Renault Vehicule Comerciale – lider pe piata romaneasca de import in 2011

1

In Romania, anul 2011 a reprezentat pentru Renault atingerea unei performante comerciale notabile, pozitionarea pe locul 1 pe piata romaneasca de vehicule comerciale de import, cu o cota de piata dubla fata de anul precedent. De asemenea, pe piata totala de autoturisme si autovehicule comerciale usoare, Renault a obtinut o cota de piata de 8,2%, in crestere fata de anul 2010.

La nivel european, vanzarile marcii au progresat fata de 2010, Renault ocupand locul 2 pe piata totala de autoturisme + vehicule comerciale (8,6%). De asemenea, Renault reconfirma pozitia de lider pe segmentul de vehicule comerciale, performanta obtinuta anual incepand cu 1998, cu o cota de piaTa de 15,6%.

Trei factori principali explica succesul comercial al marcii Renault in 2011 pe piata romaneasca: cresterea vanzarilor catre companii, triplarea vanzarilor de vehiculele comerciale si cresterea cotei de piata in segmentul de vanzari catre persoane fizice, prin programul de Reinnoire a Parcului Auto.

Segmentul de vehicule comerciale este strategic pentru Renault, de 13 ani fiind liderul incontestabil al pietei europene. Gama complet reinnoita, noul Master si Kangoo Express Maxi, o gama de caroserii cu volum util de la 3 m³ la 22 m³; sarcina utila de la 650 kg pana peste doua tone, dar si dezvoltarea serviciilor oferite clientilor profesionali sunt factorii care au contribuit in mod decisiv la realizarea performantei in segmentul de vehicule comerciale.

Mai mult, in 2011, Renault Master se situeaza pe podiumul segmentului sau, cu o cota de segment de 16%. Performanta modelului se bazeaza pe atuuri produs foarte puternice: gama foarte diversa, motorizari Euro 5 foarte economice din punct de vedere a consumului de carburant, confort exceptional in cabina, preturi de achizitie si costuri de intretinere foarte competitive, care deriva din cresterea intervalelor de revizie la 30.000 km/2 ani si din disponibilitatea distributiei pe lant.

Pentru a raspunde optim solicitarilor clientilor profesionali, Renault a implementat conceptul Renault Pro + si in Romania. Aceste servicii dedicate constau in spatii de vanzari si servicii post-vanzare, personal de vanzari si service specializat in vehicule utilitare, expozitie de vehicule comerciale Renault, interlocutori dedicati clientilor profesionali, preluarea in service a vehiculelor utilitare de pana la 5 tone, orar de service cu program prelungit pentru clientii profesionali, precum si diagnosticare rapida si revizii realizate fara programare prealabila.

Reteaua Renault PRO+ cuprinde in prezent 12 centre: patru in Bucuresti si cate unul in Constanta, Timisoara, Iasi, Brasov, Bacau, Craiova, Cluj si Braila.

1 COMENTARIU

  1. Succesul atat pe piata locala cat si pe cea europeana este dat de raportul pret/calitate excelent. Renault niciodata nu a fost la nivelul principalilor competitori, insa intotdeauna a avut o politica de preturi foarte performanta. Totul coroborat cu o fiabilitate buna – mai ales in conditiile de exploatare occidentale – si o calitate a executiei decenta, a dus la vanzari foarte mari, mai ales pe segmentul companiilor medii si mici.

Comments are closed.