BMW in China: vanzari cu 61% mai mari in primul semestru; bavarezii construiesc inca o uzina, in colaborare cu Brilliance

0

BMW a avut parte de un prim semestru extrem de bun, insa daca la nivel mondial oficialii companiei au raportat o crestere procentuala de 18.5%, in China cifrele de vanzari au crescut cu 61 procente, pana la o cota de piata de respectabila, de 15%. Reprezentantii companiei anticipeaza ca trendul pozitiv va continua, iar BMW va reusi sa depaseasca ritmul de crestere al pietei in al doilea semestru al anului.

In parteneriat cu actualul colaborator chinez, firma Brilliance, BMW a modernizat recent actuala uzina situata in Shenyang si va construi inca o facilitate de productie, tot in China, capacitatea anuala a acesteia fiind de 100.000 de unitati pe an, exemplare destinate exclusiv pietei locale. Investitia totala se ridica la nu mai putin de 5 miliarde de yueni sau 735 milioane de dolari. Oficialii BMW sunt optimisti insa, fiind siguri ca fondurile vor fi recuperate rapid.

Piata chineza a devenit recent cea mai mare piata auto din lume, iar in ultimul an vanzarile de automobile noi au crescut cu 75,8% fata de 2008, brandurile premium bucurandu-se de o ascensiune fulminanta.