BMW prezinta noutati in gama Seria 1: versiunea cu 3 usi, modelul M-Performance M135i, xDrive

0

Valul de noutati si stiri pozitive de la BMW continua! Dupa rezultatele promitatoare din motorsport si prezentarea noii Serii 3 Touring F31, primim de la BMW si vesti noi referitoare la mezinul gamei bavareze, Seria 1.

Aceasta primeste in gama sa versiunea cu 3 usi, precum si un model M-Performance botezat M135i, laolalta cu posibilitatea in premiera de a opta pentru tractiunea integrala xDrive pentru anumite modele ale Seriei 1.

Noua versiune cu trei uşi, care vine să sublinieze caracteristicile sportive ale modelului compact, va debuta pe piata din Romania in luna septembrie a acestui an, Preţul de pornire pentru noul BMW Seria 3, varianta cu trei uşi, va fi de 18250 Euro fara TVA pentru BMW 114i. Aceasta este noua versiune de baza a Seriei 1, care va fi disponibila si pe versiunea cu 5 usi, plasindu-se in gama sub actualui 116i si avind un propulsor bazat tot pe motorul de 1.6 litri Twin Turbo de pe 116i si 118i, insa intr-o versiune degonflata la 102 CP si 180 Nm (insa pasionatilor de tuning care spera ca vor putea lua un 114i si sa il ridice la nivelul de putere si cuplu al unui 118i le spunem faptul ca noile modele turbo pe benzina vin cu o serie de protectii importante la soft-tuning, ca sa nu mai mentionam de riscul pierderii garantiei!).

Disponibile pe piaţă la lansare vor fi, pe linga BMW 114i: BMW 116i (100 kW/136 CP), BMW 125i (160 kW/218 CP), BMW 116d (85 kW/116 CP), BMW 118d (105 kW/143 CP) şi BMW 125d (160 kW/218 CP) şi BMW 116d EfficientDynamics Edition cu putere de 85 kW/116 CP şi nivel al emisiilor CO2 de 99 g/km în ciclul de testare EU. Mai tirziu putin, din noiembrie 2012 vor fi disponibile si BMW 118i (125 kW/170 CP), BMW 120d (135 kW/184 CP), precum şi sistemul inteligent de transmisie integrală BMW xDrive disponibil în premieră la BMW Seria 1 pentru modelele BMW M135i xDrive şi BMW 120d xDrive. Simultan, sistemul BMW xDrive va fi disponibil şi pentru versiunea cu cinci uşi a gamei BMW Seria 1.

Dupa cum ati aflat si din testul nostru, Seria 1 este singurul model din clasa compacta care are tractiune spate si o repartie a maselor in proportia 50:50, ceea ce ii asigura o dinamica de exceptie. Design-ul versiunii cu 3 usi consolideaza imaginea de sportivitate prin capota alungita si zona habitaclului impinsa catre spate, amintindu-le oarecum pasionatilor marcii de modelul cu totul special M-Coupe nume de cod E36/8.

Primul automobil BMW M Performance din istorie echipat cu propulsor pe benzină, noul BMW M135i va fi disponibil şi în versiunea cu cinci uşi. Va fi echipat cu un motor de 3,0 litri, pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, ce dezvoltă 235 kW/320 CP. Noul model se distinge şi printr-un şasiu îmbunătăţit şi elemente de caroserie optimizate aerodinamic, toate acestea specifice M.

Modelul BMW M Performance este livrat standard cu sistem de frânare M Sport cu etriere fixe, cu unităţi cu patru pistoane la puntea faţă şi cu câte două pistoane la puntea spate, cu discuri de frână supradimensionate şi etriere de culoare albastru metalizat pe care se află emblema M. Sistemul de frânare M Sport este disponibil şi pentru celelalte modele ale noii game BMW Seria 1 cu trei uşi, în combinaţie cu pachetul opţional M Sport.

Variante de motorizare Seria 1:

BMW M135i: motor pe benzină, cu şase cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie M Performance TwinPower Turbo ce conţine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injecţie directă High Precision Injection, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC şi Double VANOS, Capacitate: 2.979 cmc, putere maximă: 235 kW/320 CP la 5.800 rpm, cuplu maxim: 450 Nm între 1.300 şi 4.500 rpm, acceleraţie [0-100 km/h]: 5,1 secunde (transmisie automată: 4,9 secunde). Viteză maximă: 250 km/h, consum mediu de combustibil: 8 litri (7,5 litri)/100 km, emisii CO2: 188 g/km (175 g/km), standard de emisii: EU5.

BMW 125i: motor pe benzină, cu patru cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie TwinPower Turbo ce conţine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injecţie directă High Precision Injection, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC şi Double VANOS, Capacitate: 1.995 cmc, putere maximă: 160 kW/218 CP la 5.000 rpm, cuplu maxim: 310 Nm între 1.350 şi 4.800 rpm, acceleraţie [0-100 km/h]: 6,4 secunde (transmisie automată: 6,2 secunde), viteză maximă: 245 km/h (243 km/h), consum mediu de combustibil: 6,6 litri (6,4 litri)/100 km, emisii CO2: 154 g/km (149 g/km), standard emisii: EU5.

BMW 116i: motor pe benzină, cu patru cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie TwinPower Turbo ce conţine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injecţie directă High Precision Injection, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC şi Double VANOS, Capacitate: 1.598 cmc, putere maximă: 100 kW/136 CP la 4.350 rpm, cuplu maxim: 220 Nm la 1.350 rpm, acceleraţie [0-100 km/h]: 8,5 secunde (transmisie automată: 8,7 secunde), viteză maximă: 210 km/h, consum mediu de combustibil*: 5,5-5,7 litri (5,6-5,8 litri)/100 km, emisii CO2*: 129-132 g/km (131-134 g/km), standard de emisii: EU5.

BMW 114i: motor pe benzină, cu patru cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie TwinPower Turbo ce conţine turbocompresor Twin Scroll, sistem de injecţie directă High Precision Injection, gestiune variabilă a supapelor VALVETRONIC şi Double VANOS, Capacitate: 1 598 cm3, putere maximă: 75 kW/102 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 180 Nm la 1.100 rpm, acceleraţie [0-100 km/h]: 11,2 secunde, viteză maximă: 195 km/h, consum mediu de combustibil*: 5,5-5.7 litri/100 km, emisii CO2*: 129-132 g/km, standard de emisii: EU5.

BMW 125d: motor diesel, cu patru cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie TwinPower Turbo ce conţine turbocompresor în mai multe etape cu geometrie variabilă a admisiei pentru supraalimentare la presiune înaltă, injecţie common-rail cu piezoinjectoare (presiune maximă de injecţie: 1.800 bar), Capacitate: 1 995 cm3, putere maximă: 160 kW/218 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 450 Nm între 1.500 şi 2.500 rpm, acceleraţie [0-100 km/h]: 6,5 secunde (transmisie automată: 6,3 secunde), viteză maximă: 240 km/h, consum mediu de combustibil: 4,9 litri (4,8 litri)/100 km, emisii CO2: 129 g/km (126 g/km), standard de emisii: EU5.

BMW 118d: motor diesel, cu patru cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie TwinPower Turbo ce conţine turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maximă de injecţie: 1.600 bar), Capacitate: 1.995 cmc, putere maximă: 105 kW/143 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 320 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm, acceleraţie [0-100 km/h]: 8,9 secunde (transmisie automată: 8,6 secunde), viteză maximă: 212 km/h, consum mediu de combustibil*: 4,4-4,5 litri (4,4-4,5 litri)/100 km, emisii CO2*: 115-118 g/km (116-119 g/km), standard emisii: EU5.

BMW 116d: motor diesel, cu patru cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie  TwinPower Turbo ce conţine turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maximă de injecţie: 1.600 bar), Capacitate: 1.995 cmc, putere maximă: 85 kW/116 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 260 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm, acceleraţie [0-100 km/h]: 10,3 secunde, viteză maximă: 200 km/h, consum mediu de combustibil*: 4,3-4,5 litri (transmisie automată: 4,4-4,5 litri)/100 km, emisii CO2*: 114-117 g/km (115-119 g/km), standard de emisii: EU5.

BMW 116d EfficientDynamics Edition: motor diesel, cu patru cilindri dispuşi în linie, cu tehnologie  TwinPower Turbo ce conţine turbocompresor cu geometrie variabilă a admisiei, injecţie common-rail cu injectoare cu supape solenoid (presiune maximă de injecţie: 1.600 bar), Capacitate: 1.598 cmc, putere maximă: 85 kW/116 CP la 4.000 rpm, cuplu maxim: 260 Nm între 1.750 şi 2.500 rpm, acceleraţie [0-100 km/h]: 10,5 secunde, viteză maximă: 195 km/h, consum mediu de combustibil: 3,8 litri/100 km, emisii CO2: 99 g/km, standard emisii: EU5.

The-new-BMW-M135i.-It-the-game.