
De ce credeti ca sunt etrierii flotanti ?

Ce intelegi prin discuri "metalice" ??

Bai, nu va mai bagati in discutii pe teme tehnice daca nu le stapaniti.
Scris 08 mai 2012 - 06:18
Scris 08 mai 2012 - 06:29
Scris 08 mai 2012 - 06:39
Scris 08 mai 2012 - 06:42
Scris 08 mai 2012 - 06:43
Scris 08 mai 2012 - 06:46
Scris 08 mai 2012 - 06:49
Scris 08 mai 2012 - 06:57
Scris 08 mai 2012 - 07:00
Scris 08 mai 2012 - 07:12
Aceasta postare a fost editata de ska: 08 mai 2012 - 07:12
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 08 mai 2012 - 07:37
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 mai 2012 - 07:39
Scris 08 mai 2012 - 08:30
- discurile de frana NU sunt acoperite de garantie, decat pentru defectele de fabricatie. Si astea se vad la montaj.
- discurile de frana NU se ovalizeaza ! Ce simtim noi uneori e defapt depunere/patrundere ( neuniforma ) de material abraziv de pe placuta ( urmare unor franari violente ), in structura discului.
Aceasta postare a fost editata de kng: 08 mai 2012 - 08:31
Scris 08 mai 2012 - 08:39
eu schimb placutele fata cam la 30.000kmDiscurile de pe fata le-am schimbat la 120 000 km iar acum astea pe spate la 155 000 km. Ca sa nu mor prost: cam la cati km se schimba astea?
Pe fiecare set de discuri am tinut cate 2 seturi de placute de frane.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 08 mai 2012 - 09:13
Ca se numeste ovalizare sau altfel, mi-ati inteles ideea: in caz de defect/probleme sterg cu ei pe jos.
Discurile de pe fata le-am schimbat la 120 000 km iar acum astea pe spate la 155 000 km. Ca sa nu mor prost: cam la cati km se schimba astea?
Pe fiecare set de discuri am tinut cate 2 seturi de placute de frane.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 mai 2012 - 09:18
Scris 08 mai 2012 - 10:15
Scris 08 mai 2012 - 10:32
Aceasta postare a fost editata de Relu: 08 mai 2012 - 10:32
Scris 08 mai 2012 - 11:27
Dar te-ai uitat la franele unui X3 nou? sigur nu. Te-ai uitat la franele unui Pajero? Iarasi nu. X3 chiar are frane sport din fabrica!
Scris 08 mai 2012 - 11:32
Probabil ceva de genul asta:Curiozitate: Ce inseamna "are frane sport" ?
Scris 09 mai 2012 - 06:39
Scris 09 mai 2012 - 07:41
x3 nu are frane sport din fabrica, dar spre deosebire de alte suv-uri, gen ML sau GLK, x3/5/6 vin de serie cu un sistem de franare mult mai mare, adica supradimensionat, evident ca si aceasta abordare se resfrange pozitiv asupra performantei franelor masinii.Dar te-ai uitat la franele unui X3 nou? sigur nu. Te-ai uitat la franele unui Pajero? Iarasi nu. X3 chiar are frane sport din fabrica!
...
In privinta placutelor de frana tot de pe vremea Daciilor nu mai sunt moi sau tari.
pacat, mare pacat, sunt sigur ca daca il ascultai ai fi ras bine, si am fi ras si noi cu tine cand ne povesteai, acuma strict tehnic vorbind ambreiajul este considerat consumabil si durata de viata data de producatori este de 60.000km, evident ca daca esti un sofer bun o sa te duca mult peste, asa cum daca esti un mega bou poti sa-l omori si in 5000 km, chiar in 300km, cunosc eu un caz, a terminat 3 ambreiaje de cx7 in 2000km, omul avea o balta si masina precedenta era un aro, iar cand cei de la reprezentanta i-au zis ca nu se tine ambreiajul apasat in mers, le-a zis cas idioti ca el conduce de o viata, si ca masina este defecta, ca nu-l tine ambreiaju de la bucuresti pana la el acasa, concluzia a fost demonstratia facuta de directorul de vanzari care i-a dus masina in curte, 200km, fara sa ajunga sa-i patineze ambreiajul la destinatie, rezultatul > o saptamana mai tarziu masina iar era in service cu ambreiajul terminat...Dupa o perioada de timp, ce imi zice un coleg la facultate: "Eu am schimbat ambreiajul la 30k km. E normal sa tina doar atat ca e facut... (si aici am incetat sa-l ascult)". ...
Scris 09 mai 2012 - 08:29
Scris 09 mai 2012 - 09:45
Scris 09 mai 2012 - 10:03
L.E.
Si un feedback despre La-Service: http://www.clubaudi....html#post174333
sa ii lipeasca suportul de la stergator cu superglue lol. Da-o in ma'sa de treaba. Dai 20k sau mai mult pe o masina si apoi umbli cu rahaturi din astea.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 09 mai 2012 - 10:04
Scris 09 mai 2012 - 10:26
he he, o sa coste dublu decit GT-R-ul donor
revenind la realitate, cred ca pentru un SUV cu tendinte si performante sportive, un X3 xDrive35d sau XDrive35i este suficient... pacat ca iese din bugetul meu...
Ex-FN2 owner
Scris 09 mai 2012 - 11:57
Relu le zice bine cu romanul pilot (nu stiu daca numai el) si mai ales cu faptul ca foarte putini au habar sa-si exploateze masinile. La un moment dat s-a discutat pe aici si am mai vorbit si cu Relu despre cum se foloseste ambreiajul la o integrala. Dupa o perioada de timp, ce imi zice un coleg la facultate: "Eu am schimbat ambreiajul la 30k km. E normal sa tina doar atat ca e facut... (si aici am incetat sa-l ascult)". Masina in cauza era un Lancer Evo.
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi