Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#676
Scris 14 mai 2012 - 04:17
#677
Scris 14 mai 2012 - 04:18
saracul X3. ce si-au batut astia de la BMW joc de el
sunt curios, daca ar fi disponibile, cate optionale din astea ai pune pe masina
ca numai din "nimicuri" de genul mai sare pretul masinii cu cateva mii de euro
Am luat atins (in incercarea de a-l evita) un animal cand veneam intr-o noapte spre casa, sigur nu era caine pentru ca alerga putin in zig-zag, eventual iepure pentru ca din pozitie ghemuit, s-a facut o chestie mai lunga, asa ca un night vision mi-as monta pe masina, si costa pe la 1 000 euro. Ai sa razi, dar un A6 echipat cu toate prostiile astea si discount de baza, a iesit pe la 48 000 euro (tva inclus).... si se mai putea scadea de acolo .
@kng
Tine minte ordinea importantei la mersul pe zapada:
- greutate mica
- gume
- garda
Tractiunea integrala e mai putin importanta decat iti poti imagina ...
Relule te vad om priceput asa ca bag seama la sfaturile tale. Acum, tinand cont de ce ai zis tu: luam VW Up are greutate mica, ii punem gume bune, il inaltam vreo 20-30 cm (abia facem tunning ca lumea pe el, si o sa fim smecheri cu masina unica), inteleg ca e o masina numai buna de mers pe zapada?
P.S. sper sa nu te ataci, e doar o gluma, again, iti apreciez sfaturile!
#678
Scris 14 mai 2012 - 04:24
Crede-ma ca greutatea e cel mai mare dusman pe teren alunecos, si chiar in off-road !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 14 mai 2012 - 04:25
#679
Scris 14 mai 2012 - 04:48
#680
Scris 14 mai 2012 - 05:01
....... Pui gume foarte late, cu un talon rezonabil iar iarna scazi putin presiunea in ele.
D-aia va infasurati iarna ( voi astia cu gipurile ) dupa stalpi !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 14 mai 2012 - 05:01
#681
Scris 14 mai 2012 - 05:07
#682
Scris 14 mai 2012 - 05:11
E dusman pe teren alunecos dar aliat in accidente....
Normal, te ajuta foarte mult sa produci accidente ! Mai ales ca majoritatea sunt ei insisi pericole publice crezandu-se zmei ca au gip, punand gume LATE si SCAZAND presiunea in ele !!!!
Care,unde? Iar vb din auzite? cu Blizzak DMV1 265 latime si presiune de 1,8 ma injura iarna toti "usuraticii" chiar si cu gume de iarna care se nimeresc in spatele meu. Io cred ca tu ai uitat ca vb de franare nu de tractiune. Chiar daca la tractiune poate ar fi mai indicate gume inguste lucrurile se compenseaza din cauza 4x4 si a profilului de iarna al anvelopei. Dar castigi mult la franare.
Cu tot respectul, personal te consider un FOARTE MARE pericol public !
#683
Scris 14 mai 2012 - 05:28
#684
Scris 14 mai 2012 - 05:59
Motivul e evident, si reiese cat se poate de clar din postarile tale.
Nu abordez subiecte pe care nu le stapanesc, si argumente aduc numai atunci cand am cui sa le ofer.
Si nu ma cred superior, ci doar un individ normal, caruia ii plac masinile, sa conduca, si sa circule cat se poate de SIGUR !
#685
Scris 14 mai 2012 - 06:58
Ideea e ca nu fixurile conteaza , sunt bune si ele in multe cazuri, ci capacitatea de a stii si a stii sa folosesti informatia dobandita. in cazul de fata greutatea masinii poate fi un impediment iarna, dar exista solutii ingenioase care sa stearga acest handicap. Sunt tehnici care ajuta la marirea petei de contact, care ajuta la degajarea zapezii din canalele anvelopei. Deasemenea sunt anvelope de care am si eu care au compusi speciali din silicon care contin cavitati microscopice ce ajuta la franare, au materialul de contact extrem de moale si abraziv, tocmai din cauza acelor cavitati, au umeri intariti pentru a te ajuta in viraje, sa mentina trasa corecta, au canalele cu sectiunea transversala variabila pentru a nu permite crearea de blocuri compacte de gheata in canale + o gramada de alte tehnici menite sa imbunatateasca performantele pe zapada si gheata. Evident, sunt anvelope si cu tinte metalice daca se doreste a se rula in conditii extreme. Deasemenea setarea ABS-ului este foarte importanta, pe zapada franale "sport" pot bloca mai usor rotile. Pur si simplu se poate circula iarna in siguranta cu o masina de 2 tone. Peste toate troneaza dobitocul de la volan , daca nu cunoaste limitele masinii atunci el pur si simplu anuleaza tot ceea ce am spus mai sus eu prin impingerea limitei tot mai departe de rezonabil.
Un om responsabil care stie ce vrea de la masina si o echipeaza corespunzator, se poate bucura iarna de un SUV in cea mai mare siguranta. Eu zic ca intre acei oameni suntem si noi, cei carora ne place acest subiect. In rest din pacate se pot aplica foarte usor "fixurile" vis-a-vis de SUV-uri iarna, chiar este mai bine asa, prudenta in plus nu strica niciodata
#686
Scris 14 mai 2012 - 07:25
, a fost 2 ani si un baiat cu Subaru WRX STI (singura comparabila cat de cat pe zapada) si alte suvulete pe care nu le mai enumar.
.... in cazul de fata greutatea masinii poate fi un impediment iarna, dar exista solutii ingenioase care sa stearga acest handicap. Sunt tehnici care ajuta la marirea petei de contact, care ajuta la degajarea zapezii din canalele anvelopei.
....
Uite, sa vezi ca nu sunt baiat rau:
- iarna ( daca NU mergi pe camp ca sa te afunzi in zapada ) pata de contact NU trebuie marita ci MICSORATA, pentru cresterea aderentei !
- aderenta anvelopei iarna se bazeaza TOCMAI pe zapada din CANALE si pe PRESIUNEA exercitata de acea zapada acumulata IN CANALE, pe zapada de pe carosabil ! In NICIUN CAZ nu cauti sa DEGAJEZI zapada, ci din contra, cauti sa TII cat mai multa zapada in acele canale !
Aderenta unei anvelope de iarna e de tipul "zapada pe zapada" !
Acum intelegi de ce ma bufneste rasul/plansul cand vad ce prostii scrii ?
#687
Scris 14 mai 2012 - 07:57
acum 2 ani!
chiar m-ai facut curios, maine dau o tura pe acolo.
astept feedback despre cum ai fi intrat cu 3ar-ul meu.... si cum ai intrat tu cu ionizata...
@Frank: ai fost cu xi-ul tau recent pe la cota 2 000? Sunt curios cum te descurci cu el pe portiunea unde nu e asfalt, si e drumul putin alunecat.
cred ca vrei sa zici cota 1400? pot sa trec dar cu atentie, masina e destul de joasa si trebuie sa fiu atent mereu, la borduri, denivelari etc.
E dusman pe teren alunecos dar aliat in accidente. Cum impaci capra si varza? Pui gume foarte late, cu un talon rezonabil iar iarna scazi putin presiunea in ele.
stai ca nu prea inteleg... din experienta mea stiu ca gumele late si iarna nu sunt prea buni prieteni, mai bine mai inguste. Iar faza cu scaderea presiunii nu vad cum poate ajuta, poti sa explici?
Am luat atins (in incercarea de a-l evita) un animal cand veneam intr-o noapte spre casa, sigur nu era caine pentru ca alerga putin in zig-zag, eventual iepure pentru ca din pozitie ghemuit, s-a facut o chestie mai lunga, asa ca un night vision mi-as monta pe masina, si costa pe la 1 000 euro. Ai sa razi, dar un A6 echipat cu toate prostiile astea si discount de baza, a iesit pe la 48 000 euro (tva inclus).... si se mai putea scadea de acolo .
Ce inseamna discount de baza? Astia la VAG group nu prea sunt deloc darnici la discount, ca deh, masinile lor "se vind singure"....
Relule te vad om priceput asa ca bag seama la sfaturile tale. Acum, tinand cont de ce ai zis tu: luam VW Up are greutate mica, ii punem gume bune, il inaltam vreo 20-30 cm (abia facem tunning ca lumea pe el, si o sa fim smecheri cu masina unica), inteleg ca e o masina numai buna de mers pe zapada?
Cred ca ar putea fi o masina foarte buna iarna, matiz-urile si tico-urile sunt formidabile iarna pe zapada
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#688
Scris 14 mai 2012 - 07:59
Cand fusei eu ultima oara la la Vadu/Corbu, prin 2009-2010 cred, situatia era cu totul alta. Astazi cand am ajuns acolo am crezut, fara misto, ca am gresit drumul. D'aia te-am si sunat . Apoi am parcurs mai departe drumul desfundat, totul a fost bine, dar fara Logan/Duster sau ceva garda la sol n-ai ce sa mai cauti pe acolo.
Deci 1-0 pt tine, poti sa-ti iei GLK
Apropo si ontopic: la GLK te-ai gandit cumva ca portbagajul ala, la nevoie se poate incarca pana la plafon?
#689
Scris 14 mai 2012 - 08:39
Discount-ul de baza... ei bine, la A6 acum, dau discount circa 8400 euro. Asta am numit eu discount de baza. Bineinteles, ca peste suma aia, mai poti negocia suplimentar (sau nu) in functie de pricepere
Aceasta postare a fost editata de kng: 14 mai 2012 - 08:43
#690
Scris 14 mai 2012 - 08:42
#691
Scris 14 mai 2012 - 08:45
- aderenta anvelopei iarna se bazeaza TOCMAI pe zapada din CANALE si pe PRESIUNEA exercitata de acea zapada acumulata IN CANALE, pe zapada de pe carosabil ! In NICIUN CAZ nu cauti sa DEGAJEZI zapada, ci din contra, cauti sa TII cat mai multa zapada in acele canale !
Aderenta unei anvelope de iarna e de tipul "zapada pe zapada" !
Eu iarna cand sunt pe gheata sau rotile se invart in gol din lipsa aderentei, arunc niste zapada sub roti, sa prind putina aderenta si plec mai usor. Pana una alta, in lipsa de SUV sau alta masina cu prestante mai bune, cu lopata dupa mine m-am descurcat in multe situatii asta iarna
la masinile discountate nu mai scoti de la dealerul VAG decat de un set de presuletze sau un praf in ochi de 1-2%. pe pariu pe ce vreti voi.
1. Depinde exact de valoarea in % a discountului oferit deja de ei.
2. Chiar si 2% discount in plus, peste alte discounturi, tot e ceva. Nu uitati, ca la un leasing e o taxa de 2% din valoarea masinii, la acordarea leasingului. Cum o dai, tot mai ciupesc cate x% pe ici, pe colo
#692
Scris 14 mai 2012 - 08:47
Eu iarna cand sunt pe gheata sau rotile se invart in gol din lipsa aderentei, arunc niste zapada sub roti, sa prind putina aderenta si plec mai usor. ...
#693
Scris 14 mai 2012 - 08:48
serios, eu am testat A6-le acum vreo 2-3 luni si preturile erau cu totul altele.....
din ce e pe stoc acuma la PIA, singurul A6 tentant este la 54k euro.....
http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_ro/LIST/AUDI!ro!!!A!!!/STD/A/MB%7CAudi-A6-C7/ID%7CA20110117044/detail.html?sort=&STATE=fb_Motor;fb_AUV;v_pic1;id_A20110117044
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 14 mai 2012 - 08:57
#694
Scris 14 mai 2012 - 08:50
Iar am spus o prostie Relule? O fi aberatie, dar am vazut ca are efect, si am persistat in prostie
#695
Scris 14 mai 2012 - 08:54
#696
Scris 14 mai 2012 - 09:01
@Frank: se pare ca rahat mai mare ca asta n-am mai mancat de multa vreme
In sfirsit, recunosti!
Cand fusei eu ultima oara la la Vadu/Corbu, prin 2009-2010 cred, situatia era cu totul alta. Astazi cand am ajuns acolo am crezut, fara misto, ca am gresit drumul. D'aia te-am si sunat . Apoi am parcurs mai departe drumul desfundat, totul a fost bine, dar fara Logan/Duster sau ceva garda la sol n-ai ce sa mai cauti pe acolo.
Deci 1-0 pt tine, poti sa-ti iei GLK
Apropo si ontopic: la GLK te-ai gandit cumva ca portbagajul ala, la nevoie se poate incarca pana la plafon?
Aia mi se pare o solutie de avarie, o data de doua ori pe an, nu de mers in mod curent....
Pai ar mai fi o varianta plina de gadgeturi, suv, 4x4, frumusica,motor de 200CP, interior placut, euro 6,silentioasa,etc. Ma refer la noua SantaFe care apare in vara-toamna.
Pai exista deja sub forma Kia Sorrento.... e o masina OK, dar deja scumpa pentru un Kia/Hyundai, in plus nu e prea sportiva in tinuta de drum pe sosea, si umbla vorba ca nici caii aia nu ar fi toti acolo.... in plus, te arunca la preturi foarte apropiate de un BMW X3....
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#697
Scris 14 mai 2012 - 09:03
la ce preturi ai trambitat pt A6 cred ca nu mai prinzi nici presuletzele
serios, eu am testat A6-le acum vreo 2-3 luni si preturile erau cu totul altele.....
din ce e pe stoc acuma la PIA, singurul A6 tentant este la 54k euro.....
http://cc.porscheinf...id_A20110117044
Audi a declarat ca pana in 2015 (sau 2020, le incurc) vor sa ajunga pe locul 1 la vanzari, inaintea BMW pe segmentul premium. Crezi ca vor reusi acest lucru brusc, sau intr-un an? Si eu am un amic ce si-a luat seria 5 acum un an, tocmai pentru ca a obtinut discount mai bun la BMW decat la Audi. Acum , lucrurile par sa se schimbe.
Si cum am mai spus de asemenea, trebuie sa stii sa negociezi
Pai exista deja sub forma Kia Sorrento.... e o masina OK, dar deja scumpa pentru un Kia/Hyundai, in plus nu e prea sportiva in tinuta de drum pe sosea, si umbla vorba ca nici caii aia nu ar fi toti acolo.... in plus, te arunca la preturi foarte apropiate de un BMW X3....
Asa am ajuns si eu la concluzia ca X3 (si acum constat si Q5) sunt mai decente la bani, parca nu as da pe o Kia/Hyundai cu 7 000 euro mai putin decat ar costa BMW/Audi.
#698
Scris 14 mai 2012 - 10:24
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 14 mai 2012 - 10:26
#699
Scris 15 mai 2012 - 08:41
#700
Scris 20 mai 2012 - 12:11
Am fost si eu ieri la MB, nu am avut chef de iesit cu masina la un test, din cauza vremii, am vrut in schimb sa vad GLK-ul dpdv al spatiului. Mie mi se pare o masina mica, portbagajul (referitor la comentariul lui Frank) mi se pare ok cat timp nu vrei sa pleci intr-un concediu cu ceva bagaje dupa tine. Per ansamblu eu parca as prefera X3-ul in locul GLK-ului, decizia depinde insa si de fiabilitatea celor doua.
M-am uitat putin si la ML.... mi-a placut dar, la naiba, mi s-a parut ca e un autobuz. La consum mixt scrie 6.0 - 6.5 ptr motorul 250cdi. Mi se pare mic consumul, nu cred ca e adevarat. Vorbesc de acest consum mergand la drum intins, in afara localitatii, si nu in Bucuresti.
Ce nu mi-a placut atat la ML cat si la viitorul GLK il constituie schimbatorul.... pe care au ales sa il puna in spatele volanului pentru a economisi spatiu. O fi mai practic, nu stiu, nu am condus, strict tinand de gusturi mie nu mi-a placut.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi