Inmatriculare auto dupa 2007
#326
Scris 17 ianuarie 2007 - 04:52
si eu zic ca se vede si masina cat de afectata este asta ca sa nu fiti voi siguri ca e vb numai de marketing
#327
Scris 17 ianuarie 2007 - 05:00
dar as vrea sa vad niste teste de accident frontal intre masinile enumerate de tine si un logan.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#328
Scris 17 ianuarie 2007 - 05:00
edit: de ce zici ca nu e mai sigura ? marcile bune au avut intotdeauna masini sigure. pe vremea aia nu existau stele ncap cumparate si poate un anumit model nu sta atit de bine la capitolul protectie la rasturnare, dar astea sint chestii de marketing.
BMW seria 3 1997
renault clio 2005
rover 100 1996
Marketing? poate
nu vreau sa vad una de 20 de ani lovita
Aceasta postare a fost editata de MikeTekRacing: 17 ianuarie 2007 - 05:07
#329
Scris 17 ianuarie 2007 - 05:14
nu vreau sa vad una de 20 de ani lovita
eu am vazut. crede-ma ca nu e foarte rau. in general inainte de '90 nu prea se tinea cont de repartizarea absorbtiei energiei, dar dupa s-au facut modificari foarte serioase. am vazut bmw-uri (deh, astea m-a interesat sa le studiez) din 91-99 troznite rau, fara a afecta persoanele din interior.
ca sa fiu circotas, poza cu bmw e din dreapta, exact unde e impactul. EDIT: poate nu impactul, ci deformarea. ambele masini sint mult mai deformate in partea pasagerului.
cea cu clio e din stinga, impactul fiind tot pe dreapta, deci din start e o uriasa diferenta. roverul e intr-adevar trist, i give you that. nu mi-as lua rover 100 din 1996, clar.
iar faptul ca o masina te protejeaza la un impact la viteza mare cred ca tine mai mult de deplinatatea facultatilor mintale ale soferului decit de treaba fiscului, nu ? crezi ca cu o masina cu 5 stele si euro 4 nu poti muri, sau nu poti omori pe altii ?
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#330
Scris 17 ianuarie 2007 - 05:30
dar riscul ca o masina de 20 de ani sa fie prost intretinuta tehnic e foarte mare. riscul ca una noua sa faca asta e sensibil mai mic.
clio e lovit in stanga. uita-te ca se vede chestia aia albastra in care da. Daca ar fi lovita in dreapta chestia aia albastra ar tb sa se termine pe undeva pe la mijlocul masinii, nu?
#331
Scris 17 ianuarie 2007 - 05:37
de aia zic ca trebuie umblat la inspectii, nu la taxe. daca pui taxa de 5000 eur crezi ca o sa fie masina mai bine intretinuta, daca se gaseste un nebun sa dea banii astia numai de-al draq ?
gata, m-am lamurit: bmw-ul testat era RHD, si a fost lovit in partea dreapta. clio e cu volanul pe partea care trebuie. deci retrag comentariile legate de poze. restul ramin
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#332
Scris 17 ianuarie 2007 - 06:27
Oare ce au tot discutat de vre-o 2 luni cu aia de la UE.. pana acum nu s-au gandit sa discute sau au crezut ca merge si asa..?
TAXA DE PRIMĂ �NMATRICULARE, �N DEZBATERE CU EXPERŢII UE
/
Taxa de primă �nmatriculare va fi stabilită după discuţiile Ministerului Finanţelor cu experţii europeni. Autorităţile rom�ne au demarat deja discuţii cu reprezentanţii Direcţiei Taxe a Comisiei Europene, pentru a stabili o formulă care să corespundă normelor europene. / (INTRA IMAGINI) După aceste discuţii, noul proiect va fi dat Guvernului spre analiză. Taxa de primă �nmatriculare a fost introdusă de Rom�nia la 1 ianuarie 2007. Săptăm�na trecută, �nsă, Executivul european a decis să �nceapă o anchetă, acuz�nd Rom�nia de �ncălcarea articolului 90 din Tratatul de aderare la Uniunii Europene. Articolul interzice statelor membre să introducă taxe prin care să discrimineze, direct sau indirect, produse din alte ţări membre �n competiţia cu produsele similare autohtone. (VIDEO) www.realitatea.net
#333
Scris 17 ianuarie 2007 - 09:18
Audi are 18 ani...iar transitul are vreo 4ani.....
asta legat un pic de siguranta
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#334
Scris 17 ianuarie 2007 - 09:23
sunt prosti aia care fac studii, care fac crash teste
masinile nemtesti rule
#335
Scris 17 ianuarie 2007 - 10:27
bmw vs volvo
http://www.youtube.c...h?v=dTf4qL_O_Sc
espace vechi vs espace nou
http://www.youtube.c...h?v=3l4YBf2tjag
smart vs Mercedes, smart vs beton, corsa vs beton
http://www.youtube.c...h?v=ju6t-yyoU8s
eu cred ca e domeniul auto in care s-au facut cele mai multe progrese.
urmariti mai ales filmele cu espaceurile si smart vs mercedes. o sa ramaneti uimiti de rezultate
#336
Scris 17 ianuarie 2007 - 11:01
Conduc Tico..cred ca oricare din cele de mai sus, fara sa vad filmuletele sunt mai sigure decat un Tico, Matiz sau Dacia in caz de impact..
Cand ai o masina pe mana, trebuie sa o conduci cu responsabilitate(poate asta ma face sa merg prudent si normal), .. indiferent daca are O* sau 5* NCAP sau cum se numesc...
Aceasta postare a fost editata de aztec: 17 ianuarie 2007 - 11:01
#337
Scris 17 ianuarie 2007 - 11:14
<a href="http://www.*.com" target="_blank">www.*.com</a>
<!--coloro:#4169E1--><span style="color:#4169E1"><!--/coloro-->SCANDALAGIU SECUND<!--colorc--></span><!--/colorc-->
#338
Scris 17 ianuarie 2007 - 11:15
stii ce? m-am saturat de mitul masinor de pe vremea cand era bunica fata si de care nu se mai fac dle. daca sunt asa bune de ce sunt ieftine in afara? de ce e neamtul prost si in loc de mercedes din 1900 toamna isi ia C1? de ce isi ia megane canda are bunatate de golf 2 super intretinut? daca masinile alea sunt asa de bune, de ce sunt asa de ieftine?
nu sunt de acord cu taxa aberanta, nu ma plasati in grupa aia. dar nici cu importul tuturor cojilor doar pt ca la data lansarii erau masini
eu sunt pentru conditii tehnice DURE, dar simultan ITPurile de la noi sa fie dure si pt ce avem inmatriculat. financiar nu mi se pare asa importanta taxarea (trebuie sa fie, evident), dar inspectii foarte dure la intrarea in tara.
#339
Scris 17 ianuarie 2007 - 11:22
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 17 ianuarie 2007 - 11:23
#340
Scris 17 ianuarie 2007 - 11:43
''efectul benefic asupra mediului, pe care �l are aplicare acestei taxe, efect care a fost amplu prezentat de ministerul mediului, Sulfina Barbu.'' Ce idiotenie crasa.
LaScurt, daca iei o masina noua din alt stat, si o imatriculezi in RO, stiam ca platesti TVAul in RO, nu si in tara de provenienta. Parca am citit un articol despre cum europenii prefera sa ia masini din tari precum Finlanda sau Cipru, fiindca preturile fara taxe sunt mai mici decat in Germania etc..
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#341
Scris 18 ianuarie 2007 - 07:55
iar faza cu cat de ieftine sint masinile vechi, e pe undeva de inteles, tinand cont de
-impozite evident mai mici pentru o masina mai noua
-sistemul de creditare din alte tari
-salariile din alte tari
-posibilitatea dotarii autovehiculelor cu o serie de optiuni inexistente la cele vechi (vezi AC)
-garantie
Sa fim sinceri si sa recunoastem ca majoritatea colegilor de pe garaju si-ar achizitiona o masina noua sau de 2-3 ani daca banii nu ar fi o problema.
#342
Scris 18 ianuarie 2007 - 05:28
Taxa de primă �nmatriculare scade �n februarie
Taxa pentru prima �nmatriculare a corespuns normelor europene �n forma promovată de guvern, �nsă parlamentul a majorat-o p�nă la dublu, astfel �nc�t a ajuns să contravină reglementărilor UE, spun reprezentanţii guvernului. De exemplu, taxa pe cmc pentru autoturismele Euro 2 p�nă �n 1600 cmc, de 0,5 euro/cmc �n varianta propusă de guvern, a fost majorată de Senat la un euro şi de Camera Deputaţilor la 1,3 euro. Potrivit Oanei Marinescu, după ce reprezentanţii Ministerului Finanţelor vor finaliza consultările cu Direcţia de Taxe a Comisiei Europene, guvernul va promova un act de modificare a Codului Fiscal. Aceasta nu se va face �nsă dec�t prin procedură parlamentară, ceea ce �nseamnă că taxa pentru prima �nmatriculare va răm�ne �n forma actuală cel puţin p�nă la sf�rşitul vacanţei parlamentare, 1 februarie 2007. (Delia Budurcă)
Sursa Adevarul
#343
Scris 18 ianuarie 2007 - 06:49
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#344
Scris 19 ianuarie 2007 - 09:13
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#345
Scris 19 ianuarie 2007 - 09:51
#346
Scris 19 ianuarie 2007 - 09:54
parca iti cunoastem cu totii parerea, nu e nevoie sa ne repeti zilnic. eu zic sa incepi sa te obisnuiesti cu ideea ca aceasta aberatie de taxa NU va exista in forma asta. sper sa nu fii atit de dezamagit cind se va anula sau reduce semnificativ, incit sa faci vreun gest necugetat http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/cunaooooo.gif
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#348
Scris 19 ianuarie 2007 - 10:10
Aceasta postare a fost editata de maximus: 19 ianuarie 2007 - 10:20
#349
Scris 19 ianuarie 2007 - 10:17
eu vreau sa am libertatea sa aleg o masina veche si nesigura. e dreptul meu, si nici un guvern n-are dreptul sa ma puna sa platesc 6000 euro pentru asta. n-ati vazut ce vint bate pe la biroul de inmatriculari/radieri de la udriste ? nu mai cumpara nici draq nimic. nimeni nu va plati aceasta aberatie, in caz ca nu scade cit trebuie, se vor gasi alte variante.
A physics truck just turned over outside! There's physics everywhere!
#350
Scris 19 ianuarie 2007 - 10:22
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi