Gama motorizarilor diesel pentru modelul Superb este extinsa cu un motor in patru cilindri, care s-a impus deja in gama modelului Octavia.
Multumita puterii de 105 cp si a cuplului maxim de 250 Nm, oferit intre 1500-2500 min, acest propulsor elastic este ideal atat pentru oras, cat si pentru sosea.
Tehnologia de ultima ora, Common Rail, confera motorizarii o functionare lina, in conditiile unui consum redus. Motorul va fi disponibil cu transmisia manuala cu cinci trepte de viteza.
“Suntem foarte mandri de motorul 1.6 TDI CR, care reprezinta o completare a ofertei de motoare cu injectie directa. Gama Superb ofera astfel injectia directa pentru toate cele zece motoare diesel. Motorul 1.6 TDI CR este combinatia ideala dintre tehnologia de ultima ora, economicitate si ecologie. Este o motorizare complexa, care asigura o conduita dinamica excelenta in toate situatiile”, spune Eckhard Scholz, membrul consiliului de administratie al Škoda Auto, coordonatorul domeniului pentru Dezvoltare Tehnica.
Acest motor modern urmeaza trend-ul de Downsizing: cilindree mai mica, cu putere mai mare. Astfel este posibila combinarea caracterului economic si ecologic cu o conduita dinamica excelenta.
Superb 1.6 TDI CR are un consum mixt de doar 5 l/100 km, indeplineste conditiile normei de poluare EU5 si este cel mai economic Superb din gama diesel. Datorita emisiilor CO2 reduse (130 g/km mixt), contribuie in mod semnificativ la reducerea valorii medii a emisiilor modelelor Škoda.