Jurnal de Bord: VW Tiguan 2.0BiTDi 4Motion Highline
#751
Scris 21 mai 2012 - 12:01
#752
Scris 21 mai 2012 - 12:12
ba, de ce esti nesimtit ??o fi la peste, ne-o beleste cand se intoarce
#753
Scris 21 mai 2012 - 12:15
#754
Scris 21 mai 2012 - 12:18
bai schumacher unde/pe ce curbe crezi ca prinzi tu peste 110 noaptea ?
Pai Bucuresti - Ploiesti il stiu ca in palma, noaptea e si mai liber, am mai mult de 110....
Daca mergi noaptea prin curbele de pe Timis sau Paraul Rece.... indeed, poate ar fi ok sa ai faruri adaptive. Dar la ce urate sunt curbele alea, acolo chiar merg incet 20-30 maxim (cred), la viteza aia parca nu isi au rostul.
Tragand linie, eu as zice ca nu mai merita sa cumperi o masina noua de la un dealer daca nu-ti da un discount de 10%.
De acord, in aceste vremuri tulburi trebuie sa sara cu discount mai mare.
#755
Scris 21 mai 2012 - 12:22
#756
Scris 21 mai 2012 - 12:32
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 21 mai 2012 - 12:32
#757
Scris 21 mai 2012 - 12:47
#758
Scris 21 mai 2012 - 12:51
#759
Scris 21 mai 2012 - 01:16
diferenta e foarte mare, fata de un bec normal.
intr-adevar, un bec xenon bun, e pe la 350-400lei, nu cativa zeci de lei cat e un bec normal.
cat despre functia de cornering, si eu aveam posibilitatea sa-mi pun Adaptive Forward Lightning ( AFL ) dar am considerat ca mai bine investesc cei 2-300eur cat era AFL in plus fata de bi-xenon simplu in alte dotari.
e o chestie interesanta, dar nu i-am simtit lipsa sa fiu sincer
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#760
Scris 21 mai 2012 - 02:10
#761
Scris 21 mai 2012 - 02:12
a avut seful meu inainte de landcruiser un opel vectra gts, cu AFL, deci cunosc subiectul
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#763
Scris 21 mai 2012 - 08:41
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#764
Scris 21 mai 2012 - 08:45
Am avut cateva tentative sa-l pozez ca se zbatea rau, si asta e aia in care am reusit ...
#765
Scris 21 mai 2012 - 09:24
- lungime GLK: 4536
- lungime Tiguan: 4519 , diferenta: 17 mm
- volum portbagaj GLK : 440
- volum portbagaj Tiguan: 470
Damn, cam scump la ce ofera
Aceasta postare a fost editata de kng: 21 mai 2012 - 09:24
#766
Scris 21 mai 2012 - 09:26
#768
Scris 21 mai 2012 - 09:30
Unde are tiguanu 470l? )
In specificatii , pe site (in catalog), la volumul Tiguanului scrie: Volum, l 470 - 1510
Am luat valoarea mica, la fel ca la GLK, valoara mare fiind cu bancheta rabatata. Acum unde e acel spatiu... naiba stie, eu l-am cautat dar nu l-am gasit
@krm: nu am incercat mazda, nu vreau Vreau europene in principiu, de preferinta cu iz nemtesc
Aceasta postare a fost editata de kng: 21 mai 2012 - 09:32
#769
Scris 21 mai 2012 - 10:13
Si cu sigla rotunda, alb-albastra.Vreau europene in principiu, de preferinta cu iz nemtesc
#771
Scris 21 mai 2012 - 11:08
#772
Scris 22 mai 2012 - 02:59
Evident, sfaturile expertilor de pe garajul nu pot fi refuzate.
#773
Scris 22 mai 2012 - 08:51
Absolut nimic. Dar e frumos sa si recunosti asta
Adevarul e ca inca nu stiu ce anume vreau De fapt stiu, as vrea din toate cate una, iar cireasa de pe tort sa fie un CLS :-))))
Lasand gluma la o parte, X3 este o masina care imi place mult, sotiei in schimb i s-a pus pata pe GLK. Tinand cont insa ca mie mi-au placut mult interiorul si insonorizarea lui A6, si motorul + cutia X3, probabil o sa iau ceva ce rezulta din imperecherea celor doua: Tuareg
Astept insa sa fac si un test cu el, sa vad cum ma simt. Apoi, perioada urmatoare, se anunta dificila dpdv economic, la nivel global, asa ca nu strica niste luni de asteptare in plus sa vedem cum mai evolueaza lucrurile.
#774
Scris 22 mai 2012 - 09:06
pretul este foarte bun pt ceea ce primesti in schimb, dar oricum sunt bani foarte multi in discutie.
tocmai tinand cont de vremurile kakacioase eu as evita sa cheltui asa de multi bani pe o masina.....
#775
Scris 22 mai 2012 - 09:36
Adevarul e ca inca nu stiu ce anume vreau De fapt stiu, as vrea din toate cate una, iar cireasa de pe tort sa fie un CLS :-))))
Lasand gluma la o parte, X3 este o masina care imi place mult, sotiei in schimb i s-a pus pata pe GLK. Tinand cont insa ca mie mi-au placut mult interiorul si insonorizarea lui A6, si motorul + cutia X3, probabil o sa iau ceva ce rezulta din imperecherea celor doua: Tuareg
Astept insa sa fac si un test cu el, sa vad cum ma simt. Apoi, perioada urmatoare, se anunta dificila dpdv economic, la nivel global, asa ca nu strica niste luni de asteptare in plus sa vedem cum mai evolueaza lucrurile.
Daca n-ai mai avut masini valoroase si mari pana acum, este destul de frustrant sa dai aproape 50k pe un SUV de talia X3, ca sa nu mai zic de GLK. Probabil ca nu vei mai avea prea curand potentialul financiar pentru alt SUV mai mare. Sfatul meu este sa nu te iei dupa femeie in niciun caz, de obicei ele gandesc foarte lejer si niciodata obiectiv. Daca ai banii, 50k, fa un efort si plimba-te cu ML-ul. O sa observi ca restul masinilor sunt la "si altele". Touareg-ul este misto, ti l-am si recomandat cu cateva pagini in urma, dar este in urma ML-ului la toate capitolele + motorul prea mare daca privim in viitor prin prisma taxelor. Touareg-ul este undeva intre X3 si ML. Restul sunt sub X3.
Aceasta postare a fost editata de greierasul: 22 mai 2012 - 09:40
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi