Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#601
Scris 09 mai 2012 - 12:03
Eu va recomand sa vedeti intai ansamblul , mediul in care evolueaza subiectul in cauza si abia apoi sa ne gandim daca mai punem motor de BMW M3 pe Dacia 1300 sau frane ceramice pe Logan. Producatorii sunt pusi pe profit, e adevarat, dar firmele mari , mai ales cele cu tenta sportiva , nu prea sunt prinse pe picior gresit si dimensioneaza corespunzator sistemul de franare. Sa inteleg ca tu pe X3 n-ai frane ? Din cate mi-ai povestit ai un stil de mers destul de.."sportiv". Daca vrei sa vezi cu adevarat frane subdimensionate pentru un condus portiv da-i o tura cu Pajero . Stii, e culmea sa barfesti franele de pe un X3 cu motor de 2.L diesel cand ele pot fi considerate fara dubiu unul dintre punctele tari ale acestei masini.
Despre placute se poate discuta oricat si se pot face intr-adevar moi, tari, etc. Dar , din nou echilibrul invinge astfel incat gasim placute de frana pe masini de generatie noua care nici nu scartaie si care-si fac datoria impecabil. Asta nu inseamna decat ca s-a ales compozitia optima. Totusi, daca exista vreun dobitoc care intentioneaza sa distruga sistemul de franare trebuie sa remarcam ca asta nu reprezinta un mers normal, legal, ci o dambla . Pentru cei care vor adrenalina exista circuite dedicate sau zone de test situate in afara drumurilor publice, iar acolo se pot da cu masini preparate special pentru asa ceva. In conditiile astea se vede si logica, altfel vorbim de tembelism periculos din care multa lume a murit. Ce ar fi daca m-as apuca la Universitate sa ma urc cu Pajero pe scarile Teatrului National , doar pentru ca eu pot, ca masina poate.
#602
Scris 09 mai 2012 - 12:34
Uitai poza:
Aceasta postare a fost editata de Forester: 09 mai 2012 - 12:34
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#603
Scris 09 mai 2012 - 12:39
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 09 mai 2012 - 12:44
#605
Scris 09 mai 2012 - 04:31
#607
Scris 09 mai 2012 - 10:35
#608
Scris 10 mai 2012 - 06:28
#610
Scris 10 mai 2012 - 08:47
#611
Scris 10 mai 2012 - 10:30
:-))))) rupere din context si reinterpretare tendentioasa in stilul anilor '50. Ura de clasa impotriva "behemweistilor" n-a murit, traiasca stanga
Nu cred ca ii uraste cineva, dar cei mai cretini soferi pe sosea mi se par a fi agaricii cu bmw-uri vechi, cumparate la mana tzashpea, conduc sportiv doar daca bate vantul din spate, ca altfel n-au avant . De asemenea daca citind posturile de pe bmwclub, am vazut din nou ca acel forum are cea mai mare pondere de agarici cu bashini in cap si IQ redus.
Nota: il exclud din acea catalogare pe colegul Mecea , nu intra in categorie: nici bemveu la mana a treia si nici IQ redus )
#612
Scris 10 mai 2012 - 10:45
#613
Scris 10 mai 2012 - 11:27
dar la agarici vad ca nu ai comentat nimic.
agarici cu bashini in cap si IQ redus
Aceasta postare a fost editata de kng: 10 mai 2012 - 11:27
#614
Scris 10 mai 2012 - 12:07
Sper ca nu v-ati suparat.
#616
Scris 10 mai 2012 - 01:38
Nu cred ca ii uraste cineva, dar cei mai cretini soferi pe sosea mi se par a fi agaricii cu bmw-uri vechi, cumparate la mana tzashpea, conduc sportiv doar daca bate vantul din spate, ca altfel n-au avant . De asemenea daca citind posturile de pe bmwclub, am vazut din nou ca acel forum are cea mai mare pondere de agarici cu bashini in cap si IQ redus.
Daca te uiti in stanga sub poza o sa vezi ca ma pot incadra cu success in categoria amintita. Cu toate astea sunt convins ca sunt persoane pe aici care iti pot confirma ca nu ma incadrez ini nici una din tenditele amintite de tine. D'aia generalizarea este buna doar in teorie
Si acum va rog sa reveniti la subiect altfel ma vad nevoit sa tai in carne vie. Lucru care de obicei imi displace.
Life must be taken one disaster at a time
#617
Scris 12 mai 2012 - 08:44
- Q5 , motor 3 litri diesel, cutie automata : interiorul.... nu prea mi-a placut, schimbatorul cam uratel, ecranul mic si urat, stofa de pe scaune mi s-a parut aceeasi calitate cu cea de pe Skoda mea. Am condus masina tinand cutia in mod Drive, pentru a compara cu X3-ul condus in mod standard. Sistemul audio standard, intr-adevar mai bun ca la BMW (nu cu f mult totusi), scaunele standard parca o idee mai confortabile ca pe X3, la capitolul insonorizare masina a fost categoric peste X3, mult mai buna la Audi. La capitolul directie... a trecut ceva timp de la DT-ul cu X3, dar parca mi-a placut mai mult senzatia la BMW, la Audi mi s-a parut ceva mai tare directia. Desi oglinzile laterale sunt mari si la X3 si la Q5, parca la Q5 vizibilitatea a fost mai buna. Desigur in final conteaza mult motorul + cutia de viteze, unde BMW castiga categoric, de asemenea spatiul in BMW este mai generos cu pasagerii din spate decat in Audi, overall, cu exceptia insonorizarii, X3 mi-a placut mai mult
- A6 : motor 2 litri 177 cai si cutie automata. Desi nu a fost cu tractiune integrala, si din acest motiv nu se incadreaza in standardele mele, mi-a placut extraordinar de mult: masina FOARTE bine insonorizata, sistemul audio standard mult peste cel din Q5, displayul dintre cadrane mult peste cel din Q5 (mai mare, mai multe informatii afisate), displayul din dreapta soferului mai mare si acela ca cel din Q5 si mult mai elegant. La drum, de aceasta data am trecut cutia pe mod sport: cutia a inceput sa schimbe vitezele la turatie mai ridicata, dar senzatia mea a fost ca schimba mai lent decat la BMW. 177 de cai la o masina de 1650 kg mi se pare decent. Nu este foarte sportiva, sa poti avea pretentii de liniute dar pentru mine este decent. Nu sunt invatat cu motoare de 3 litri, deci un motiv in plus sa nu ma plang de un asemenea motor pe o masina mare precum A6.
In concluzie: daca A6 ar fi avut si tractiune integrala pe acest motor, probabil as fi ales-o in locul Q5-ului. Oricum, imi place mult peste Q5, daca as lua Audi, poate as renunta la tractiune integrala si SUV, in favoarea unei limuzine elegante si confortabile.
Cu privire la preturi, nu am intrat in detalii privind discounturi, la A6 ofereau un discount din start de 8400 euro aproximativ (TVA inclus) deci incercau sa combata cumva promotia celor de la BMW cu seria 5. Cel mai probabil eu voi decide ce voi lua si in functie de pretul/discountul oferit, la Audi am mai multe parghii, sunt increzator ca pot obtine un discount mai bun decat la BMW. Poate in final ma aleg cu un A6 cu tractiune integrala.. mai vedem
Aceasta postare a fost editata de kng: 12 mai 2012 - 08:44
#618
Scris 13 mai 2012 - 01:40
#619
Scris 13 mai 2012 - 07:53
...de aceasta data am trecut cutia pe mod sport: cutia a inceput sa schimbe vitezele la turatie mai ridicata, dar senzatia mea a fost ca schimba mai lent decat la BMW...
altu care face "driveteste" si habar n-are cu ce le face
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#620
Scris 13 mai 2012 - 08:29
altu care face "driveteste" si habar n-are cu ce le face
Mecea, vezi ca ne suparam
#622
Scris 13 mai 2012 - 09:04
Cica adevaru supara =))
Scopul testului a fost masina overall si nu cutia de viteze :-) Vezi ca iar ma iau de bemveul tau si te superi
#624
Scris 13 mai 2012 - 09:48
Dupa cum ziceam : testam testam da sa stim si noi ce testam ....
Da: A6 , motor 2 litri diesel, 177 de cai: scopul testului a fost acela de a vedea cum face fata acel motor la o masina relativ grea si mare. Iar ca sofer ce nu condusesem multitronicul lui Audi , nu cunosteam timpul de raspuns al acestei cutii si am vazut practic cum se comporta. Teoria e una (referitor la necunoasterea de care spui tu, dar admit ca nu-s expert pe acest topic), practica e alta , sa simti diferenta , sa o "vezi " cu adevarat.
#625
Scris 13 mai 2012 - 10:47
@KNG: vezi ca Mecea a prins repede uzantele de pe acest forum, a trecut cu succes prin toate etapele de training si a asimilat repede. In caz ca inca nu ai aflat un membru garajul.ro este: cel mai destept si emite intotdeauna cele mai pertinente idei, este mereu cu ochii in 4 la ceilalti si taxeaza imediat chiar si cea mai mica greseala a altui membru garajul.ro cel-mai-destept-si-pertinent Suntem o adunatura deosebita, un grup de masochisti care si-o trag peste bot de fiecare data cand au ocazia
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 13 mai 2012 - 10:52
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi