ce inseamna asta?nu intelege buctish !
si al doilea beamveu e buctish !
unde vedeti aktueller sichesheitshinweis sau Current security information nu va mai agitati.
Inmatriculare auto dupa 2007
#301
Scris 16 ianuarie 2007 - 11:52
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#302
Scris 16 ianuarie 2007 - 11:53
#303
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:18
De altfel, Emil Boc, presedintele PD, solicitase suspendarea taxei inca de luni, dar se lovise de refuzul premierului. Cum vantul polulist sufla bine in panzele politicienilor, doamna Sulfina Barbu, ministrul Mediului, a afirmat ca desi taxa de prima inmatriculare reprezinta o masura de protejare a mediului, nivelul acesteia nu trebuie sa fie unul excesiv. "Nivelul taxei este in prezent excesiv, dar taxa propusa initial de Guvern este suportabila" este acum de parere ea, uitand probabil de vehementa cu care isi sustinuse pozitia pana acum.
drive test.ro
''A zis acuma la TV... propunerea de injumatatire are slabe sanse. Propunerea democratilor, de anulare totala a taxei iara a picat, Tăriceanu o sustine. Probabil va avea succes varianta cu aceeasi taxa in limita a 20% din valoarea masinii, ceea ce ar fi chiar perfect.'' AlexIP/forumsoftpedia
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#304
Scris 17 ianuarie 2007 - 09:43
''A zis acuma la TV... propunerea de injumatatire are slabe sanse. Propunerea democratilor, de anulare totala a taxei iara a picat, Tăriceanu o sustine. Probabil va avea succes varianta cu aceeasi taxa in limita a 20% din valoarea masinii, ceea ce ar fi chiar perfect.'' AlexIP/forumsoftpedia
20% din valoarea de catalog nu?
#305
Scris 17 ianuarie 2007 - 09:53
din pacate, asta nu ar duce si la profiturile scontate pentru dacia, citroen, etc. astia sint chiar atit de imbecili incit nu realizeaza ca ORICUM cei care vor sa-si ia logan/citroen/etc tot asta isi vor lua indiferent ce se intimpla, iar cei care vor sa-si ia MASINI, tot MASINI isi vor lua, indiferent ce se intimpla, dar vor gasi metode sa nu le dea lor poroua de bani pe degeaba.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#306
Scris 17 ianuarie 2007 - 10:00
#307
Scris 17 ianuarie 2007 - 10:01
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#308
Scris 17 ianuarie 2007 - 11:59
#309
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:19
#310
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:40
pai in cazul asta masinile f vechi ar fi avantajate. 20% din 500-1000 de euro e o nimica toata . practic ar fi taxate ca o masina euro4 de cilindree mare. echitabil?
echitabil pentru cine ? pentru tine ? ca nu prea inteleg. normal ca e echitabil, daca omul are bani doar de o masina veche si in perfecta stare tehnica, cine esti tu, maximus, sa vii cu pretentii din astea ? esti la fel de incredibil ca parlamentarii care scot astfel de bazaconii intre doua sedinte de somn cu capul pe birou si 3 voturi false, cu cardurile altora.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#311
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:41
Aceasta postare a fost editata de aztec: 17 ianuarie 2007 - 12:51
#312
Scris 17 ianuarie 2007 - 12:59
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#313
Scris 17 ianuarie 2007 - 01:15
#314
Scris 17 ianuarie 2007 - 01:37
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#315
Scris 17 ianuarie 2007 - 03:41
Tipărire
Economic Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) consideră că taxa de primă �nmatriculare �ncurajează industria locală de autovehicule.
Rom�nia nu �şi poate permite să renunţe la o astfel de taxă prin care se �ncurajează achiziţia de autovehicule puţin poluante, din mai multe motive. Industria locală de autovehicule, care reprezintă aproximativ 50% din piaţa totală de autovehicule noi, trebuie �ncurajată să producă autovehicule c�t mai puţin poluante.
Ar fi practic irosite cele 95 mil. RON (cca. 27 mil. Euro) prin care a fost finanţat programul de �nnoire a parcului auto şi �n care producătorii şi importatorii au investit, de asemenea, sume importante prin schemele de sporire a atractivităţii derulate �n cei doi ani ai Programului (2005 şi 2006). Afluxul de maşini rulate vechi şi poluante ar aduce rapid �n parcul auto naţional cele peste 30.000 de autovehicule poluante eliminate prin Program.
Autovehiculele vechi şi foarte ieftine vor ajunge �n scurt timp după achiziţie (2-3 ani) să fie abandonate sau, �n cel mai fericit caz, casate, gener�nd astfel costuri de reciclare suplimentare. Susţinerea intrărilor de maşini vechi la preţuri c�t mai mici, constituie o �nşelare a cetăţeanului rom�n care va constata peste numai c�ţiva ani (dacă aceasta nu va ajunge la fier vechi), că trebuie să plătească pentru posesia maşinii respective impozite sau taxe anuale mult mai mari dec�t pentru una nouă, analog cu cele din alte state ale UE.
Astfel, prin �ncurajarea iresponsabilă a achiziţiei de maşini vechi, este amorsată o bombă al cărei efect se va vedea �n anii următori, taxele anuale aplic�ndu-se la tot parcul auto, �n timp ce taxa de primă �nmatriculare numai autovehiculelor nou �nmatriculate. Achiziţia de autovehicule rulate din alte ţări ale UE va duce la pierderea unei importante surse de alimentare a Bugetului de Stat ca urmare a achitării TVA-ului �n alte ţări şi nu �n Rom�nia.
Ştire: APIA: Toate statele UE stimulează achiziţia de maşini c�t mai noi
Tipărire
Economic Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) este pentru taxa la prima �nmatriculare şi consideră că o impozitare care ar creşte progresiv odată cu uzura autoturismului ar afecta peste două milioane de persoane.
Taxa la primă �nmatriculare există �n cea mai mare parte a ţărilor din UE (16) şi este acceptată ca fiind un instrument legal pe care oricare stat membru �l poate utiliza pentru atingerea unor obiective de politică economică. Sunt şi state (10) care nu aplică taxe la prima �nmatriculare, dar au �n schimb alte p�rghii de stimulare a achiziţiei de autovehicule c�t mai noi, respectiv sisteme de impozite anuale de posesie care sunt cu at�t mai mari cu c�t autovehiculul respectiv este mai poluant.
Această a doua soluţie nu este aplicabilă şi la noi, deoarece ea ar afecta aproximativ două milioane de cetăţeni posesori de maşini foarte vechi care au norma de poluare non-Euro, �n timp ce taxa de primă �nmatriculare, numai 250.000 de autovehicule noi.
sursa: www.amosnews.ro
#316
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:00
Ştire: APIA: Romania nu �şi permite să renunţe la taxa de primă �nmatriculare
formularea corecta: APIA nu isi permite ca Romania sa renunte la taxa.
nu trebuie sa obligi omul sa-si cumpere troaca ta, trebuie sa il CONVINGI. sa produci chestii bune, cu pret bun, cu dotari si alte cele. parvenitii draq... nu se mai satura !
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#317
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:02
#318
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:09
- in ce priveste tva-ul, nu vad ce ma opreste, ca persoana fizica, sa-mi iau masina nou-nouta de la un dealer din Franta, de exemplu, daca consider ca are preturi si servicii mai bune. Si astfrl voi plati TVA statului francez, nu roman. La fel cum am procedat cu plasma: am preferat sa-i dau statului bulgar tva 20% din 5100 ROn, decat sa-i dau TVA 19% statului roman din 12000 RON.
- impozitul anual nu tine cont de clasa de poluare (sic maximus!), impozitul este acelasi indiferent de cat de poluant este autovehicului, asa ca apia mananca nitel rahat cand spune ca cei care cumpara masini poluante vor plati impozite mai mari.
#319
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:09
durata de utilizare a masinilor nu a fost intotdeauna de 2 ani, ca la toti hotii romani. multe din masinile vechi sint construite exemplar si sint foarte bune si dupa 20-30 ani. iti arat cite dovezi vrei in sensul asta.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#320
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:15
Tipărire
Economic Taxa de primă �nmatriculare răm�ne �n vigoare p�nă c�nd Executivul va gasi o soluţie pentru diminuarea acesteia. �n acest sens, astăzi, �n şedinţă de guvern s-a discutat despre posibiltatea micşor�rii taxei, pentru a o aduce la un nivel care este acceptat şi de Uniunea Europeană.
Oana Marinescu, purtătorul de cuv�nt al Guvernului, a declarat ca premierul a solicitat Ministerului de Finanţe să se consulte cu Direcţia de Taxe a Comisie Europene �n vederea identificării unei soluţii acceptabile. După aceea se va putea emite un act normativ pentru diminuarea acestei taxe controversate.
Oana Marinescu a precizat că �n Uniunea Europeana mai multe state aplică această taxă, care nu este ilegală, singura rproblemă care se pune este cuantumul acesteia. Ea a aminti de asemenea, de efectul benefic asupra mediului, pe care �l are aplicare acestei taxe, efect care a fost amplu prezentat de ministerul mediului, Sulfina Barbu.
�n proiectul de lege �naintat de Executiv spre aprobare Parlamentului, taxa de primă �nmatriculare era de mai mica, iar ulterior, �n Senat, respectiv Camera Deputaţilor aceasta a crescut de p�nă la 3 ori.
Prin modificarea taxei Executivul va trebui sa facă modificările de rigoare din codul Fiscal, deoarece aceasta taxă de primă �nmatriculare a fost luată �n calcul atunci c�nd a fost elaborat Codul Fiscal.
Sursa: amosnews.ro
#322
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:30
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#323
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:33
pai tu poti sa o compari, si poate fi si mai buna (oarecum evident).@MikeTek: as compara oricind cu masina ta noua vechitura mea de 13 ani si vechitura mea de 17 ani hai, ca cea de 17 nu are airbag (ca era optiune doar la americani, nu ca n-ar fi existat), dar in rest ce anume le lipeste acestor "vechituri" incit trebuie sa le distrugem si sa le ingropam ?
durata de utilizare a masinilor nu a fost intotdeauna de 2 ani, ca la toti hotii romani. multe din masinile vechi sint construite exemplar si sint foarte bune si dupa 20-30 ani. iti arat cite dovezi vrei in sensul asta.
dar mai sigura nu e clar, indiferent de stare, polueaza mai mult (nu ca ar fi o prob neaparat).
apoi e ce ti-am zis. tu ti-ai aduce una ok, ca doar te pricepi. dar toti ar face asa? n-as vrea doar rable de pe care cad tablele scurgandu-se pe strazi si aduse ca super oferte aici. Pe tine nu te-as vedea luand asa ceva, dar pe altii da.
pentru toate masinile de 20 de ani pe care le gasesti tu in stare impecabila eu iti gasesc de 200ori mai multe "oferte" numai bune de adus aici. oferte ambulante care se vor plimba printre noi
#324
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:43
pai tu poti sa o compari, si poate fi si mai buna (oarecum evident).
dar mai sigura nu e clar, indiferent de stare, polueaza mai mult (nu ca ar fi o prob neaparat).
apoi e ce ti-am zis. tu ti-ai aduce una ok, ca doar te pricepi. dar toti ar face asa? n-as vrea doar rable de pe care cad tablele scurgandu-se pe strazi si aduse ca super oferte aici. Pe tine nu te-as vedea luand asa ceva, dar pe altii da.
pentru toate masinile de 20 de ani pe care le gasesti tu in stare impecabila eu iti gasesc de 200ori mai multe "oferte" numai bune de adus aici. oferte ambulante care se vor plimba printre noi
chiar as vrea sa-mi arati ce masina poti aduce (legal, inmatriculata, cu inspectie etc) si sa fie epava. din Germania, sa zicem.
eu cred ca multa lume confunda adevaratele epave cu masinile cumparate "pe bune" (cu TUV - iti garantez ca n-o sa gasesti masina care a trecut de TUV si pica tablele de pe ea, n-are frine etc). acel fel de epave se aduc demontate, prin tir-uri sau pe platforme, pe baza de spagi (cit s-o mai putea, ma indoiesc puternic ca vor disparea brusc obiceiurile), apoi asamblate aici (eventual din mai multe masini se face una la fel de varza), cu acte de pe alta masina, cu alt motor si asa mai departe. practicile aseta nu vor disparea prin impozitare anuala (cu care-s de acord, daca nu are sume aberante, vezi cresterea geometrica sau exponentiala, cum o fi...) sau prin taxarea primei inmatriculari (cu care iarasi sint de acord, dar nu cu sume aberante - nu e posibil sa ceri tu, stat roman cu motz, sume care depasesc de 5 ori valoarea unei masini doar pentru ca asa esti tu, cu motz). aceste practici se vor face inca multa vreme, impotriva lor trebuiesc luate masuri si nu impotriva oamenilor normali care vor un mijloc de transport pe masura capabilitatilor lor financiare. cind salariul mediu este de 200 euro, trebuie un tupeu extraordinar sa impui taxe de la 3000 la 8000 euro. astfel se incurajeaza fix ilegalitatea, nicidecum nu este o rezolvare a problemei reale.
in plus, acest faimos guvern de incapabili a uitat sa introduca ceva foarte important pentru a ne ajuta sa tinem masinile in stare buna: notiunea de "masina pentru piese", care exista in majoritatea tarilor. motivul este la fel de evident, scopul lor nu este sa ne simtim noi bine sau sa nu poluam sau sa bata vintul prin frunze. nu, scopul lor este unul singur: banuti la buzunare.
edit: de ce zici ca nu e mai sigura ? marcile bune au avut intotdeauna masini sigure. pe vremea aia nu existau stele ncap cumparate si poate un anumit model nu sta atit de bine la capitolul protectie la rasturnare, dar astea sint chestii de marketing.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#325
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:50
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi