De-a lungul timpului ne-a fost dat sa vedem numeroase campanii publicitare spectaculoase sau interesante, insa americanii de la Chevrolet au intrecut orice imaginatie.
Cu ocazia lansarii noului Orlando in Marea Britanie, echipa de marketing Chevrolet a gasit o metoda inedita de promovare a MPV-ului de clasa compacta.
Un Orlando din plastilina, la scara 1:1, a fost amplasat chiar in centrul Londrei. Orlando-ul cu lipici are o lungime de 4.6 metri, o latime de 1.8 metri si o greutate de o tona si jumatate. Simpaticul Chevy devine astfel cel mai mare obiect creat vreodata din plastilina, fiind modelat timp de doua saptamani de o echipa de 8 artisti plastici.
Originala metoda de promovare a noului Orlando, este doar una dintre surprizele pregatite de Chevrolet pentru campania publicitara a unuia dintre cele mai reusite monovolume de clasa compacta, declarat de prestigioasa revista britanica Autocar drept cea mai placuta surpriza a acestui an in urma primului test drive.
Cristi Stefan