Chevrolet va depăşi limitele impuse de fusurile orare, lansând noul model Malibu în direct pe internet, pe 18 aprilie, la ora 20:30 EDT (19 aprilie, la ora 02:30 CET) şi la Salonul Auto din Shanghai pe 19 aprilie.
Oameni de pe toate continentele vor putea urmări lansarea noului model în Statele Unite transmisă live în format full HD. Experienţa HD pentru modelul Chevrolet Malibu este disponibilă numai pentru anumite browsere şi anumite viteze de conexiune la internet, pe pagina www.watchthenewchevymalibuinhd.com .
Fanii Chevrolet de pe Facebook pot urmări premiera mondială a noului model Malibu live, prin intermediul paginii alocate modelului respectiv, iar cei care deţin un iPad sau un iPhone pot urmări lansarea online prin intermediul unei transmisiuni speciale, optimizată pentru dispozitivele mobile. Transmisiunea video de pe Facebook şi dispozitivele iPad/iPhone va fi transmisă în format standard.
Transmisiunea HD reprezintă o premieră pentru industria auto şi reflectă efortul Chevrolet de a revoluţionaliza prezentările la nivel global ale produselor sale, lansând noul Malibu în acelaşi timp pe două continente, pe mai multe reţele sociale, site-uri cu profil media şi dispozitivele mobile iPad şi iPhone.
Noul Malibu este primul model de clasă medie al Chevrolet care va fi vândut la nivel global si inlocuieste astfel si vechiul Epica in Europa. Acesta va fi disponibil în aproape 100 de tări de pe sase continente si va fi construit în mai multe locatii din China si Statele Unite.
Designul exterior respira sportivitate si eleganta prin toti porii, un mix excelent ce preia cele mai reusite elemente de stil de la fiorosul Camaro (profilul apropiat de cel al unui coupe cu patru usi si blocurile optice posterioare) si Cruze (linia farurilor si grila impunatoare). La interior noul sedan de clasa medie va oferi potentialilor clienti finisaje de calitate, demne de clasa superioara, spatiu mai mare pentru cap si picioare, dar si cele mai avansate dotari de infotainment sau confort.
Malibu va fi echipat cu o gamă complet noua de motoare puternice cu patru cilindri si transmisii cu sase trepte, combinatia ideala pentru atingerea unui consum mic de carburant, dar si sporirea performantelor si eficientei.
Desi pentru Chevrolet, Malibu reprezintă modelul cel mai bine vândut în Statele Unite, cu aproape 200.000 de unitati comercializate in 2010, cea mai mare marcă a General Motors îsi fructifica in acelasi timp oportunitătile de crestere la nivel global. Chevrolet se află în mijlocul unui proces de lansare a unei familii globale de autovehicule cu consum scăzut de carburant, care include modelele Cruze, Volt, Aveo, Spark si, acum, noul Malibu.