FF, primul Ferrari cu tractiune integrala si portbagaj impresionant, a fost lansat oficial si in Romania

0
1026

Se intampla rar in istoria Ferrari sa ai ocazia unica de a participa la lansarea unui model complet nou si revolutionar. FF, primul Ferrari cu tractiune integrala si patru locuri, dar si unul dintre cele mai performante automobile GT produse vreodata, a fost prezentat astazi publicului din tara noastra , in cadrul unui eveniment exclusivist organizat de Forza Rossa, importatorul oficial al Calutului Cabrat in Romania.

La lansare au participat Excelenta Sa, dl. Mario Cospito, ambasadorul Italiei, Ion Bazac, presedintele Forza Rossa si fost ministru al sanatatii, pilotul oficial Ferrari Giancarlo Fisichella, precum si vice-presedintele companiei Ferrari, Enrico Galliera.

Noul Ferrari FF vine cu multe inovatii, incepand de la sistemul de tractiune integrala, o premiera absoluta pentru modele produse de constructorul italian, pana la ultima generatie de suspensii si frane carbo-ceramice ce opresc la nevoie naravasul supercar de la 100 de km/h in doar 35 de metri.

Sub capota interminabila a superbului GT \’\’bate\’\’ un V12 de vis, ce dezvolta o putere impresionanta de 660cp si ofera performante demne de blazonul nobil al casei italiene. FF, cel mai puternic automobil din segmentul sau, atinge o viteza maxima de 335 kilometri pe ora si accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 3.7 secunde.

Ferrari FF nu este doar un supercar clasic, performant, dar complet nepotrivit pentru viata de zi cu azi a unui familist de succes, ci si o masina practica si incapatoare. Pe langa cele patru locuri confortabile, FF are si un portbagaj generos cu o capacitate de incarcare de 450 litri sau 800 de litri, atunci cand bancheta este rabatata.

Cel mai nou Calut Cabrat este cu siguranta unul dintre cele mai polivalente automobile GT produse vreodata, dar si o sportiva pur sange ce se apropie de idealul greu de atins al masinii perfecte. Perfectiunea are totusi costul ei, noul FF avand un pret de pornire de 220.000 euro fara TVA. Desi nu e suma deloc modesta, sase romani au comandat noul model, cota de patru unitati alocate tarii noastre anul acesta fiind deja depasita.

Foto   |   Razvan Baciu