BMW Romania a dat startul in Bucuresti la BMW Advanced Body Repair, programul de investiţii în reţeaua de service a mărcii, printr-un eveniment demonstrativ organizat pe 12 septembrie 2014 la de dealerul BMW Automobile Bavaria Otopeni.
Se vor moderniza in total 8 centre de service din toata tara, cu o investitie de 250.000 EURO pentru fiecare.
În paralel cu noile echipamente, a fost dezvoltat un program de training continuu care include stagii de pregătire la BMW Training Academy din München pentru tinichigerie şi la Bucureşti pentru vopsitorie.
Procesele de service au fost de asemenea optimizate şi, susţinute de o comunicare directă cu asiguratorii parteneri, se asigură un răspuns mai rapid şi mai multă transparenţă.
Prin echipamente, training şi procese noi, beneficiul clientului este multiplu – costuri reduse şi lucrări mai rapide, alături de cele mai bune standarde de calitate. În plus, un automobil reparat de noi are acelaşi nivel de siguranţă pasivă ca un automobil nou”, a explicat Mario Moser, After Sales & Sales Channel Development Manager BMW Group România.
Investiţia necesară pentru a respecta standardele Advanced Body Repair include echipamente pentru reparaţii în aluminiu, noi metode de nituire şi lipire în locul metodelor tradiţionale de sudură pentru anumite părţi ale caroseriei şi soluţii „spot repair” sau „smart repair”. Acestea din urmă presupun reparaţii deosebit de precise, fără a mai fi necesare abordări mai costisitoare precum vopsirea integrală a unei piese sau schimbarea acesteia.
De exemplu, în cazul unui „spot repair” se execută doar vopsirea punctelor de caroserie afectate şi nu componente întregi ale automobilului. Soluţiile de reparaţie a parbrizului pot elimina, în anumite situaţii, nevoia de înlocuire. Tapiţeria se poate recondiţiona prin vopsire sau înlocuirea unor bucăţi deteriorate. Prin soluţii „smart repair”, de exemplu, costul reparaţiilor unui automobil afectat de grindină poate să fie în medie de 5 ori mai mic.
„BMW Advanced Body Repair pune baza unor program noi de colaborare cu asiguratorii. Asigurăm costuri mai mici, o comunicare mai bună şi un nivel de transparenţă mai mare”, a explicat Moser.
Source: BMW Romania