
Eu va recomand sa vedeti intai ansamblul , mediul in care evolueaza subiectul in cauza si abia apoi sa ne gandim daca mai punem motor de BMW M3 pe Dacia 1300 sau frane ceramice pe Logan. Producatorii sunt pusi pe profit, e adevarat, dar firmele mari , mai ales cele cu tenta sportiva , nu prea sunt prinse pe picior gresit si dimensioneaza corespunzator sistemul de franare. Sa inteleg ca tu pe X3 n-ai frane ? Din cate mi-ai povestit ai un stil de mers destul de.."sportiv". Daca vrei sa vezi cu adevarat frane subdimensionate pentru un condus portiv da-i o tura cu Pajero


Despre placute se poate discuta oricat si se pot face intr-adevar moi, tari, etc. Dar , din nou echilibrul invinge astfel incat gasim placute de frana pe masini de generatie noua care nici nu scartaie si care-si fac datoria impecabil. Asta nu inseamna decat ca s-a ales compozitia optima. Totusi, daca exista vreun dobitoc care intentioneaza sa distruga sistemul de franare trebuie sa remarcam ca asta nu reprezinta un mers normal, legal, ci o dambla . Pentru cei care vor adrenalina exista circuite dedicate sau zone de test situate in afara drumurilor publice, iar acolo se pot da cu masini preparate special pentru asa ceva. In conditiile astea se vede si logica, altfel vorbim de tembelism periculos din care multa lume a murit. Ce ar fi daca m-as apuca la Universitate sa ma urc cu Pajero pe scarile Teatrului National , doar pentru ca eu pot, ca masina poate.