Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#701
Scris 20 mai 2012 - 05:00
#702
Scris 20 mai 2012 - 05:28
#703
Scris 20 mai 2012 - 05:30
buna intrebare, mie unu chiar mi se pare mai misto cum e pozitionat la mercedes, ca sa nu mai zic ca odata obisnuit cu genul asta de schimbator, joystick, un schimbator mecanic, ca in touareg/vag-uri, imi putece conteaza unde-i schimbatorul atat timp cat transmisia e automata?!?
oare din cauza ca au nevoie sa-si aduca aminte ca o au ? =))Unora le place sa stea cu maciuca in mana si e mai greu cand e in spatele volanului
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#704
Scris 20 mai 2012 - 05:34
Unora le place sa stea cu maciuca in mana si e mai greu cand e in spatele volanului
Sa vezi ce misto e cand n-are nici maciuca sau joystick !
#705
Scris 20 mai 2012 - 05:44
#706
Scris 20 mai 2012 - 05:53
#707
Scris 20 mai 2012 - 06:37
buna intrebare, mie unu chiar mi se pare mai misto cum e pozitionat la mercedes, ca sa nu mai zic ca odata obisnuit cu genul asta de schimbator, joystick, un schimbator mecanic, ca in touareg/vag-uri, imi pute
Schimbatorul de la BMW e ca la VAG-uri, inteleg deci ca iti cam pute BMW-ul
radem glumim dar sa nu-ti placa Mercedes ca n-are schimbatorul in podea e cel putina hilar...
Imi place schimbatorul BMW, nu imi place cel de la MB. E simplu, tine de gusturi. In plus, am spus asa
Ce nu mi-a placut atat la ML cat si la viitorul GLK il constituie schimbatorul....
Am spus ca nu imi place schimbatorul la MB, nu ca din cauza asta nu imi place masina.
Aceasta postare a fost editata de kng: 20 mai 2012 - 06:43
#709
Scris 20 mai 2012 - 07:10
#710
Scris 20 mai 2012 - 07:23
#711
Scris 20 mai 2012 - 07:47
#712
Scris 20 mai 2012 - 07:57
#713
Scris 20 mai 2012 - 08:01
le place ca au d'ala scurt si mic (joystick gen)Si daca le zici la behemveisti ca au probleme cu batzu, se supara ....
#715
Scris 20 mai 2012 - 09:17
GLK-ul este facut bine, se vede usor cu ochiul liber, dar este cam micutz..... undeva cam cat Tiguan-ul. Pe locurile din fata sa sta foarte bine, de la locurile spate pana la portbagaj incepe calvarul. Daca ai familie cu copil nu e prea practic, daca esti burlac este o alegere excelenta si GLK-ul.
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 20 mai 2012 - 09:20
#716
Scris 20 mai 2012 - 09:30
Nevasta-mea zice pe dos, ca "butucul" ala demodat in ochiii mei ar fi punctul cheie care da eleganta unui interior de masina si fara el nu se poate.
Deci mai sunt si alti fixati ca mine, lol.
GLK-ul este facut bine, se vede usor cu ochiul liber, dar este cam micutz..... undeva cam cat Tiguan-ul.
La fel consider si eu
Am configurat acum un GLK pe site-ul MB, si cu destule optionale pe el, am obtinut un pret de 59 400 euro . La MB Xenoanele costa aproape 1800 euro, la X3 costa aproximativ 800 euro. Oare chiar ofera o vizibilitate de 2 ori mai buna, Xenoanele de pe GLK decat cele de pe X3? Noaptea nu am mers cu nici una din ele, ca sa vorbesc in cunostinta de cauza, dar deh, MB isi permite sa ceara cat vrea
Apoi MB au scazut garda la sol a noului GLK, de la 20 la 17-18 cm, si trebuie sa platesti alti bani (vreo 700 euro) ptr scut si inaltarea cu 3 cm, ca sa ai vechea garda la sol.
Meritul lui GLK fata de X3: imi ofera posibilitatea de optionale precum Lane Assist sau sistem audio Harman Kardon, dar parca nu ma convinge sa dau diferenta de bani. Ramane de vazut cum se va comporta si la test drive, astept cu interes noul GLK sa il testez.
#717
Scris 20 mai 2012 - 10:18
ideea este ca tu pe configurator ai pus mai multe decat ai avea REAL nevoie, si mai ales ai pus mai multe decat pui pe X3.... e totul in subconstientul tau, nu te forta sa intelegi fenomenul.
daca ai c**e spune ca nu-ti place aspectul exterior colturos-masculin. nimeni nu te va condamna. e alegerea ta. dar fi macar sincer in ancheta
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 mai 2012 - 10:20
#718
Scris 20 mai 2012 - 10:45
eu cred ca o sa ma las de citit forumul asta
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#719
Scris 21 mai 2012 - 07:31
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#720
Scris 21 mai 2012 - 07:56
eu am c**e si recunosc ca nu-mi place aspectul colturos masculin, si asta din cauza ca eu unul prefer femeile, implicit aspectul feminin, asa cum cred ca prefera si kng ... cu riscul de a ma repeta, totusi, eu nu am vazut GLK-uri cu barbati la volan, doar muieri, se pare ca si astea ca si tine prefera aspectul masculin ... i wonder why =))da, si Reno ofera xenoane la 500 euro... asa, si?!?
...
daca ai c**e spune ca nu-ti place aspectul exterior colturos-masculin. nimeni nu te va condamna. e alegerea ta. dar fi macar sincer in ancheta
si exact reno le da 500, bmw la 800, ma intreb oare ce or avea alea de mercedes de 1000 in plus ? ca aia 300 dintre bmw si reno sunt clar fitze, cred ca aicea mercedes a intuit corect : clientela tipica de glk, obisnuita cu achizitionarea, nu de posete, ci de prada, va intelege diferenta intre xenon mercedes si restul =)), chestie de femei
mai intai au vazut americanii, care tineau schimbatoare la volan de hat hat, dar erau cu comanda mecanica, adica in loc sa trage de levier pe median trageai de levier in butucul de la volan, primul care a exploatat comanda electronica la volan, a fost BMW cu controversatul seria 7 E65(by bangle), care masina a vazut si primul controller multimedia rotativ din industrie, deosebit de criticat, dar in acest moment adoptat la scara larga....Ce sa zic, in opinia mea Mercedes a ales calea corecta si a vazut din nou in viitor...
la clientii de BMW nu a prins pozitionarea la volan a schimbatorului, dar a prins la cei de mercedes, insa a prins la ambii constructori sistemul de comanda electronica a cutiei.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 21 mai 2012 - 07:57
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#721
Scris 21 mai 2012 - 08:40
pentru Megane dai 785 euro dar trebuie sa mai iei si keyless-go de 260 euro. primesti si tempomat.
deci pana una-alta, baieti virili si heterosexuali ce sunteti, nu va mai kakati pe dvoastra pt pretul unui optional - vorbim totusi de >35k euro......
miii am zis, nu sute!!!
P.S: la dracu, masina trebuie sa ma reprezinte pe mine, ca nu o f*t, deci am voie sa-mi placa o masina barbateasca cu un design masculin, colturos? Sau ne luam cu totii Beetle ca are forme "rotunde"?!?
#722
Scris 21 mai 2012 - 09:05
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#723
Scris 21 mai 2012 - 09:12
da, si Reno ofera xenoane la 500 euro... asa, si?!?
ideea este ca tu pe configurator ai pus mai multe decat ai avea REAL nevoie, si mai ales ai pus mai multe decat pui pe X3.... e totul in subconstientul tau, nu te forta sa intelegi fenomenul.
daca ai c**e spune ca nu-ti place aspectul exterior colturos-masculin. nimeni nu te va condamna. e alegerea ta. dar fi macar sincer in ancheta
Pe mine nu ma deranjeaza formele GLK-ului ci dimensiunea lui. Pentru ca stau in interiorul ei, si prin urmare exteriorul nu va fi criteriul de alegere al masinii pentru mine. Imi place ML-ul, care e la fel de colturos zic eu ... deci irelevant.
Apoi ca sa intaresc ce zice Mecea, si mie mi se pare masina de femei: e micutz asa, nevasti-mii ii place foarte mult, cu toate ca e coltzuros, are priza la femei se pare
La golf e doar vreo mie, la passat o mie trei sute si la touareg cam o mie optsute, aceleasi bixenoane adaptive cu drl, producatorul este hella,
Daca nu ma insel, se fac la Timisoara toate, si ptr bmw si ptr vag sau mb, ma rog , printre mai multe alte fabrici. Am fost acum cativa ani la fabrica din TM iar productia lor era in crestere, urmand sa fie inchise (micsorata productia in ) alte fabrici
Comparand acum X3 si GLK, observ asa:
- X3 este mai mare si are 1780 kg
- GLK este mai mic si are 1880 kg
WTF? X3 are mai mult plastic sau aluminiu decat GLK?
Aceasta postare a fost editata de kng: 21 mai 2012 - 09:19
#725
Scris 21 mai 2012 - 09:40
Ca sa nu mai zic, ca odata cu cresterea pretului, ii scade garda si ii ia alte dotari mai de off-road, si ti le da again pe alti bani.
Aici: http://www.autoexper...-vs--XC60/16/1/ scrie ca GLK avea pret de baza cam 41 000 euro la data articolului.
Pe site-ul MB, modelul cu fl 4matic 220cdi costa 46 000 euro. Diferenta peste 10% deci, iar dotarile standard nu le-am comparat intre modele, dar nu cred sa fi crescut. Iar GLK-ul are mai putine chestii standard decat un ML. Daca te apuci sa il configurezi ca pe ala... te apropii de pretul ML-ului.
Aceasta postare a fost editata de kng: 21 mai 2012 - 09:41
7 useri citesc subiectul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi