Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline


  • Please log in to reply
3209 replies to this topic

#626 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 mai 2012 - 12:23

La drum, de aceasta data am trecut cutia pe mod sport: cutia a inceput sa schimbe vitezele la turatie mai ridicata, dar senzatia mea a fost ca schimba mai lent decat la BMW.

eu nu prea inteleg cum ti-ai dat tu seama cum schimba Multitronicul (daca intr-adevar e vorba de cutia Multitronic de la Audi) pentru ca aia se comporta / "schimba" precum in filmuletul de mai jos (film luat la intamplare de pe youtube)


Aceasta postare a fost editata de ska: 13 mai 2012 - 12:24

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#627 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 13 mai 2012 - 12:41

@ska: lasa filmuletele pe youtube. Mergi si fa test drive si cu Audi si cu BMW si vei intelege diferenta. Dintr-un filmulet nu intelegi nimic, nu simti masina, cum accelereaza, cum raspunde.
  • 0

#628 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 13 mai 2012 - 01:08

@ska kng si blio sunt extrasenzoriali, ei simt si ce nu simti tu, simt si ce nu exista in definitiv, simtirea este cea care ii defineste =))

dupa cum ziceam si mai devreme, fratilor, radem glumim, testam testam, dar macar sa stim si noi de ce glumim, de la ce radem, si mai ales ce testam =))

@kng

serios uita-te la filmuletul ala, modul in care ai descris DT-ul ma face sa cred ca dupa atatia ani de cazan, cand ai dat de o masinuta te-ai emotionat si te-ai pierdut =)) :lol: :lol: :lol:

masina aia nu schimba nimic, si asta pentru ca nu are ce sa schimbe, ca nu are trepte, multitronic este o cutie CVT, unde CVT=continous variation transmission, si in calitate de persoana care a mers cu asa ceva consider ca se preteaza la gunoi, fiind dezvoltata inhouse de audi, probabil ca s-au gandit ca e mai ieftin decat sa cumpere ceva de zf/wargborner, sa o puna pe asta cata vreme presteaza "decent", adica in general cine cumpara 2 litri si vrea un comportament sportiv isi ia manuala, cine vrea automata nu se uita la acceleratii, ceea ce e destul de corect, dar nu se aplica posesorilor de beamveu =)), asa ca astia din urma si-au dotat masinile cu cutii de viteza adevarate.

eu unul nu mi-as lua asa ceva, chestie de gusturi, dar daca tie-ti place ... nu am auzit sa fie o cutie cu probleme, deci ...

@bleu

m-ai facut sa rad aproape cu lacrimi, ai de la mine o bere cand o sa va hotarati sa faceti o intalnire.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#629 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 mai 2012 - 01:21

..., dar nu se aplica posesorilor de beamveu =)), asa ca astia din urma si-au dotat masinile cu cutii de viteza adevarate.
....


Si frane SPORT ! :lol:
  • 0

#630 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 13 mai 2012 - 01:26

@ska kng si blio sunt extrasenzoriali, ei simt si ce nu simti tu, simt si ce nu exista in definitiv, simtirea este cea care ii defineste =))

dupa cum ziceam si mai devreme, fratilor, radem glumim, testam testam, dar macar sa stim si noi de ce glumim, de la ce radem, si mai ales ce testam =))

@kng

serios uita-te la filmuletul ala, modul in care ai descris DT-ul ma face sa cred ca dupa atatia ani de cazan, cand ai dat de o masinuta te-ai emotionat si te-ai pierdut =)) :lol: :lol: :lol:

Mecea, Skoda mea nu e deloc cazan. Putin respect. Stiu ca masinile sunt clase diferite, dar daca dai jos Xdrive-ul de pe X3-ul tau, si cutia automata, obtii un "cazan" fix ca al meu, incepand de la sistemul audio, pozitia in scaune, pozitia la volan. Ti-ar mai ramane doar 80 de cai in plus, suficienti sa ma faci intr-o linie dreapta.
masina aia nu schimba nimic, si asta pentru ca nu are ce sa schimbe, ca nu are trepte
cum am zis, nu ma pricep , dar vrei sa zici ca neavand trepte, are o singura treapta pe care desfasoara toata plaja de viteze? Marturisesc, sunt un ignorant, ai dreptate, nu stiu ce am testat la cutia de viteze, o sa ma interesez, cum am spus, m-a interesat comportamentul la 177 cai pe a6.
, multitronic este o cutie CVT, unde CVT=continous variation transmission, si in calitate de persoana care a mers cu asa ceva consider ca se preteaza la gunoi, fiind dezvoltata inhouse de audi, probabil ca s-au gandit ca e mai ieftin decat sa cumpere ceva de zf/wargborner, sa o puna pe asta cata vreme presteaza "decent", adica in general cine cumpara 2 litri si vrea un comportament sportiv isi ia manuala, cine vrea automata nu se uita la acceleratii, ceea ce e destul de corect, dar nu se aplica posesorilor de beamveu =)), asa ca astia din urma si-au dotat masinile cu cutii de viteza adevarate.

eu unul nu mi-as lua asa ceva, chestie de gusturi, dar daca tie-ti place ... nu am auzit sa fie o cutie cu probleme, deci ...

@bleu

m-ai facut sa rad aproape cu lacrimi, ai de la mine o bere cand o sa va hotarati sa faceti o intalnire.


  • 0

#631 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 mai 2012 - 01:47

@ska: lasa filmuletele pe youtube. Mergi si fa test drive si cu Audi si cu BMW si vei intelege diferenta. Dintr-un filmulet nu intelegi nimic, nu simti masina, cum accelereaza, cum raspunde.

stii ce-i amuzant? ca am condus atat X3-ul in speta, 20d cu automata, cat si multitronic de la Audi, incat sa stiu despre ce vorbesc :lol:
dar nah, poate are mecea dreptate. nu poti sa te ... in feelingurile oamenilor :lol:

repet, nu stiu ce/cum ai simtit tu ca schimba multitronicul, cand aia nu schimba nimic :lol:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#632 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 mai 2012 - 01:56

Apropo de quattro,
Ce va zice filmuletul asta ( min. 1:17 ), si mai ales poza pusa de mine cu masina in acel minut ?

Sau va cer prea mult ?? :lol:



Picture 63.png
  • 0

#633 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 13 mai 2012 - 01:56

Pe Q5 am avut S-Tronic, apoi la A6 am avut acel feeling cum se tureaza masina, apoi scade turatia cand schimba treapta. Sa inteleg de la voi, ca multitronicul doar creste turatia continuu, si aceasta scade eventual doar cu scaderea vitezei?
  • 0

#634 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 mai 2012 - 02:05

Multitronicul se comporta exact ca in filmuletul postat de mine mai sus. E foarte clar si evident cum se comporta cutia respectiva.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#635 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 13 mai 2012 - 02:08

Citez, de pe site-ul Audi http://www.audi.ro/m...ie/multitronic/


Cutia de viteze multitronic® nu se face remarcata doar prin schimbul de trepte confortabil si fara pierderi de puteri ci si prin eficienta pe care aceasta o confera noului Audi A6.




Ce naiba schimba, daca voi spuneti ca nu are trepte?

  • 3 moduri individuale de condus disponibile
  • schimbare fara intreruperi in modul D (Drive)
  • posibilitate de schimbare a treptelor manual cu ajutorul schimbatorului sau al padelelor
  • comfort la schimbarea treptelor
  • eficienta sporita


Deci poti sa schimbi si manual, voi spuneti ca nu aveam ce schimba, site-ul Audi va contrazice.

Aceasta postare a fost editata de kng: 13 mai 2012 - 02:12

  • 0

#636 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 13 mai 2012 - 02:09

Ba are, o infinitate chiar !

Baga lectura ;)

http://www.audiworld...c/content.shtml

Aceasta postare a fost editata de Relu: 13 mai 2012 - 02:12

  • 0

#637 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 13 mai 2012 - 02:31

Cutia aia trebuie sa fie ceva similar CVT-ului de pe Mitsubishi Outlander, cu 2 roti + un lant care se apropie si se departeaza. Ma rog, adevarul e ca daca lui Kng ii place, nu-l deranjeaza, atunci nici nu mai conteaza cum functioneaza.
  • 0

#638 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 13 mai 2012 - 02:34

Apai daca tu crezi ce scrie pe site-ul audi din romania, informatie tradusa de un bou cu zero cunostinte ...

Cutia aia nu are trepte, are una singura pe care o variaza/moduleaza. Uita-te la turometru din filmarea lui ska in raport cu vitezometru.

Insa repet, ce parere avem noi este egal cu zero daca tie-ti place ... Dar inainte de a fi prea vocal scoate mai mult masina aia la plimbare si pe urma imediat urca intr-o masina cu automata clasica cu convertizor, evident de preferinta zf in8.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#639 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 13 mai 2012 - 02:53

Testul a fost scurt, nu prea lung, ca la orice test clasic. In nici un caz nu voi cumpara o masina doar dupa un drum de 3-4 km. Am dat putina talpa, si auzeam motorul devenind mai turat, apoi auzeam cum "scade" turatia. De aici expresia mea "schimba treptele". Fix ca la cutia manuala pe care o am acum.

Citez de pe audi.com

As with the

tiptronic

transmission, manual gear changes are possible, and up to eight simulated gears are available depending on the transmission version.


Deci, cumva, aceasta cutie simuleaza o cutie manuala, si schimbarea treptelor. Pana la urma traducerea de pe audi.ro nu este chiar asa de stupida. Asa cum am spus de la inceput, in ceea ce priveste combinatia motor + cutie, mi-a placut la comportament BMW si nu Audi. Masina overall, mi-a placut A6, dar nu cred ca as lua doar cu tractiune fata, ci as prefera tot tractiune integrala, iar acolo vorbim oricum de S Tronic cu 8 trepte, nu multitronic.


  • 0

#640 mecea

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.582 Mesaje:
Inregistrat: 27-decembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Tractor
  • Model:Modern
  • Motorizare:Fumigen

Scris 13 mai 2012 - 03:13

Bai batman audi.com zice ca schimbarea manuala este posibila deoarece cutia simuleaza trepte, adica simuleaza ca ele nu exista ...

Audi.ro zice ca schimba treptele manual de la padele sau din schimbator, adica sa inteleg ca are trepte ? Dar traducerea nu e stupida ...

S-tronic e cutie cu dublu ambreiaj si maxim 7 trepte, fara convertizor, dupa relu o mizerie, cu 8 trepte se numeste tiptronic/steptronic si e produsa de zf si e cutie clasica cu convertizor, serios insa ai nevoie de niste plimbari serioase cu cutii automate diferite numai asa intelegi diferentele cu adevarat.
  • 0
567576.png

VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI 
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.

#641 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 13 mai 2012 - 04:18

ba, ce ziceti voi este logic, sta in picioare. am mers si cu CVT pur pe o Civic Sedan si pe un Civic Hatch, deci inteleg ce spuneti.
dar cu A6-le ala am mers si eu si se comporta fix ca si cum ar avea trepte....ok, nu as evident ca o cutie cu dublu-ambreiaj dar oricum simula ceva acolo ca sa-ti dea senzatia de 'trepte'....

cam ca in filmul asta;
http://www.youtube.c...n&v=f1sPaYyx8Z8

in fine, ideea e ca si mie mi-a placut masina. probabil pt ca si eu am numai troace in curte, nu? :P

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 13 mai 2012 - 04:29

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#642 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 13 mai 2012 - 06:40

Audi A6 e masina klumea, n-are rost sa barfim fara rost. Ca are si rivali pe masura nici asta nu poate fi contestat. Fie ca-ti place A6 sau seria 5 vei obtine rafinament, chiar lux in cazul Audi, tehnica gramada si nu in ultimul rand imagine. Am observat si eu ca limuzinele la acelasi pret sunt mai bine lucrate decat SUV-urile echivalente, indiferent ca zici Audi , Mercedes sau BMW. Pana la urma e si normal, limuzina trebuie sa insemne lux. Daca nu poti renunta la asa ceva dar ti-ai dori sa te descurci si iarna, o tractiune integrala adaugata masinii poate fi chiar idealul. N-am condus-o niciodata, dar ca idee, mie imi face cu ochiul Audi A7 quattro cu torque vectoring pe puntea spate. Practic ai 2 Torsene, unul central si unul pe spate. mai bine de atat foarte rar intalnesti.
  • 0

#643 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 13 mai 2012 - 06:46

Fie ca schimba treptele, fie ca nu, in filmul pus de bleu, se vede clar cum turatiile cresc, apoi cand "schimba" scad si incep sa creasca iar. Fix acest lucru l-am "simtit". Ca masina schimba o treapta, sau variaza/schimba altceva, necunoscand cum lucreaza transmisia nu mi-am dat seama ce anume schimba. Mai departe, combinatia motor 2 litri + cutie de pe BMW, mi s-a parut mai reusita, decat combinatia motor 2 litri + cutie de pe A6. Sau cel putin mi-a placut mie mai mult, ptr ca lately conduc destul de agresiv.

In urma testului de ieri, cum spune si greierasul, limuzinele sunt mai luxoase, si parca as prefera o limuzina. Pe de alta parte, iarna chiar daca ai tractiune integrala la ea, vrand nevrand ajungi sa "ari" soseaua/parcarea, si deci o garda la sol ar fi ceva mai inaltata.
  • 0

#644 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 13 mai 2012 - 08:06

Trebuie sa gandesti echilibrat. Cate zile pe an iti aduce fericirea luxul unei limuzine si cate zile pe an te ajuta1- 2cm de garda la sol in plus :) Poti sa incerci si un BMW seria 5 2.0L Xdrive. (apropos, exista asa ceva ? :D )). Castigul unei limuzine este si la design care in aproape toate cazurile este mai reusit ca la SUV-uri. De partea cealalta, cum se compune familia ta ? cati membri, ce varste au, ce "fitze", etc.... ? Din perspectiva asta s-ar putea ca un SUV sa se potriveasca mai bine. Daca tot ai stat atata nu are niciun rost sa te grabesti tocmai acum.Plimba-te cu toate, vezi care din ele se lipeste de sufletul tau , vezi si cerintele practice care tin de "famelion" si abia apoi ia o decizie corecta.
  • 0

#645 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 13 mai 2012 - 10:13

cred ca doar 525d vine cu xDrive...
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#646 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 14 mai 2012 - 12:12

http://www.youtube.c...h?v=bt5kqnpCacg
  • 0

#647 kng

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.818 Mesaje:
Inregistrat: 25-aprilie 12
  • Location:on the road
  • Marca:Skoda
  • Model:Octavia 2
  • Motorizare:1.9 TDI

Scris 14 mai 2012 - 09:18

Trebuie sa gandesti echilibrat. Cate zile pe an iti aduce fericirea luxul unei limuzine si cate zile pe an te ajuta1- 2cm de garda la sol in plus :) Poti sa incerci si un BMW seria 5 2.0L Xdrive. (apropos, exista asa ceva ? :D )). Castigul unei limuzine este si la design care in aproape toate cazurile este mai reusit ca la SUV-uri. De partea cealalta, cum se compune familia ta ? cati membri, ce varste au, ce "fitze", etc.... ? Din perspectiva asta s-ar putea ca un SUV sa se potriveasca mai bine. Daca tot ai stat atata nu are niciun rost sa te grabesti tocmai acum.Plimba-te cu toate, vezi care din ele se lipeste de sufletul tau , vezi si cerintele practice care tin de "famelion" si abia apoi ia o decizie corecta.


Garda la sol are diferenta mai mult de 1-2 cm. La X3/Q5 are 20 cm, la seria 5 cred ca 12-13 cm, la A6 nu am intrebat, poate m-am inselat eu, dar e posibil sa fie o idee mai ridicata garda (1 cm maxim ).

Faptul ca vreau doar Audi/BMW/MB pot spune ca sunt fitzele mele (si ale sotiei). Alegerea intre limuzina si SUV nu tine de fitze, ci de gusturi. Imi place mult o limuzina, ofera un confort sporit, la seria 5 de exemplu sunt disponibile mai multe optiuni care nu exista pe X3 (bmw night vision de exemplu).

Dezavantajele limuzinei sunt:
- iarna: aproximativ 2 luni circuli ceva mai greu, asta daca reusesti sa scoti/bagi masina in parcare datorita nametilor de pe drumurile secundare. Nu sunt doar 1-2 zile in care lasi masina in parcare eventual, anul asta nu am putut scoate masina din parcare vreo 2 saptamani, timp in care a trebuit sa merg la munca, birou, clienti, si nu locuiesc nici in Bucuresti sa zic ca iau un taxi/metrou/etc
- e ceva mai dificil de parcat, cand trebuie sa urci o bordura. Bine, nu sunt genul de sofer care parcheaza pe trotuar, daca gasesc un loc de parcare mai departe si nu stanjenesc pietonii, prefer sa parchez acolo, dar uneori mai ai nevoie

Poate in final voi alege o limuzina, chiar fara tractiune integrala, si un rahat la second, pentru doua luni de iarna :)
  • 0

#648 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 mai 2012 - 10:23

sunt bani multi in joc, nu stiu daca iti permite bugetul, dar eu as considera si varianta sa iau 2 masini. un duster si inca ceva clasa medie.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#649 greierasul

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 701 Mesaje:
Inregistrat: 14-octombrie 03
  • Location:Bucuresti

Scris 14 mai 2012 - 10:48

Seria 5 are garda la sol de 14cm iar Audi A6 2012 este mai jos decat generatia precedenta. Totusi de ex. la BMW, diferenta de pret intre Seria 5 cu motor 2L de 184CP si varianta tot de 2L dar cu 218CP si Xdrive este de circa 8.000 de euro. o diferenta destul de mare care justifica alegerea mai degraba a unui Duster pentru iernile grele ca sa protejezi bavareza. In plus practic mai ai o masina pe care o poate conduce inca o persoana sau care sa te ajute la carat. La minusuri ar fi taxe duble , reparatii duble, spatiu ocupat, etc. Deci daca locuiesti in afara orasului si nu esti sugrumat de locul de parcare, varianta cu 2 masini este una viabila si chiar interesanta.

Aceasta postare a fost editata de greierasul: 14 mai 2012 - 10:50

  • 0

#650 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 14 mai 2012 - 10:53

de exemplu la un buget de 50k euro - costul unei berline mari sau a unui SUV mediu/mare eu as alege oricand un Duster (17k) + Golf GTI (30k), sau ceva similar, in fine a doua masina sa fie pe la 30-35k euro (ai de unde alege..)
plus ca dusterul ar putea inlocui si a doua masina actuala (nu stiu daca KNG mai are ceva inafara de octavia)

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 14 mai 2012 - 10:54

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi