
Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp
#126
Scris 28 martie 2010 - 12:42
#127
Scris 28 martie 2010 - 01:03
@AerCurat: vezi ca Fulda alea stau rau la Verschleiss = Wear adicatelea la uzura...
Banuiesc ca nu se dezintegreaza dupa 2 franari. M'as mira sa fie diferente mari. Oricum, din ce'am inteles pana acum, e preferabil un cauciuc un pic mai moale decat unul care sa reziste, sa reziste, sa reziste (vorba reclamei), insa care ofera aderenta mai precara

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#128
Scris 28 martie 2010 - 02:03
Nu chiar, cu cat mai mica este nota cu atat mai bine (au un sistem mai ciudatel de punctare).@AerCurat: vezi ca Fulda alea stau rau la Verschleiss = Wear adicatelea la uzura...
@Alexx_elf: se simte si la rularea zilnica, dpmdv cel mai bine la distanta de franare.
#129
Scris 28 martie 2010 - 02:15
Asa ca trebe luat ce e mai bun intre ce gasim in teste, raportat la pret si la ce gasim in momentul respectiv pe piata

Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#130
Scris 28 martie 2010 - 04:28
pana la urma, doar gumele fac contactul cu soseaua...

happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#131
Scris 28 martie 2010 - 07:16
Exact ce zicea si Andrei inainte. O anvelopa care "tine" putin are o aderenta mai buna.Nu chiar, cu cat mai mica este nota cu atat mai bine (au un sistem mai ciudatel de punctare).
....
Cele care "tin" mult sunt varza la capitolul aderenta.
#132
Scris 28 martie 2010 - 09:12
Nu chiar, cu cat mai mica este nota cu atat mai bine (au un sistem mai ciudatel de punctare).
Corect, greseala mea ca nu am citit jos ca notele pleaca de la 0.5 (foarte bine) la 5.5. In cazul asta vezi ca Turanza stau mult mai bine la comportamentul pe ploaie

P.S. nu cred ca la zona aia de clasament e vorba de gume care se tocesc in o mie de ani sau altele care tin 2-3 franari

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 28 martie 2010 - 09:13
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#133
Scris 29 martie 2010 - 01:14
Au si testele un anumit grad de subiectivism, ca orice sau oricine altcineva, ideea e sa privim catre cele care au cel mai mic grad de subiectivism si de acolo pornim.Si cu testele astea e cu dus si intors. In mare clasamentele se respecta, insa rar sunt aceeasi castigatori
Asa ca trebe luat ce e mai bun intre ce gasim in teste, raportat la pret si la ce gasim in momentul respectiv pe piata
Mai este o chestiune, aceiasi marca/brand, acelasi tip de anvelopa poate fi f bun pe o anumita dimensiune si poate fi slab pe o alta dimensiune.
Tocmai de asta incerc sa determin care sunt gumele alea bune; nu ma dau in vant dupa o marca sau alta scrisa pe flancul anvelopei, nu-mi spune/garanteaza nimic.daca tii masina si circuli cu ea, cumpara-i niste gume bune...
pana la urma, doar gumele fac contactul cu soseaua...
Daca ar fi fost asa nu as fi cumparat anvelope de iarna Vredestein (si nu doar un set pt o singura masina); din pacate Vredestein nu are o guma prea buna, de vara pt dimensiunea necesara Fabiei.
Corect, am experimentat pe pielea mea ce inseamna o anvelopa "fuelsaver" (era de la Firestone, cu ceva ani in urma) si prefer niste gume cu aderenta f buna, dar care trebuiesc schimbate la 30-40k km, decat unele care sa tina 60k km, dar sa aiba o aderenta slaba.Exact ce zicea si Andrei inainte. O anvelopa care "tine" putin are o aderenta mai buna.
Cele care "tin" mult sunt varza la capitolul aderenta.
Nu-i bai, am spus ca au un sistem de punctare mai ciudatel.Corect, greseala mea ca nu am citit jos ca notele pleaca de la 0.5 (foarte bine) la 5.5. In cazul asta vezi ca Turanza stau mult mai bine la comportamentul pe ploaie
O chestiune pe care am remarcat-o si eu, si alti posesori de ER300.
P.S. nu cred ca la zona aia de clasament e vorba de gume care se tocesc in o mie de ani sau altele care tin 2-3 franari

#134
Scris 30 martie 2010 - 08:45
Deocamdata rotile de vara sunt incaltate tot cu vechile anvelope si mai devreme de vreo sapt, chiar doua, nu voi avea timp sa merg sa cumpar noile anvelope de vara.
Tocmai bine, poate intre timp reusesc sa ma dumiresc daca merita mai mult o alta anvelopa decat Fulda Carat Progresso, evident pt dim 185/60 R14; pana acum nu m-au convins nici Dunlop SP Fastresponse, nici Bridgestone ER300, nici GY Duragrip, Michelin energy nici nu iau in calcul.
#135
Scris 30 martie 2010 - 09:22
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#136
Scris 30 martie 2010 - 09:30
#137
Scris 02 aprilie 2010 - 04:21
De data asta am optat pt uleiul Motul specific normei Vwag 5W40 (este sintetic).
Costul total a fost de 490 ron.
Toata operatiunea s-a desfasurat la: La Service; Marian fiind ca de obicei prompt si cooperant (el s-a ocupat si de achizitionarea consunabilelor, eu doar i-am spus ce vreau).
In plus masina a beneficiat, din partea La Service, de spalarea motorului & comp., cu solutii dedicate (fara sa puna vreun furtun cu apa).
In prezent are 50.600 km.
#138
Scris 03 aprilie 2010 - 04:00

eu bat spre 56 deja
#139
Scris 03 aprilie 2010 - 05:00


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#140
Scris 03 aprilie 2010 - 05:20

He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#141
Scris 03 aprilie 2010 - 06:17


Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#142
Scris 03 aprilie 2010 - 06:37
Da.masina ta are mai putini km decat a mea
eu bat spre 56 deja

Multi inainte fara probleme.
La mine km se mai impart si pe alte masini (de ex. astazi drumul dus-intors la Tg Jiu nu s-a mai facut cu Fabia, cum prevazusem initial).
http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gifpai insasi porecla denota astfel de preocupari si convingeri
A vrut el sa zica id, dar i-a scapat; insa ai o idee f buna.Ce porecla mah ... te'ai lins pe bot de'acum

#143
Scris 03 aprilie 2010 - 06:38

#144
Scris 03 aprilie 2010 - 10:26

@relu asa e

He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#145
Scris 05 aprilie 2010 - 09:55
Insa de sapt trecuta, de cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara, am sesizat o scadere a consumului.
Acum, este si o combinatie intre rotile de vara, revizie (schimbat marca uleiului) si (cel mai important) trafic lejer.
#146
Scris 26 mai 2010 - 08:59
Schimbarea s-a datorat exclusiv covorasului de la sofer, care s-a ros/subtiat in zona unde sta calcaiul drept, celelalte covorase din masina putand fi folosite inca mult timp; dar cum nu am gasit sa cumpar doar covorasul de la sofer sau macar doar cele fata, iar marca si modelul acesta de covorase se gaseste mai rar decat acum 4 ani, m-am uitat la altele.
Printre picaturi si atunci cand aveam ocazia ma uitam dupa unele care sa ma tina o perioada de timp similara; in cele cateva ocazii din ultimile vreo 2 sapt. am vazut mai mult marfa slaba/indoielnica decat ceva interesant. Plus ca eu le vroiam integral din cauciuc (fara mocheta), cu marginile putin mai ridicate (pt a retine apa, atunci cand ploua sau se topeste zapada) si dintr-un material macar rezonabil calitativ.
In cele din urma, astazi in urma unei vizite in targul Vitan, am gasit presuri dedicate masinii (marca si model), cehesti; sunt inscriptionate cu Skoda Fabia, exact pe conturul podelei, setul de 5 bucati a costat (in urma negocierii) 100 ron.
Am vrut sa schimb si husele scaunelor, dar din pacate nu am gasit exact ceea ce vroiam eu; cine cauta, daca exclude din start pe cele indoielnice atat ca materiale cat si ca gusturi, poate gasii unele facute din materiale folosite la tapiserii auto. Singurele dezavantaje, cel putin dpmdv, nu au buzunare pe spatarul scaunelor fata si cele pt bancheta spate sunt dintr-o singura bucata si cu fermoare pt rabatarea banchetei fractionate.
#147
Scris 26 mai 2010 - 09:09

si cum setul de 5 bre?


He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#148
Scris 26 mai 2010 - 10:00
Cat despre huse, sincer nu pot sa le inteleg

#149
Scris 26 mai 2010 - 10:25
E posibil sa fie.exista p'acolo si pt accent presuri dedicate?
si cum setul de 5 bre?![]()
Daca te duci pe acolo, iti recomand sa mergi nu in zona de tarabe/chioscuri (acolo DOAR in capatul dinspre zona de expus masinile, deci opus intrarii principale), ci pe culoarul dintre chioscuri/tarabe si cladirea administrativa (cea din mijloc); la al doilea magazin (singurul cu huse si covorase, restul mai mult cu uleiuri, filtre, etc.).
Setul de 5 este compus din: cele 2 fata, cele 2 spate si cel care vine in spate pe mijloc.

Erau si seturi cu 4 buc.
@Pejte: stii cum e, fiecare cu parerile sale. Cel putin cat copilele sunt inca mici, voi folosii huse.
Foloseam si inainte sa am copii huse pt fiecare dintre masinile avute, primul motiv fiind ca imi este mult mai usor sa scot si sa spal husele decat tapiseria.
#150
Scris 26 mai 2010 - 10:36
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi