Opel, cea mai vânduta marca de import în programul \’\’RABLA\’\’

0
407

Conform APIA, cu 9,1% din totalul de 4.155 de automobile comercializate până acum în cadrul Programului de stimulare a înnoirii parcului auto naţional 2011, Opel a înregistrat cea mai mare cotă de vânzări a unei mărci de import.

De la debutul programului \’\’RABLA” în 2011 până la finalul lunii aprilie, Opel s-a clasat pe primul loc cu 378 de automobile vandute, fiind urmat de Skoda (369 unităţi), Chevrolet (363 unităţi), Renault (355 unităţi) şi Volkswagen (304 unităţi). Cel mai bine vândut model Opel în prima parte a programului de casare este Opel Astra Classic III, urmat de Opel Corsa şi Opel Astra.

Cel mai ieftin model propus de Opel in programul REMAT, Corsa pleaca de la 6.470 Euro cu TVA dupa scaderea celor trei prime de casare, modelul fiind dotat cu opţiuni precum ABS, airbag șofer și pasager, servodirecţie, închidere centralizată, reglarea electrică a înălțimii farurilor, oglinzi retrovizoare acționate electric, volan reglabil.

Astra Classic III 1.6 în 5 uşi, este disponibilă de la 8.950 Euro cu TVA şi trei prime de casare. Dotările includ aer condiţionat, ESP, airbag-uri frontale şofer şi pasager şi airbag-uri laterale faţă, ABS, servodirecţie, volan îmbrăcat în piele, comenzi audio pe volan, proiectoare ceaţă.

Programul de casare

Conform autorităţilor, obiectivul programului vizează diminuarea poluării prin scoaterea din uz a
autoturismelor vechi cu nivel de poluare ridicat. Prin Programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional 2010 s-au casat 189.323 autoturisme uzate.