cea de distributie (daca o intorceai cu canelurile in ext apareau crapaturi) si chiar necesita schimbare - deh cauciucul imbatraneste in timp.
Nu-mi pare rau si nici nu regret cheltuiala, pt ca riscurile ar fi fost cu mult mai mari si mai costisitoare, in caz de rupere a curelei de distributie in timp ce motorul functiona.
#169
Scris 14 iunie 2010 - 02:42

#170
Scris 14 iunie 2010 - 02:48


He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#171
Scris 14 iunie 2010 - 05:35
F posibil (mai ales tinand cont ca peste 4 ani va avea undeva in jur de 110k km, deci nici macar 120k km), insa si piesele alea sunt supuse unei uzuri si tot era un risc; adica nu se rupea cureua de distributie cu putea ceda vreo rola sau pompa de apa.Probabil puteai schimba doar setul de curele,cred ca era arhisuficient dar na,acum sunt toate noi
Am preferat sa schimb toate piesele aferente distributiei si nu numai din motiv de garantie a lucrarii, ci pt linistea mea; chiar daca a presupus un cost.
Multam fain.se tine destul de bine "baba"
multi inainte!
In alta ordine de idei, ma tot uit dupa anvelope pt Fabia si nu reusesc sa ma hotarasc care ar fi cele mai indicate/bune.
In testul ADAC, pe primul loc se afla Fulda Carat Progresso (numai ca la alte dim nu mai fac o figura cat de cat la fel de frumoasa); Bridgstone Turanza er300 ar fi, intr-un fel, un compromis (franare pe uscat si ud - asta-i cam cel mai imp criteriu pt mine); Dunlop Fastreponse stand ceva mai slab dect Turanza (si la ele nu conteaza uzura mai mare, asta nu-i relevant pt mine, prefer sa le tocesc mai repede, dar sa fie fff bune la franare si manevrabilitate).
Cata mi-a recomandat ca fiind cele mai bune pe dim mea, Pilot EXALTO PE2, insa pretul este unul ffff mare, concluzie la care am ajuns amandoi.
#172
Scris 14 iunie 2010 - 05:46

#173
Scris 14 iunie 2010 - 05:52


#174
Scris 14 iunie 2010 - 06:06
#175
Scris 14 iunie 2010 - 06:09
Te cred, numai ca ce are GY pt dim mea, sunt cam ....... varza.Personal, "iubesc" GY

1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi