Mercedes-AMG C 63 facelift: Totul despre noul Coupe cu 510 CP

0
1449

După faceliftul aplicat Clasei C, Mercedes-Benz lansează la Salonul Auto de la New York versiunile sportive Mercedes-AMG C 63 şi C 63 S Coupe, care primesc o nouă grilă şi o nouă transmisie automată “AMG Speedshift MCT 9G” cu nouă trepte.

La prima vedere, principala noutate la nivel estetic este grila Panamericana cu bare cromate dispuse vertical, specifică Mercedes-AMG, C 63 afişând acum un design frontal inspirat de cel al modelului de top Mercedes-AMG GT Coupe.

De asemenea, nou proiectate sunt prizele de aer şi barele de protecţie. La o inspecție mai atentă, se observă şi că cele două perechi de terminaţii cromate ale evacuării sunt ușor mai aplatizate decât înainte.

Mercedes-AMG C 63 este dotat standard cu jante de 18 inci, cu jante opționale de 19 inch disponibile contra cost. Modelul de top Mercedes-AMG C 63 S are jantele mai mari incluse în echiparea standard.

În interior, tapiţeria pentru scaune din piele neagră rămâne standard, dar pentru o suprataxă sunt disponibile variante diferite îmbracate în piele nappa. Nouă este combinația de culori Magmagrau / negru cu cusături galben contrastante.

De asemenea, disponibile pentru prima dată în gama Mercedes-AMG C 63 sunt ornamentele interioare din lemn “antracit de stejar”, “nuc” sau “cenușă neagră”. Ele pot fi combinate cu diferite culori şi tapiţerii interioare. Scaunele AMG Performance, disponibile la un cost suplimentar, pot fi acum dotate cu funcţie de răcire în trei trepte.

AMG a reproiectat volanul și dorește să sugereze sportivitatea sporită datorită formei aplatizate a bazei sale și a padelor de schimbare acoperite cu metal. Dacă modelul C 63 dispune de piele nappa, modelul C 63 S afişează, de asemenea, elemente suplimentare din microfibră, care ar trebui să îmbunătățească aderența. Cu ajutorul butoanelor noi de pe volan, funcțiile pentru infotainment, printre altele, ar trebui să fie mai ușor de selectat. Sistemul multimedia rămâne, însă, neschimbat: afișajul TFT de șapte inci este standard, varianta de 10,25 inci costă suplimentar.

Pentru un cost suplimentar, Mercedes-AMG oferă și câteva butoane suplimentare montate pe volan, care pot fi utilizate pentru reglarea programelor de conducere AMG.

Mercedes-AMG nu a operat modificări şi asupra motorului V8 biturbo de 4 litri. Acesta va dezvolta în continuare 476 CP și 650 Nm în compania versiunii entry-level C 63, respectiv 510 CP și 700 Nm alături de C 63 S. Mercedes-AMG C 63 Coupe are nevoie de 4,0 secunde pentru a sprinta de la zero la 100 km/h (4,1 secunde pentru Sedan, 4,2 secunde T-Modell), în timp ce C 63 S atinge acelaşi prag în 3,9 secunde (4,0 secunde pentru Sedan, 4,1 secunde T-Modell). Viteza maximă este limitată la 250 km / h pentru C 63 şi 290 km / h pentru C 63 S.

Ambele variante dispun de noua transmisie “AMG Speedshift MCT 9G” cu nouă trepte şi ambreiaj umed răcit cu ulei, preluată de la Mercedes-AMG E 63, cu două mai mult decât transmisia MCT anterioară.

Programele de conducere revizuite sunt denumite acum “Smoothness”, “Comfort”, “Sport”, “Sport +”, “Race” și “Individual”. AMG promite, de asemenea, ajustarea modului de intervenţie al sistemului ESP.

De la predecesor, noul Mercedes-AMG C 63 preia suspensia adaptivă reglabilă electronic, puntea faţă cu 4 braţe şi cea spate multi-link. În plus, diferențialul cu alunecare limitată de pe puntea spate nu mai este mecanic, ci electronic. De asemenea, direcţia este asistată electro-mecanic, iar sistem de evacuare integrează clapete cu deschidere variabilă, pentru o coloană sonoră mai atractivă.