Mercedes-Benz C200 cdi 2002

0
377

Corina, 23, studenta

Mercedes-Benz C200 cdi 2002 100.000 km

Cutie de viteze ( manuala/automata – nr. de trepte): automata 6 trepte

Nr. de km. la achizitionarea auto: 65.000km

Nr. de km in acest moment: 100.000 km

Modalitate de mers (mers sportiv/normal): normal

MOTOR: nu am ce sa reprosez acestui motor. Nu este cel mai sportiv posibil dar trage bine si ajuta in depasiri. Nu este deloc galagios. Nu s-a stricat nimic la motor niciodata, doar revizii. Cel mai important atu este consumul care in oras este ok (7,2%) si interurban este de 5,4l/100km). Nu are probleme cu nici un combustibil dar se simte mai bine cu motorina de la Rompetrol

Consum urban: 7,2 Consum extraurban:5.4

TRANSMISIE: la schimbarea treptelor are o mica senzatie de supraturare. In rest e ok, schimba bine dar are o mica intarziere la accelerarile bruste. E si full automata dar o pot folosi si ca o secventiala. E comoda si imi place asa.

SUSPENSIE: suspensia e usor rigida dar asta ajuta la stabilitate pe curbe. Nu topaie peste denivelari si nici nu scartaie. In primul rand este comoda si asta e bine. La trecerea accidentala peste gropi (se mai intampla) da impresia ca se rupe dar pana acum a rezistat fara nici un fel de problema.

FRANARE: depinde foarte tare de cauciucuri. Franeaza bine, abs-ul nu intra prea repede.

EXTERIOR: pana acum nu au aparut nici un fel de urme de uzura, e ca atunci cand am luat-o. Vopseaua e rezistenta si nu sufera chiar daca sunt nevoita sa o spal foarte des (e neagra si se vede orice pe ea).

INTERIOR: locurile din fata sunt spatioase si comode. Toate butoanele sunt la indemana si pozitia de condus este perfecta. Locurile din spate insa sunt cam inghesuite. E usor incomoda comanda de la sofer de deschidere a geamurilor. Pana te obisnuiesti, deschizi geamurile din spate in locul celor din fata.

PROBLEME: cutia de viteze a fost singura care mi-a facut probleme. La 90.000 km mi s-a ars ceva de la electrica cutiei. Problema se manifesta prin imposibilitatea de a cupla orice fel de treapta de viteza. Am ramas cu ea in camp la 200km de Bucuresti. Nu poate fi tractata si am chemat platforma. Am incercat sa repar in Bucuresti si nu s-a gasit problema. A fost si la Suceava si s-a reparat. A mers 3 zile si s-a stricat iar. Pana la urma s-a gasit cineva care sa descopere ca un releu nu functiona cum trebuie si ardea siguranta ce deservea cutia. De atunci merge perfect.

SERVICE: Scump si prost. Cel putin cei de pe Cheiul Dambovitei (de pe Mihai Bravu) sunt niste nesimtiti. Iti baga in factura fel de fel de operatiuni fara sa le faca. Atunci cand s-a stricat cutia am avut pe factura 6 testari (in 3 zile). M-au vazut femeie si au spus ca asa se face, dupa fiecare modificare se pune testerul si eu trebuie sa platesc. Am facut scandal monstru si s-a rezolvat. Nu au piese pe stoc (ei iau piesele tot de la cei din Expozitiei – Tiriac). Nu mi-au placut. Cei de la Tiriac sunt mai ok dar trebuie sa te omori pentru o programare.

CONCLUZII: masina imi place foarte mult, merita banii pe care i-am dat pe ea. Sta bine, se misca bine, e comoda si cel mai important, nu consuma! Am mers pana in Viena si inapoi, cu 4 zile de invartit prin Viena si drumul m-a costat 150 euro. Cu tot cu taxele de drum.Daca nu era problema cu cutia era perfecta!

As mai achizitiona o masina din acest brand (da/nu) da, da, da.

nota 8/10 (merita clar mai mult dar e doar atat din cauza service-ului).