Noile BMW M3 si M4 – preturile pentru Romania

0
447

BMW M3

Lansarea noilor BMW M3 Sedan şi BMW M4 Coupé înseamnă prezentarea de către BMW M GmbH a unei noi interpretări a automobilelor sport de înaltă performanţă – şi transferul filosofiei BMW M spre cea de-a cincea generaţie M3. A patra generaţie BMW M3 Coupé a fost produsă în peste 40.000 de unităţi, iar BMW M4 Coupé este pregătit să continue această poveste de succes. Simbolul “M4” face referire la noua gamă care furnizează baza pentru noul model M – şi, în premieră, versiunea Coupé va fi lansată odată cu varianta cu patru uşi.

BMW M4

Dezvoltat special pentru noile BMW M3 Sedan şi BMW M4 Coupé, motorul cu şase cilindri dispuşi în linie, caractersitică de turaţii înalte şi tehnologie M TwinPower Turbo, produce o putere maximă de 431 CP. Cuplul maxim de 550 Nm este disponibil pe o plajă largă de turaţii şi depăşeşte performanţele precedentului BMW M3 cu aproximativ 40%. În plus, motorul a înregistrat o reducere a consumului de combustibil şi a emisiilor cu aproximativ 25%. Atât BMW M3 Sedan, cât şi BMW M4 Coupé realizează sprintul de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde (cu transmisia opţională M cu dublu ambreiaj, cu şapte trepte).

Pentru a maximiza calităţile dinamice şi pentru a asigura o eficienţă excelentă s-a reuşit o reducere a masei cu aproape 80 de kilograme în comparaţie cu modelul anterior cu aceeaşi echipare. De exemplu, BMW M4 Coupé are o masă proprie de 1.497 de kilograme, graţie utilizării riguroase a măsurilor de design ultrauşor inteligent. Acestea includ utilizarea masivă a materialelor ultrauşoare, precum plastic ranforsat cu fibră de carbon (CFRP) şi aluminiu, pentru o serie de componente ale şasiului şi caroseriei. Astfel, ambele modele sunt echipate standard cu acoperiş din fibră carbon.

Unul dintre obiectivele principale în dezvoltarea BMW M3 Sedan şi BMW M4 Coupé a fost asigurarea faptului că noile automobile oferă calităţi impresionate pe circuit. Prezenţa sistemului de răcire în specificaţie de curse ca temperatura optimă pentru motor, turbocompresoare şi transmisie să fie menţinută în orice moment, chiar şi în condiţii de condus deosebit de sportiv.

BMW M3

Pentru a accentua caracterul sportiv al celor două modele în ceea ce priveşte compoziţia tehnică şi ajustările de fineţe ale maşinilor, inginerii au conlucrat îndeaproape cu piloţii oficiali BMW Motorsport de-a lungul fazei de dezvoltare. De exemplu, piloţii DTM Bruno Spengler şi Timo Glock au luat parte la teste extinse şi la activitatea de setare derulate pe bucla Nordschleife de la Nürburgring.

BMW M4

În dezvoltarea noilor BMW M3 Sedan şi BMW M4 Coupé, inginerii BMW M s-au putut baza atât pe tehnologiile testate pe circuit, cât şi pe talentul de condus al unor piloţi cu experienţă. De exemplu, Bruno Spengler şi Timo Glock – piloţi oficiali BMW în Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) – au luat parte la testele vaste pe bucla Nordschleife a circuitului Nürburgring.

BMW_M3_medium_1600x1202

Noile modele pot fi comandate şi în România iar preţul de început pentru BMW M3 este 60650 Euro fără TVA (75206 Euro cu TVA)  şi 61700 Euro fără TVA (76508 Euro cu TVA) pentru BMW M4 Coupé.

 

Source: BMW