Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#576
Scris 08 mai 2012 - 06:18
De ce credeti ca sunt etrierii flotanti ?
Ce intelegi prin discuri "metalice" ??
Bai, nu va mai bagati in discutii pe teme tehnice daca nu le stapaniti.
#577
Scris 08 mai 2012 - 06:29
#578
Scris 08 mai 2012 - 06:39
#579
Scris 08 mai 2012 - 06:42
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#580
Scris 08 mai 2012 - 06:43
#581
Scris 08 mai 2012 - 06:46
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#582
Scris 08 mai 2012 - 06:49
Citeste-l pana vei pricepe !
#583
Scris 08 mai 2012 - 06:57
Hai te pup ca deja vad ca te enervezi si e pacat.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#584
Scris 08 mai 2012 - 07:00
Dealtfel asta e un lucru foarte bun atat pentru service-uri, cat si pentru magazinele de piese auto !
#585
Scris 08 mai 2012 - 07:12
din sursa sigura stiu ca ( la mers mai tot timpul tare ce-i drept ) Toyota LC200, V8-ul adica, schimba placutele, odata cu uleiul si filtrele ce-i drept discurile tin doo revizii maxim am spus.
Aceasta postare a fost editata de ska: 08 mai 2012 - 07:12
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#586
Scris 08 mai 2012 - 07:37
- in primul rand romanu' s-a nascut PILOT !
- cand lemurianul isi cumpara masina "streina", evident ca se crede instant Vatanen, si vede soselele ca pe niste piste de circuit
- nu conteaza ca el si-a luat masina de familie. Cum puii lui sa nu fie Cx7-le, ics treiu, sau mazda 6 de 150 cai bashina sportiva ????
In mod evident lemurianu ii da in gura masinii pana nu mai poate ( oricum masinile astea chiar NU POT cine stie ce .. ), si evident ca la un moment dat se stramba strada ! Pai nu-i normal sa franeze ??? Si iar goarna, si iar frana, doar e pilot ce puii lui, nu ?
Dupa aia vede lemu' ca franele nu mai sunt ele cum erau ... Da nu-i bai, se duce el la servis, si de multe ori gaseste cate un idiot de receptioner care in loc sa-i faca factura pe set complet frane, incearca sa "rezolve" problema ! Numai ca problema nu e la frane, ci in creieru lemurianului !
Bai nene, aia de se cred piloti si vor sa se dea verecisti pe strasse, sa-si ia wrx-uri, sti-uri, s3-uri, etc ... ca au de unde alege !
Numai ca la alea franele nu-s grozave la rece, sunt de 2 ori mai MARI decat la cazanu lor, si cand vine vremea sa schimbe placutele sau/si discurile, fac credit la banca sa le plateasca !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 mai 2012 - 07:39
#587
Scris 08 mai 2012 - 08:30
- discurile de frana NU sunt acoperite de garantie, decat pentru defectele de fabricatie. Si astea se vad la montaj.
- discurile de frana NU se ovalizeaza ! Ce simtim noi uneori e defapt depunere/patrundere ( neuniforma ) de material abraziv de pe placuta ( urmare unor franari violente ), in structura discului.
Ca se numeste ovalizare sau altfel, mi-ati inteles ideea: in caz de defect/probleme sterg cu ei pe jos. Discurile de pe fata le-am schimbat la 120 000 km iar acum astea pe spate la 155 000 km. Ca sa nu mor prost: cam la cati km se schimba astea? Pe fiecare set de discuri am tinut cate 2 seturi de placute de frane.
Aceasta postare a fost editata de kng: 08 mai 2012 - 08:31
#588
Scris 08 mai 2012 - 08:39
si daca nici masina aia nu a mancat bataie de joc, atunci...
eu schimb placutele fata cam la 30.000kmDiscurile de pe fata le-am schimbat la 120 000 km iar acum astea pe spate la 155 000 km. Ca sa nu mor prost: cam la cati km se schimba astea? Pe fiecare set de discuri am tinut cate 2 seturi de placute de frane.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#589
Scris 08 mai 2012 - 09:13
Ca se numeste ovalizare sau altfel, mi-ati inteles ideea: in caz de defect/probleme sterg cu ei pe jos.
Vezi sa nu dai peste unu care stie meserie, ca s-ar putea sa-ti dea mopu sa le faci curat prin atelier !
Discurile de pe fata le-am schimbat la 120 000 km iar acum astea pe spate la 155 000 km. Ca sa nu mor prost: cam la cati km se schimba astea? Pe fiecare set de discuri am tinut cate 2 seturi de placute de frane.
Depinde ENORM cum te porti cu franele, si bineinteles de gradul de duritate a placutelor. Nu poate exista niciodata un numar de km garantat. Cand s-au uzat, le schimbi.
Daca pui placute moi, vor fi excelente la viteze mici sau cand franele sunt reci, si protejezi discul. In schimb nu tin la stress.
Daca pui placute dure, vor tine la stress, NU vor frana bine la rece si vor uza repede discul.
Oricum ar fi, franele de "strada" NU tin la stress, si daca te dai la ele, le poti beli extrem de repede.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 mai 2012 - 09:18
#590
Scris 08 mai 2012 - 10:15
In privinta placutelor de frana tot de pe vremea Daciilor nu mai sunt moi sau tari. Chestia asta am intalnit-o azi doar la segmentii de motor. Placutele de frana sunt sinterizate cu compusi cu proprietati diferite care ofera franare buna si la rece si la cald. Se vede asta si din masuratori. Putine masini mai au diferente notabile. Partea buna este ca masinile noi cu probleme la sistemul de franare au devenit o raritate.
#591
Scris 08 mai 2012 - 10:32
Tot e bine ca ne mai descretim fruntile !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 mai 2012 - 10:32
#592
Scris 08 mai 2012 - 11:27
Dar te-ai uitat la franele unui X3 nou? sigur nu. Te-ai uitat la franele unui Pajero? Iarasi nu. X3 chiar are frane sport din fabrica!
Curiozitate: Ce inseamna "are frane sport" ?
#593
Scris 08 mai 2012 - 11:32
Probabil ceva de genul asta:Curiozitate: Ce inseamna "are frane sport" ?
#594
Scris 09 mai 2012 - 06:39
Relu le zice bine cu romanul pilot (nu stiu daca numai el) si mai ales cu faptul ca foarte putini au habar sa-si exploateze masinile. La un moment dat s-a discutat pe aici si am mai vorbit si cu Relu despre cum se foloseste ambreiajul la o integrala. Dupa o perioada de timp, ce imi zice un coleg la facultate: "Eu am schimbat ambreiajul la 30k km. E normal sa tina doar atat ca e facut... (si aici am incetat sa-l ascult)". Masina in cauza era un Lancer Evo.
#595
Scris 09 mai 2012 - 07:41
x3 nu are frane sport din fabrica, dar spre deosebire de alte suv-uri, gen ML sau GLK, x3/5/6 vin de serie cu un sistem de franare mult mai mare, adica supradimensionat, evident ca si aceasta abordare se resfrange pozitiv asupra performantei franelor masinii.Dar te-ai uitat la franele unui X3 nou? sigur nu. Te-ai uitat la franele unui Pajero? Iarasi nu. X3 chiar are frane sport din fabrica!
...
In privinta placutelor de frana tot de pe vremea Daciilor nu mai sunt moi sau tari.
si sa stii ca exista placute moi si placute tari, in functie de compozitia folosita, mai ales de cand au fost obligati sa renunte la punerea de azbest in compozitie, de aia ai placute care fluiera si placute care nu fluiera, alea mai dure intre in rezonanta mai usor cu discul.
si tot referitor la franele x3-ului, crede-ma ca am termen de comparatie cu frane sport, mai exact brembo pe r32
pacat, mare pacat, sunt sigur ca daca il ascultai ai fi ras bine, si am fi ras si noi cu tine cand ne povesteai, acuma strict tehnic vorbind ambreiajul este considerat consumabil si durata de viata data de producatori este de 60.000km, evident ca daca esti un sofer bun o sa te duca mult peste, asa cum daca esti un mega bou poti sa-l omori si in 5000 km, chiar in 300km, cunosc eu un caz, a terminat 3 ambreiaje de cx7 in 2000km, omul avea o balta si masina precedenta era un aro, iar cand cei de la reprezentanta i-au zis ca nu se tine ambreiajul apasat in mers, le-a zis cas idioti ca el conduce de o viata, si ca masina este defecta, ca nu-l tine ambreiaju de la bucuresti pana la el acasa, concluzia a fost demonstratia facuta de directorul de vanzari care i-a dus masina in curte, 200km, fara sa ajunga sa-i patineze ambreiajul la destinatie, rezultatul > o saptamana mai tarziu masina iar era in service cu ambreiajul terminat...Dupa o perioada de timp, ce imi zice un coleg la facultate: "Eu am schimbat ambreiajul la 30k km. E normal sa tina doar atat ca e facut... (si aici am incetat sa-l ascult)". ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#596
Scris 09 mai 2012 - 08:29
#597
Scris 09 mai 2012 - 09:45
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#598
Scris 09 mai 2012 - 10:03
L.E.
Si un feedback despre La-Service: http://www.clubaudi....html#post174333
sa ii lipeasca suportul de la stergator cu superglue lol. Da-o in ma'sa de treaba. Dai 20k sau mai mult pe o masina si apoi umbli cu rahaturi din astea.
Se spune ca un client multumit va recomanda produsul/serviciu in medie la 5 cunoscuti. Un client nemultumit insa va propaga o reclama negativa la minim alte 10 persoane. Perfect adevarat!
Te rog insa sa citesti si zecile/sutele de postari cu laude la adresa lui Marian/Packard atat pe clubaudi cat si pe forumul VW. Ca laba-trista se duce si vrea stergatoare AERO-TWIN in loc de stergatoarele clasice de pe masina lui, si ca nu vrea lemurianul sa priceapa ca el are prinderi de un fel si BOSCH-ul are altele, este fix problema individului respectiv.
Vina este intradevar a lui Marian ca l-a mancat in KUR sa-l serveasca pe om, trebuia sa-i spuna sa si le bage in poponeatza sau sa si le monteze singur ca e tot gratis
De Brady si eu am auzit numai lucruri bune. Si au niste preturi bune, cred ca mai jos decat Avia Motors.
Revenind ONTOPIC: sunt curios daca Frank a reusit sa se dea cu un GLK....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 09 mai 2012 - 10:04
#599
Scris 09 mai 2012 - 10:26
he he, o sa coste dublu decit GT-R-ul donor
revenind la realitate, cred ca pentru un SUV cu tendinte si performante sportive, un X3 xDrive35d sau XDrive35i este suficient... pacat ca iese din bugetul meu...
450k heuro
Ex-FN2 owner
#600
Scris 09 mai 2012 - 11:57
Relu le zice bine cu romanul pilot (nu stiu daca numai el) si mai ales cu faptul ca foarte putini au habar sa-si exploateze masinile. La un moment dat s-a discutat pe aici si am mai vorbit si cu Relu despre cum se foloseste ambreiajul la o integrala. Dupa o perioada de timp, ce imi zice un coleg la facultate: "Eu am schimbat ambreiajul la 30k km. E normal sa tina doar atat ca e facut... (si aici am incetat sa-l ascult)". Masina in cauza era un Lancer Evo.
In mod normal, o masina exploatata sportiv (nu la limita) schimba probabil putin(nu mult) mai repede placutele, fiindca (cel putin teoretic) este folosita frana de motor mai mult ca in alte cazuri.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi