Mercedes-Benz prezinta varful de gama Mercedes S65 AMG: mai puternic decat SLS!

0
513

Mercedes-Benz a prezentat primele informatii si fotografii oficiale cu varful de gama absolut al gamei S-Class, si anume Mercedes S65 AMG. Sub capota acestuia regasim un motor V12 biturbo de 6 litri cilindree, care dezvolta o putere de 630 CP între 4.800 şi 5.400 rotaţii pe minut si un cuplu motor de…. 1000 Nm, disponibil intre 2.300 si 4.300 turatii/minut! Motorul este cuplat standard la o cutie automata cu 7 trepte Speedshift Plus 7G-Tronic, care are trei moduri de funcţionare şi şapte trepte, un salt tehnologic faţă de unitatea anterioară, care avea cinci trepte. Performantele sunt in consonanta cu aceste caracteristici tehnice monstruoase: 4.3 secunde pentru demarajul de la 0 la 100 km/h. Viteza maxima este limitata la 250 km/h. Consumul mixt anuntat oficial al lui Mercedes-Benz S65 AMG este 11.9 litri/100 km iar emisiile CO2 sunt de 279 grame pe kilometru.

968094l

Versiunea Mercedes S65 AMG este disponibilă doar cu caroseria cu ampatament mărit şi va fi lansată simultan la Saloanele Auto de la Tokyo şi de la Los Angeles, derulate în aceeaşi perioadă. Sonoritatea motorului V12 a fost lucrata special pentru a stimula rezonanta tevilor de esapament. S65 AMG este echipat standard cu sistemul de suspensie preventiv botezat Magic Body Control, care scaneaza soseaua inaintea masinii, detectind denivelarile si pregatind suspensiile, pentru un efect de covor zburator. Reglajele suspensiei sunt adaptate definitiei mai sportive a lui S65 AMG iar sistemul de frinare poate, optional, sa fie echipat cu discuri din carbon ceramic.

Aceasta somptuoasa Clasa S inaugureaza de asemenea si sistemul de afisare head up display. Noul S65 AMG va fi disponibil comercial începând cu luna martie a anului viitor, preţul de pornire de pe piaţa din Germania fiind de 232.050 euro cu toate taxele incluse.

În materie de design exterior, noul S65 AMG se diferenţiază de versiunea standard a lui S-Klasse prin noua grilă faţă, un set de fante de aerisire de dimensiuni mai mari integrate în bara faţă, fante de aerisire laterale revizuite, un splitter faţă, noi bare de protecţie faţă-spate şi un set de evacuări duble