Bentley Motors a facut publice primele imagini oficiale ale noului Flying Spur, model ce isi va face debutul la Salonul Auto de la Geneva.
Designul noului Bentley este un mix de eleganta, lux si sportivitate in cel mai pur stil Bentley posibil. Partea frontala ne prezinta deja celebrele 4 faruri cu tehnologie full LED si o grila centrala masiva. Impreuna cu capota lunga si calandrul fata foarte bine asamblat se obtine o imagine de forta pura si foarte mult rafinament stilistic ce il intalnim si la linia laterale foarte fin desenata, cu proportii corect echilibrate. Jantele imense se integreaza perfect in pasajele rotilor extrem de fin desenate. Partea din spate se face remarcata prin grupurile optice cu LED si o luneta elegant inclinata. Capota portbagajului de dimensiuni mari ascunde probabil un generos spatiu de depozitare. Suprafetele vitrate au dimensiunile corecte si ofera o vizibilitat foarte buna.
La interior Bentley a integrat cele mai moderne sisteme de infotainment disponibile pe piata, inclusiv o serie de ecrane touchscreen pentru pasagerii din spate si un nou sistem audio Naim de 1100 Watt si 8 canale amplificate. Noul pachet Multi-Media Specification ofera optional conexiune de date prin intermediul unui SIM dedicat, spatiu de stocare pe un hard-disk intern de 64GB si poate fi accesat atat prin intermediul ecranelor de 10inch disponibile pentru pasagerii din spate cat si prin intermediul altor device-uri precum telefoanele mobile. Luxul este la ordinea zilei, materialele fiind de cea mai buna calitate iar asamblarea este intradevar ireprosabila. Interiorul poate fi configurat in varianta cu 4 sau 5 locuri, scaunele oferind nu mai putin de 14 posibilitati de reglaj electric, incalzire si ventilatie si bineinteles piele de cea mai buna calitate in aproape orice nuanta va puteti imagina.
Flying Spur este cea mai rapida masina construita vreodata de Bentley, viteza maxima anuntata fiind de 322 km/h iar demarajul 0-100km/h este obtinut in 4.6 secunde. Totul este obtinut cu ajutorul unui impresionant motor W12 de 6000 cmc ce livreaza 625CP si un cuplu animalic de 800Nm prin intermediul cutiei de viteze automata ZF in opt trepte si a tractiunii integrale. Coeficientul aerodinamic excelent de doar 0,29 a dus la scaderea consumului cu 13% fata de generatia precedenta, consumul mediu anuntat pentru noul model fiind de 14,7 litri /100km. Suspensiile controlate electronic au fost si ele puternic revizuite oferind acum un confort mai ridicat, fara a afecta in vreun fel stabilitatea bolidului pe viraje la viteze ridicate noua functie damper electronic control modificand in timp real garda la sol si amortizoarele pentru a obtine maximum de performanta.