OFICIAL: Citroen C4 Picasso si Grand Picasso Facelift

0
537

Din aceasta toamna, cele doua monovolume compacte Citroen, C4 Picasso si Grand C4 Picasso, trec la noua imagine de marca si adopta tehnologia micro-hybrida e-HDi.

Cunoscand un succes comercial de necontestat dupa lansare, cu aproape 650.000 de vehicule vandute, acestea ofera o serie de modificari atat in ceea ce priveste stilul cat si motorizarile.

C4 Picasso si Grand C4 Picasso, care ofera o luminozitate deosebita datorita parbrizului panoramic, dobandesc in partea frontala si in spate noul logo al casei franceze, precum si o semnatura luminoasa cu leduri, vizibile atat ziua cat si noaptea, situata pe bara fata, sub proiectoare. Alte noutati sunt farurile fata cu semnalizatoare cu lumina alba, stopurile cu contur negru la C4 Picasso si optiunea Black Top, ce introduce in oferta un C4 Picasso bicolor: o gama de sase culori pentru caroserie si negru stralucitor pentru plafon si montanti.

Disponibila din acest moment pe C4 Picasso si Grand C4 Picasso, tehnologia micro-hibrida e-HDi combina sistemul Stop&Start, aflat la a 2-a generatie cu o cutie manuala pilotata si motorizarea HDi 110, dotata cu filtru de particule. Aceasta tehnologie ofera un confort deosebit la condus, dar si consum scazut de combustibil (4,8 l/100 km) si emisii de CO2 reduse semnificativ (125g/km).

C4 Picasso si Grand C4 Picasso pot dispune de CITROËN eTouch, un pachet de servicii compus din apelul de urgenta si de asistenta localizare, carnet de intretinere virtual si serviciu Eco Driving, accesibil prin intermediul rubricii MyCITROËN de pe site-ul citroen.com.

e-HDi : O TEHNOLOGIE MICRO-HYBRIDA PENTRU REDUCEREA EMISIILOR DE CO2 SI A CONSUMULUI DE CARBURANT

Noul sistem micro-hibrid e-HDi este asociat cu motorizarea HDi 110 FAP si cutia de viteze manuala pilotata BMP6.

Aceasta tehnologie micro-hibrida este bazata pe a doua generatie a sistemului Stop&Start. Aceasta din urma beneficiaza de un alternator reversibil, ale carui performante au fost imbunatatite. Puterea a crescut cu 70% fata de prima varianta la 2,2kW si include acum electronica de putere. Pornirea, rapida si transparenta, se face in 400ms, jumatate din cea a unui demaror clasic. Un  dispozitiv de asistenta la reteaua de bord, e-booster, poate stimula alimentarea electrica a alternatorului.

C4 Picasso si Grand C4 Picasso au fost echipate printre altele si cu o baterie etansa dimensionata care poate tolera pana la 600.000 de cicluri de redemaraj.

Ambele modele au suportat si o optimizare a suspensiei, pentru a oferi mai mult confort in timpul opririlor si redemararilor.

Au fost fost inregistrate progrese semnificative in ceea ce priveste consumul de carburant si emisiile de CO2. Consumul de combustibil in ciclu mixt este de 4,8l/100 km pentru C4 Picasso (5,0 pentru Grand C4 Picasso) si emisiile de CO2 in acelasi regim se situeaza la 125 (130) g/km. In mediul urban, reducerea consumului si a emisiilor de  CO2 pot ajunge pana la 15%.

Noile C4 Picasso si C4 Grand Picasso vor fi disponibile inshowroom-urile Citroen din toata Europa in cursul ultimului trimestru din 2010.