
Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp
#101
Scris 13 martie 2010 - 09:04
Poate intr-o firma micuta, cu cativa angajati, mai poate fi gasita o scuza micuta, dar in ditamai compania de leasing? Nu e normal ca intr-o firma de oarecare dimensiuni sa existe un curs clar al documentelor si o evidenta clara a responsabilitatilor? O situatie ca cea a lui Aer Curat nu ar fi trebuit sa se intample niciodata.
#102
Scris 13 martie 2010 - 03:02
Si "spiritul" asta il insufla compania propriilor angajati.
#103
Scris 15 martie 2010 - 09:39
plus dezinteresul angajatilor.
intr-o exprimare romaneasca, LI SE RUPE !

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#104
Scris 18 martie 2010 - 03:46
Luni am mai cerut ultimile cotatii de pret pt asigurari, am pregatit actele, am cautat formulare pe net (am gasit niste pdf-uri de toata jena, nici macar nu se putea scoate la imprimanta cum trebuie, de editat in prealabil nici vorba).
Marti am fost dimineata pana in Pipera sa cumpar un formular si sa-l si dactilografieze, apoi cu speranta m-am dus la directia de taxe si impozite sect.2 sa ia in evidenta masina.
La mine a fost o situatie usor diferita: masina a fost in leasing pe pers juridica (a mea), iar eu am inmatriculat masina pe pers fizica; porsche nu a vrut sa-mi faca actele direct mie pe pers fizica, asa ca le-a facut catre pers juridica. Pers juridica are sediul in sect 5, pers fizica in sect 2. Cand am explicat exact situatia si am intrebat pe cei de la serviciul de inmatriculari mi-au spus ca nu mai trebuie viza de la sect 5, fiind suficienta cea de la Porsche si cea de la sect 2.
Aveam sa constat ca am fost indus in eroare.
Cand m-am prezentat la directia de taxe si impozite sect 2, cu toate actele pregatite, inclusiv formularele lor, dupa ce mi-am asteptat randul, inspectorul de zona ia actele, le verifica (erau toate), dar imi spune ca nu poate sa ia in evidenta masina pt ca nu este si viza celor de la sect 5. Am insistat, i-am explicat ca nu are rost sa iau viza de la scet 5 ca masina nu va fi inmatriculata pe firma, iar acest demers este inutil. Nu a vrut sub nicio forma sa inteleaga.
Ca o paranteza, pt cei care poate ca nu au avut treaba cu sect 5 (si nici nu le doresc sa aiba), fie ca e vb de admin financiara, fie ca e vb de directia de taxe si impozite, cei de la 5 sunt ......... institutii cu care lucrezi ffff greu (sa nu spun altfel).
Norocul meu a fost ca nu m-am lasat pagubas de lipsa de intelegere si cooperare a inspectoruli de la sect 2, am fost la o pers cu putere de decizie si i-am explicat situatia. Dupa o discutie, care s-a dovediti a fi intr-o anumita masura si constructiva, concluzia a fost ca toate aceste formalitati si drumuri (adica birocratie excesiva) creeaza si victime ale sistemului, situatie in care ma aflam si eu, dar ca astea sunt prevederile legale si nu se poate face altfel. Ajutorul primit a fost altul: a luat legatura cu omologul sau de la scet 5, i-a prezentat situatia si a adresat rugamintea de a fi realizate toate formalitatile in aceiasi zii.
Astfel, am mers la directia de taxe si impozite sect 5, unde a trebuit sa declar din nou masina (am mai declarat-o cand s-a schimbat legea si impozitul pt masina se plateste de catre utilizator si nu de compania de leasing), apoi imediat sa o scot din evidenta lor; drept pt care am completat si mai multe formulare (unele in dublu exemplar, folosind o coala de indigo) decat la sect 2, si cand asteptam sa fie indeplinite toate verificarile si formalitatile, vine o surpiza: in dosarul lor (cel de cand am declarat masina initial) nu apareau toate platile. Cum la sect 5 nu au o baza de date functionala si bine pusa la pct, toate verificarile, etc sunt ca pe vremuri, in registre, dosare, etc. Culmea era ca masina a fost declarata in 2007, iar lor le aparea ca am facut plata doar in 2008.
De platit am platit in fiecare an cu ordin de plata. Cum nu aveau in evidenta plata impozitului pt masina anual, nu puteau elibera actele; solutia lor era sa merg sa caut ordinele respective de plata (din 2007, 2008 si 2009) si sa le aduc o copie. Asta insemna mult mai mult timp pierdut cu cautatul in arhiva, etc. si lungirea inutila a procedurilor de inmatriculare pt masina.
Am decis sa le platesc inca o data tot ce aparea la ei neplatit, urmand ca apoi sa caut si sa merg la ei cu ordinele de plata anterior facute. Au acceptat varianta mea, desi cred ca au calculat inclusiv anul in care aparea plata efectuata, dar cu certitudine au calculat penalitatile aferente si mi-au facut un total "frumos".
Cum nu aveam ordine de plata, ale firmei, dupa mine, iar la ei nu puteam platii direct, a trebuit sa dauo fuga pana la Cec-ul din Cotroceni si sa platesc acolo su o nota de plata emisa de directia de taxe si impozite - bine ca s-a putut si asa.
Dupa care m-am intors, le-am dat o copie dupa chitanta si am reusit sa-mi iau viza si certificatul fiscal (pt care uzual se asteapta vreo 2 zile, asta pt o treaba de max 5 min).
Zor nevoie mare am pornit spre directia de taxe si impozite sect 2, care are programul zilnic intre 08:30 si 14:30, iar Marti are in plus si intre 16:30 si 18:30.
Am ajuns, am asteptat din nou la rand, am depus actele prezentate dimineata plus certificatul fiscal de la sect 5; a fost in regula, mi-au luat masina in evidenta.
Asta se intampla undeva in jur de ora 17:00.
Miercuri dimineata am pornit spre serviciul de inmatriculari din Pipera, cu toate actele si nr masinii; tot acolo m-am intalnit si cu brokerul de asigurari care mi-a adus polita rca.
Am luat nr de ordine si mi-am asteptat randul, ajung la ghiseu, prezint toate actele, deja aranjate, functionarul de acolo le ia, le verifica, erau toate, erau ok cu o singura mentiune: pe chitanta prin care am platit la posta taxa de inmatriculare, se facuse o mica omisiune, anume o litera de la unul din cele 2 prenume ale mele.
Ei bine, asta a fost motiv sa nu-mi primeasca actele si sa inmatriculeze masina, solicitandu-mi sa ma intorc (din Pipera) la posta (la p-ta Iancului), unde cea de acolo sa rectifice pe chitanta si sa stampileze modificarea. Ceea ce ar fi insemnat cel putin cate o ora la dus si una la intors.
Moment in care nutream un cumul de ........... ganduri negative la adresa tuturor rahatilor de functionari, care nu numai ca nu inteleg ca sunt platiti de catre contribuabili si pt care ar trebui sa dovedeasca in primul rand respect si poi sa dovedeasca cea mai buna atitudine constructiva si sa le rezolve problemele (de aia sunt ei acolo), dar se pare ca acesti functionari fac tot posibilul sa-si bata joc si sa ingreuneze cat mai mult viata contribuabilului.
Prin urmare, am fost la seful de servicul, i-am prezentat situatia, am subliniat absurditatea functionarului de la ghiseu si am solicitat sa inmatriculeze masina, pt ca actele sunt in regula, taxele platite, etc. Dupa ce initial i-a luat apararea celui de la ghiseu, a dispus inmatricularea masinii. Chestiune care apoi s-a realizat in regula. Mi-am ales numerele, urmand ca peste 2 ore sa pot ridica talonul, cartea masinii si nr de inmatriculare. Ceea ce am si facut dupa ce am mai rezolvat unele din chestiunile pe care le neglijasem datorita tuturor formalitatilor si drumurilor facute pt inmatricularea masinii.
Numai ca spre seara m-am confruntat cu o alta chestiune, de vreo 2 sapt tot caut suporti de nr (cei de pe masina eram convins ca se vor rupe cand scoteam nr de leasing) care sa fie in regula = sa risc sa pierd nr ca e tinut doar in 2 - 3 pct de 1 - 1,5 cm pe partea sup. si intr-o banda de 10 - 12 cm pe partea inf si atat. plus ca nici macar nu prindea nr cum trebuie, fiind bagat sub acele buzite de plastic cca 3 - 4 mm, iar pe laterale deloc, ramanad spatiul liber de ~ 5 mm . Am cautat in hypermaketuri, la magazine de piese, la dealer Skoda si nimic. Pana la urma am cuparat un set de suporti naspa.
L-am sunat pe Relu sa-l intreb daca nu cumva vecinii lui au asa ceva, sau poate din intamplare sa aiba chiar el; nu aveau, insa a avut amabilitatea de telfona in alta locatie unde a intrebat daca au si sunt disponibili, cum raspunsul a fost afirmativ a ramas sa merg eu acolo si sa-i iau.
Azi dimineata am fost, i-am luat, montat si totul e ok acum (pana sa ajung acolo am stat putin ciulit sa nu pierd vreo placuta, nu de alta dar ar fi insemnat alte formalitati si timp pierdut); basca oferta de care am beneficiat.

Aceasta postare a fost editata de Aer Curat: 18 martie 2010 - 03:46
#105
Scris 18 martie 2010 - 04:22


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#106
Scris 18 martie 2010 - 07:20

#107
Scris 18 martie 2010 - 08:06

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#108
Scris 18 martie 2010 - 08:22

In cele din urma, rca-ul l-am facut prin intermediul unui broker la BCR asig. si pt 12 luni a costat 470 ron. A fost cea mai buna oferta pe care am gasit-o; am exclus de la bun inceput firme gen Euroins, etc.
Brokerul a fost de treaba, am colaborat f bine, a avut disponibilitate si deschidere fata de client, chiar a venit sa-mi aduca rca-ul (inclusiv o copie) in Pipera. Mai mult decat atat, a reusit sa-mi ofere o cotatie mai buna decat o pers angajata la BCR asig si careia ii solicitasem o oferta (diferenta fiind de 20%).
#109
Scris 19 martie 2010 - 07:51
In toamna trecuta cand a trebuit sa inmatriculez si eu tractorasul meu, am apelat la o firma care se ocupa si cu activitatile de inmatriculare si cu ~380 RON (nu mai retin exact suma) totul s-a rezolvat in 8 ore si fara nervi d.p.m.d.v.
Foarte simplu, am fost la ei la firma, m-a programat la Registru Auto, intr-o ora am fost cu masina in Afumati, ne-am intalnit apoi la pranz la Pipara (cat am fost eu la registru, firma a rezolvat partea de la Administratia Financiara), a depus firma actele la Politie si apoi pe la 17:30 a venit omul de la firma cu noul talon si noile numere...
Si totul pt. 3-400 RON.
Chiar s-a meritat.
#110
Scris 19 martie 2010 - 08:45

#111
Scris 19 martie 2010 - 10:58
Multumesc, insa am fost nevoit sa am (de felul meu nu sunt f rabdator), altfel ramaneam cu masina neimnatriculata.@Aer Curat: Dom'ne ai o rabdare demna de o cauza mai buna !
................

In ceea ce priveste firmele care presteaza serviciile de inmatriculare (alearga in locul tau), dpmdv, sunt 2 aspecte: in cazul meu de acum (cel descris mai sus) era putin mai delicat, pt ca era implicata si firma (ar fi trebuit sa aiba stampila firmei cand faceau formalitatile la sect 5); o parte din alergatura oricum o faci (la RAR de ex.).
In plus, atat acum cat si anul trecut cand a trebuit sa ma duc sa mai iau o placuta de inmatriculare am observat la serviciul de inmatriculari o chestiune (clasica si f veche in RO de altfel) deranjanta: cel putin unii dintre cei care presteaza astfel de servicii cunosc pers de acolo si pe aceasta baza (si cel mai probabil plus "atentii") au parte de tratament preferential si prioritar; asta in timp ce contribuabilul de rand ........
In fine, bine ca am terminat.

#112
Scris 26 martie 2010 - 11:11

Cost 150 ron.
De cateva zile ma straduiesc sa ajung sa schimb rotile de iarna cu cele de vara, dar nu am avut prea mult timp plus o lucrare de imbunatatire a retelei de electricitate pe strada (schimba cablurile, pun prin subteran si monteaza un transformator pt strada pe care am casa) care s-a nimerit sa fie fix pe parte mea de strada.
Oricum vroiam sa schimb gumele de vara, cele venite din fabrica nu au fost prea stralucite de noi, cu atat mai putin acum dupa 4 ani.
Conform testului ADAC cea mai indicata anvelopa pt dim mea (185/60 R14) este Fulda Carat Progresso.
Le-am gasit la 195 ron / buc si chiar si la 180 ron / buc dar in Vitan (sunt si site-uri care le vand la peste 200 ron, dar nu le-am luat in considerare).
Acum nu stiu cat de multa baza sa pun pe acest test pt ca da o nota aproape la fel de buna si pt Michelin Energy Saver (care nu este vazut tocmai bine la noi).
Ceva pareri, opinii.
#113
Scris 26 martie 2010 - 11:27
in alta ordine de idei, cam scumpa inspectia itp.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#114
Scris 26 martie 2010 - 11:28

Eu gasisem anvelope ieftine si cu data de fabricatie foarte bune pentru mine pe anvelopejantepromotii.ro. Poate gasesti ceva interesant si pentru dimensiunea ta
#115
Scris 27 martie 2010 - 08:29

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#116
Scris 27 martie 2010 - 10:31
Cat despre Michelin alea, singurele cu care am avut contact sunt cele de pe Cee'd, insa la penuri de 205/16 m'am chinuit sa o fac sa derapeze intr'o curba unde ma mai jucam de obicei si ... nimic. Insa, din cate stiu, sunt destul de scumpe
LE: da, inca dorm pe mine, iar am uitat ca nu's pe id'ul meu (andrei041)

Aceasta postare a fost editata de Cineva: 27 martie 2010 - 10:31
#117
Scris 27 martie 2010 - 11:35
Stiu ca a plecat de la Apco, am primit e-mail-ul la momentul respectiv. Singura chestiune e ca in testul Adac se claseaza destul de slab (neasteptam de slab dpmdv) tipul de gume pe care-l au ei pt dimensiunea mea.@AerCurat: prietenul nostru comun, Lucian, a plecat de la Apco, si mi-a zis ca va avea preturi interesante la gume
Michelin Energy Saver sigur nu voi lua, am incredere in review-ul facut de Cata acum cativa ani; plus ca am avut cu multi ani in urma niste guma similare ca idee/tip (fuelsaver) si ..........
Oscilez intre Fulda Carat Progresso si Dunlop SP Fast Response.
@Andrei, eu de cand tot fac itp-uri la masini, stiu ca sunt preturi diferite pt benzen / diesel; sau cel putin in Buc. asa este.
Pt benzinara tariful era de 100 ron, deci oricum mai scump decat la voi.
Nu am pareri de rau pt cei 150 ron platiti, a fost civilizat si fara vreo tentativa de orice gen sa te taxeze (cu sau fara ghilimele) suplimentar, deci fara stres; plus ca s-a respectat ora stabilita si s-a miscat repede toata chestiunea. A fost o statie privata/independenta si nu la dealer (unde nici nu m-am mai ostenit sa intreb

#118
Scris 27 martie 2010 - 11:39

#119
Scris 27 martie 2010 - 11:42
Arunca o privire pe link-ul pus de mine mai sus, cu testul ADAC, sa vezi diferente intre ele si nu cred ca nemtii au manarit testul.
Inca o treaba, stiu sigur ca Fulda sunt fabricate in .de, in schimb Dunlop-urile pot fi fabricate in alte tari.
#120
Scris 27 martie 2010 - 11:49
ITP'ul eu l'am facut la o statie mai izolata, luni pe la 9 dimineata - omul de'acolo abia dadea cu matura inauntru. Cand am plecat ma si intreba de unde'am auzit de ei si mi'a lasat o carte de vizita. Eu i'am pus de la inceput 100 ron, asa ca n'a mai fost vorba de incercari sa mai ciupeasca ceva, insa oricum, nu ar fi avut motiv
@Ciprian, scuze daca ai zis recent, dar nu retin: cam ce consum are Fabia?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 27 martie 2010 - 11:50

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#121
Scris 27 martie 2010 - 11:55
Nu mai departe de sapt care tocmai se incheie, pe acelasi traseul, de aprox. 10 km, la pranz am prins mai liber si am avut un consum de 6,7%, si pe acelasi traseu, dar parcurs dupa amiaza tarziu, spre seara am avut 8,5%.
Extraurban este influentat de trafic, traseu, conditii meteo si mai important, talpa.

#122
Scris 27 martie 2010 - 11:55
Aceasta postare a fost editata de pejte: 28 martie 2010 - 12:05
#123
Scris 28 martie 2010 - 12:02
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#124
Scris 28 martie 2010 - 12:05

#125
Scris 28 martie 2010 - 12:06
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi