Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Skoda Fabia Combi 1,4Tdi-Pd 80Cp


  • Please log in to reply
359 replies to this topic

#126 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 28 martie 2010 - 12:42

Eu am Dunlop Fast Response (doar 2) si mi se par ok. Totusi nu cred ca la nivelul de mers zi de zi diferenta poate fi atat de mare intre cauciucurile de firma. Eu am cautat cel mai bun raport calitate/pret, iar Dunlop Fast Response pe dimensiunea mea erau cotate f bine in teste.
  • 0

#127 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 martie 2010 - 01:03

@AerCurat: vezi ca Fulda alea stau rau la Verschleiss = Wear adicatelea la uzura...


Banuiesc ca nu se dezintegreaza dupa 2 franari. M'as mira sa fie diferente mari. Oricum, din ce'am inteles pana acum, e preferabil un cauciuc un pic mai moale decat unul care sa reziste, sa reziste, sa reziste (vorba reclamei), insa care ofera aderenta mai precara
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#128 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 28 martie 2010 - 02:03

@AerCurat: vezi ca Fulda alea stau rau la Verschleiss = Wear adicatelea la uzura...

Nu chiar, cu cat mai mica este nota cu atat mai bine (au un sistem mai ciudatel de punctare).


@Alexx_elf: se simte si la rularea zilnica, dpmdv cel mai bine la distanta de franare.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#129 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 28 martie 2010 - 02:15

Si cu testele astea e cu dus si intors. In mare clasamentele se respecta, insa rar sunt aceeasi castigatori
Asa ca trebe luat ce e mai bun intre ce gasim in teste, raportat la pret si la ce gasim in momentul respectiv pe piata
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#130 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 28 martie 2010 - 04:28

daca tii masina si circuli cu ea, cumpara-i niste gume bune...
pana la urma, doar gumele fac contactul cu soseaua...
;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#131 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 28 martie 2010 - 07:16

Nu chiar, cu cat mai mica este nota cu atat mai bine (au un sistem mai ciudatel de punctare).
....

Exact ce zicea si Andrei inainte. O anvelopa care "tine" putin are o aderenta mai buna.
Cele care "tin" mult sunt varza la capitolul aderenta.
  • 0

#132 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 28 martie 2010 - 09:12

Nu chiar, cu cat mai mica este nota cu atat mai bine (au un sistem mai ciudatel de punctare).


Corect, greseala mea ca nu am citit jos ca notele pleaca de la 0.5 (foarte bine) la 5.5. In cazul asta vezi ca Turanza stau mult mai bine la comportamentul pe ploaie ;) O chestiune pe care am remarcat-o si eu, si alti posesori de ER300.

P.S. nu cred ca la zona aia de clasament e vorba de gume care se tocesc in o mie de ani sau altele care tin 2-3 franari ;)

Aceasta postare a fost editata de VIPER: 28 martie 2010 - 09:13

  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#133 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 29 martie 2010 - 01:14

Si cu testele astea e cu dus si intors. In mare clasamentele se respecta, insa rar sunt aceeasi castigatori
Asa ca trebe luat ce e mai bun intre ce gasim in teste, raportat la pret si la ce gasim in momentul respectiv pe piata

Au si testele un anumit grad de subiectivism, ca orice sau oricine altcineva, ideea e sa privim catre cele care au cel mai mic grad de subiectivism si de acolo pornim.
Mai este o chestiune, aceiasi marca/brand, acelasi tip de anvelopa poate fi f bun pe o anumita dimensiune si poate fi slab pe o alta dimensiune.

daca tii masina si circuli cu ea, cumpara-i niste gume bune...
pana la urma, doar gumele fac contactul cu soseaua...
:P

Tocmai de asta incerc sa determin care sunt gumele alea bune; nu ma dau in vant dupa o marca sau alta scrisa pe flancul anvelopei, nu-mi spune/garanteaza nimic.
Daca ar fi fost asa nu as fi cumparat anvelope de iarna Vredestein (si nu doar un set pt o singura masina); din pacate Vredestein nu are o guma prea buna, de vara pt dimensiunea necesara Fabiei.

Exact ce zicea si Andrei inainte. O anvelopa care "tine" putin are o aderenta mai buna.
Cele care "tin" mult sunt varza la capitolul aderenta.

Corect, am experimentat pe pielea mea ce inseamna o anvelopa "fuelsaver" (era de la Firestone, cu ceva ani in urma) si prefer niste gume cu aderenta f buna, dar care trebuiesc schimbate la 30-40k km, decat unele care sa tina 60k km, dar sa aiba o aderenta slaba.

Corect, greseala mea ca nu am citit jos ca notele pleaca de la 0.5 (foarte bine) la 5.5. In cazul asta vezi ca Turanza stau mult mai bine la comportamentul pe ploaie ;) O chestiune pe care am remarcat-o si eu, si alti posesori de ER300.

P.S. nu cred ca la zona aia de clasament e vorba de gume care se tocesc in o mie de ani sau altele care tin 2-3 franari ;)

Nu-i bai, am spus ca au un sistem de punctare mai ciudatel. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#134 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 30 martie 2010 - 08:45

Astazi, am prins ceva timp (mai degraba mi-am facut) si am dat o fuga si mi-am schimbat rotile de iarna cu cele de vara.
Deocamdata rotile de vara sunt incaltate tot cu vechile anvelope si mai devreme de vreo sapt, chiar doua, nu voi avea timp sa merg sa cumpar noile anvelope de vara.
Tocmai bine, poate intre timp reusesc sa ma dumiresc daca merita mai mult o alta anvelopa decat Fulda Carat Progresso, evident pt dim 185/60 R14; pana acum nu m-au convins nici Dunlop SP Fastresponse, nici Bridgestone ER300, nici GY Duragrip, Michelin energy nici nu iau in calcul.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#135 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 30 martie 2010 - 09:22

Am aceeasi dimensiune pe Accent, GY HydraGrip. Pe apa comportamentul este intr-adevar ireprosabil, pe uscat, asa si-asa! Dar dupa 4 ani cauciucul se vede imbatranit, si dupa 25-30.000 km mai au mai mult de jumate din carne aparent. http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif Parca n-as recomanda.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#136 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 30 martie 2010 - 09:30

Vezi ca am pus un link cu testul Adac pt dim asta, mai sus; arunca un ochi si vezi cum gasesti rezultatele.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#137 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 02 aprilie 2010 - 04:21

Sa nu uit sa mentionaz si revizia a 4-a; am schimbat uleiul si toate filtrele (ulei, aer, polen, motorina).
De data asta am optat pt uleiul Motul specific normei Vwag 5W40 (este sintetic).
Costul total a fost de 490 ron.
Toata operatiunea s-a desfasurat la: La Service; Marian fiind ca de obicei prompt si cooperant (el s-a ocupat si de achizitionarea consunabilelor, eu doar i-am spus ce vreau).
In plus masina a beneficiat, din partea La Service, de spalarea motorului & comp., cu solutii dedicate (fara sa puna vreun furtun cu apa).


In prezent are 50.600 km.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#138 MikeTekRacing

    tifoso Ferrari

  • Global Moderators
  • 8.314 Mesaje:
Inregistrat: 22-august 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Impreza WRX Sport Wagon
  • Motorizare:2.5 T >260cp

Scris 03 aprilie 2010 - 04:00

masina ta are mai putini km decat a mea :rolleyes:
eu bat spre 56 deja
  • 0
Felipe trebuie sa castigi cea mai importanta batalie a ta de pana acum!

#139 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 aprilie 2010 - 05:00

AerCurat este mai ... eco'friendly :rolleyes:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#140 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 03 aprilie 2010 - 05:20

pai insasi porecla denota astfel de preocupari si convingeri :rolleyes:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#141 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 03 aprilie 2010 - 06:17

Ce porecla mah ... te'ai lins pe bot de'acum :rolleyes:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#142 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 03 aprilie 2010 - 06:37

masina ta are mai putini km decat a mea :lol:
eu bat spre 56 deja

Da. :lol:
Multi inainte fara probleme.
La mine km se mai impart si pe alte masini (de ex. astazi drumul dus-intors la Tg Jiu nu s-a mai facut cu Fabia, cum prevazusem initial).


pai insasi porecla denota astfel de preocupari si convingeri :rolleyes:

http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif

Ce porecla mah ... te'ai lins pe bot de'acum :(

A vrut el sa zica id, dar i-a scapat; insa ai o idee f buna. :lol:
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#143 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 03 aprilie 2010 - 06:38

Sa-i dea D-zeu sanatate, sa ne mai putem intilni la vre-un gratar, sa vezi cum ne lingem si degetele !! :rolleyes:
  • 0

#144 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 03 aprilie 2010 - 10:26

@aer curat haidi bre te iei tu dupa andrei? :rolleyes:
@relu asa e :D
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#145 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 05 aprilie 2010 - 09:55

Asta seara pe traseul p-ta Iancului - Tineretului (ora 18:30) si retur (ora 21:30) am inregistrat un consum de 5,4%, respectiv 5,5%. E drept ca a fost liber.
Insa de sapt trecuta, de cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara, am sesizat o scadere a consumului.
Acum, este si o combinatie intre rotile de vara, revizie (schimbat marca uleiului) si (cel mai important) trafic lejer.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#146 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 mai 2010 - 08:59

Dupa ce si-au indeplinit rolul si s-au achitat de indatoriri putin peste 4 ani de zile, covorasele de interior necesitau schimbate; erau marca Pufi Bubble, au costat vre 7x-80 ron si ma declar multumnit de ele.
Schimbarea s-a datorat exclusiv covorasului de la sofer, care s-a ros/subtiat in zona unde sta calcaiul drept, celelalte covorase din masina putand fi folosite inca mult timp; dar cum nu am gasit sa cumpar doar covorasul de la sofer sau macar doar cele fata, iar marca si modelul acesta de covorase se gaseste mai rar decat acum 4 ani, m-am uitat la altele.
Printre picaturi si atunci cand aveam ocazia ma uitam dupa unele care sa ma tina o perioada de timp similara; in cele cateva ocazii din ultimile vreo 2 sapt. am vazut mai mult marfa slaba/indoielnica decat ceva interesant. Plus ca eu le vroiam integral din cauciuc (fara mocheta), cu marginile putin mai ridicate (pt a retine apa, atunci cand ploua sau se topeste zapada) si dintr-un material macar rezonabil calitativ.
In cele din urma, astazi in urma unei vizite in targul Vitan, am gasit presuri dedicate masinii (marca si model), cehesti; sunt inscriptionate cu Skoda Fabia, exact pe conturul podelei, setul de 5 bucati a costat (in urma negocierii) 100 ron.


Am vrut sa schimb si husele scaunelor, dar din pacate nu am gasit exact ceea ce vroiam eu; cine cauta, daca exclude din start pe cele indoielnice atat ca materiale cat si ca gusturi, poate gasii unele facute din materiale folosite la tapiserii auto. Singurele dezavantaje, cel putin dpmdv, nu au buzunare pe spatarul scaunelor fata si cele pt bancheta spate sunt dintr-o singura bucata si cu fermoare pt rabatarea banchetei fractionate.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#147 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 26 mai 2010 - 09:09

exista p'acolo si pt accent presuri dedicate? ;)

si cum setul de 5 bre? ;) ;)
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#148 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 26 mai 2010 - 10:00

Al 5-lea este probabil ce de pe mijloc din spate. Si eu sunt in cautare de presuri din cauciuc pentri Ibiza mamei mele.
Cat despre huse, sincer nu pot sa le inteleg ;)
  • 0

#149 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 26 mai 2010 - 10:25

exista p'acolo si pt accent presuri dedicate? ;)

si cum setul de 5 bre? ;) ;)

E posibil sa fie.
Daca te duci pe acolo, iti recomand sa mergi nu in zona de tarabe/chioscuri (acolo DOAR in capatul dinspre zona de expus masinile, deci opus intrarii principale), ci pe culoarul dintre chioscuri/tarabe si cladirea administrativa (cea din mijloc); la al doilea magazin (singurul cu huse si covorase, restul mai mult cu uleiuri, filtre, etc.).

Setul de 5 este compus din: cele 2 fata, cele 2 spate si cel care vine in spate pe mijloc. ;)
Erau si seturi cu 4 buc.



@Pejte: stii cum e, fiecare cu parerile sale. Cel putin cat copilele sunt inca mici, voi folosii huse.
Foloseam si inainte sa am copii huse pt fiecare dintre masinile avute, primul motiv fiind ca imi este mult mai usor sa scot si sa spal husele decat tapiseria.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#150 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 26 mai 2010 - 10:36

Eu am luat intotdeauna presuri originale. Costa cam dublu, dar sunt indestructibile, si evident ca pica/se muleaza perfect.
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi