CARGUS CUP – DAY 1

0
364

Ne-am obisnuit sa fim bodoganiti si injurati, s-au scris fel de fel de articole blambece despre noi, ne cam arata lumea cu degetul… Pe drept sau pe nedrept, nu comentez asta dar trebuie sa recunoastem ca sunt cazuri destul in care oamenii au dreptate.

Iar despre cursele prin oras nu mai trebuie spus nimic, mergem pe Magheru si suntem edificati.

Uite ca s-a gasit insa un grup de neni care sa miste ceva si care au reusit sa micsoreze distantele intre lumi. Daca la noi nu se poate sa “aducem” un circuit decent, am mers noi decent la circuit si ne-am cam dat.

Am asteptat aste 3 zile de mult timp si acum ca s-au dus am inceput deja sa dam din colt in colt, poate se mai intampla o data anul asta… macar o data!

Dar gata, cele 3 zile s-au terminat, sunt la mine in Berceni si Grecia cu circuitul ala misto e departe, la fel si Bulgaria cu militienii ei coruptibili…

Dupa aste 3 zile au ramas cativa giga de poze si niste amintiri beton! Fel de fel de instantanee din cursa sau de la standuri, amintiri de la un eveniment superb!

Nu incep acum sa preamaresc organizatorii, Cargus si FireMotorSport, cu toate ca merita aplauze… Initiativa este de nota zece, sumele dizlocate si cheltuite destul de maricele, ideea este ca a meritat!

Am plecat tarziu, sambata dimineata si dupa un drum “la pas” prin Bulgaria am ajuns in Serres, Grecia. N-am avut si nici n-am vrut timp de altceva, direct la circuit. Cei care au participat efectiv in cursa erau acolo de vineri, unii chiar de joi.

Deja “stiam” locurile, am cotrobait pe net dupa informatii asa ca am crezut ca nu voi fi surprins… Dar n-a fost asa…

Circuitul e demential, facut pentru adrenalina! Asfaltul foarte rugos, de o aderenta feroce, toate curbele inclinate, vibratoarele nici prea mari/nici prea mici, linia dreapta luuunga… ce sa mai, motoare si timp sa fie ca in rest ne ocupam noi!

Sambata a fost zi de curse scurte, 7-18 ture, cu schimbari de clasament , urlete nebune, schimbari de ultima ora.

Daca nu te pricepeai sau daca nu stateai langa cineva care se pricepea nu intelegeai nimic din cursa, clasamentul dansa sub ochii tai, cei de pe margine urlau din toti plamanii, nebunie!

In cursa de sambata dimineata la SST (supersport 1000cc) locul I n-a suprins pe nimeni… Ionut Mistode, echipa Cargus Firemotorsport a luat locul 1. Pe 2 si 3 au venit alti romani, Liviu Dumitrescu respectiv Daniel Vargolici.

La 600cc israelienii au luat tot podiumul, Yaron Salinger, Barda Gal si Chen Eli au fost primii trei clasati. Pe 4 a venit Stefan Popescu iar pe 5, la 5 secunde de Stefan a sosit Ioana Dumitrescu (despre pustoaica asta vom mai vorbi si se va mai vorbi mult, are numai 16 ani si e fulgerica gol!).

In cursa de seara la SST1000 Ionut Mistode a avut iar treaba, a terminat din nou pe 1. In spatele lui, Liviu Dumitrescu pe 2 si Iulian Soros pe 3.

La 600cc Gal Barda, Yaron Salinger si Eli Chen au fost primii trei clasati, pe locul 4 fiind Stefan Popescu.

Lupta stransa, putine probleme tehnice, israelienii foarte bine pregatiti si cu material tehnic de nota 10. Pana la urma o zi buna, fara evenimente si cu clasament care sa te faca mandru ca esti roman.

Ce m-a uimit in primul rand a fost atmosfera… Cu toate ca orgoliile sunt mari, ambitiile si mai mari, dorinta de a castiga se vedea pe fata tuturor, ai nostri nu au uitat ca sunt oameni. Discutii, glume, comentarii, maini de ajutor, sfaturi, iar glume… Atmosfera de nota 200!

Si toate acestea sub un soare arzator “made in Greece”, acelasi soare sub care urma sa ne vedem si a doua zi, ziua marii curse, cursa de anduranta de 95 de ture. Dar pana a doua zi a fost o seara misto, “in the evil part of Serres” unde cei care nu aveau cursa a doua zi au fraternizat cu ceva localnice si cateva sute de grame de alcool cinstit.

Marea batalie urma sa vina insa duminica, cursa de anduranta. Aceasta cursa va fi acoperita de un material ce va sa vie, merita atentie sporita. Am inviat si am renascut de cateva ori, sperantele si toata atentia erau distribuite pe mai multi competitori, dar cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din scara blocului evident ca toate calculele au fost date peste cap.

Cazatura lui Ionut Mistode, efortul incredibil al lui SST, echipa israelita care a concurat cu 5 piloti dar mai ales cursa incredibila facuta de “pitica” alintata de toti, Ioana Dumitrescu si a tatalui ei Liviu Dumitrescu a facut din cursa de anduranta un moment foarte misto.

Revenim… ScuterClub.ro