Colegii de la Automobile Magazine anunta de asemenea ca noutate in gama Logan/Sandero introducerea motorului turbo pe benzina cu trei cilindri 0.9 TCE de 90 CP si 135 Nm, motor care a debutat in gama Renault pe Twingo facelift si noul Clio.
Noile Logan si Sandero vor fi oferite şi cu motoarele cunoscute de la generatiile anterioare, si anume:
- Motoarele pe benzina aspirate cu 16 supape, si anume 1.2 de 75 CP si 1.6 de 105 CP, oferite pentru a asigura un pret cit mai accesibil
- Motorizarile diesel bazate pe propulsorul 1.5 dCi în doua versiuni de putere, probabil 75 CP si 90 CP.
Având în vedere existenţa transmisiilor manuale cu şase trepte în gamele Duster, Lodgy şi Dokker, estimam ca noile Logan si Sandero vor primi si ele, cel putin pe unele variante de motorizare, o transmisie manuală cu şase rapoarte.
La interior, noile Logan si Sandero prezinta un bord nou, inspirat din cel al lui Lodgy, echipat cu interfaţa Media Nav. Această interfaţă a debutat odată cu Lodgy şi prezintă un ecran tactil de dimensiuni generoase, avind şase funcţii: radio, media, conectare telefon prin Bluetooth, navigaţie, afişare hartă şi configurarea unor setări. În cazul lui Lodgy, comandarea sistemului multimedia ridică preţul de achiziţie cu 300 de euro. Ca elemente interesante, apar comenzi pe volan pentru sistemul Cruise Control (pe care Lodgy nu l-a primit) dar butoanele de deschidere a geamurilor sunt aşezate tot pe zona tunelului central, între scaune (in vreme ce la Lodgy acestea sunt plasate pe portiere). Bordul pastreaza gurile de aerisire circulare dar adopta materiale de calitate mult mai buna.