Grupul Tiriac a finalizat procesul de rebranding

0
531

Grupul Tiriac a finalizat procesul de rebranding demarat in urma cu cateva luni, oferind o noua imagine pentru toate liniile sale de business – auto, imobiliare, leasing, servicii financiare sau transport aerian.

Procesul de rebranding are impact imediat si vizibilitate sporita in special pentru reteaua de distributie si service Tiriac Auto. Nu este doar o schimbare de imagine, ci şi o schimbare de mentalitate de business, influenţând Grupul din toate punctele de vedere: operaţional, social, economic, cultural şi strategic.

Infiintat in 1993, grupul Tiriac reuneste la ora actuala peste 40 de companii din domeniile cele mai diverse: auto, imobiliare, servicii financiare si de leasing, transport aerian de tip VIP charter, servicii de paza si protectie etc. Tiriac Auto reprezinta marcile: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Ford si Hyundai.

“Prin actualul proces de rebranding, implementam o noua abordare de piata, mai actuala, mai dinamica si mai orientata catre client si nevoile acestuia. Am convingerea ca acest demers va aduce organizatiei si membrilor ei beneficii de imagine si comerciale care vor contribui in continuare la dezvoltarea afacerilor noastre si la reconfirmarea grupului Tiriac drept unul dintre cei mai puternici actori comerciali din Romania”, a declarat Ion Alexandru Tiriac.

Elementul cel mai ofertant din punct de vedere vizual al intregului proces de rebranding este blazonul Tiriac. Acesta respecta din punct de vedere al simbolurilor reunite, cromaticii si constructiei toate standardele aferente, fiind atestat de Comisia Nationala pentru Heraldica a Romaniei.

Blazonul reuneşte valorile principale ale organizaţiei: Leul simbolizează integritatea şi puterea. Albina încadrată de cele două romburi inseamnă muncă organizată şi disciplină. Steaua este viziunea asupra drumului urmat. Turnul reprezintă stabilitatea, protecţia şi dorinţa de înălţare.

“Am realizat un amplu proces de selectie la care au participat cele mai cunoscute agentii de branding din tara. Impreuna cu castigatorii concursului, am dezvoltat un nou simbol pentru marca Tiriac. Logotipul final a fost ales in urma unui studiu intern realizat pe un esantion reprezentativ de colegi, selectati din toate diviziile grupului; in cadrul acestuia, majoritatea a ales blazonul ca fiind cel mai puternic si reprezentativ simbol pentru marca Tiriac”, a precizat Valentin Safta , marketing director Tiriac Holdings.