Contrar trendului pietei, Mazda incheie 2010 in crestere

0

Contrar trendului pietei, care a continuat sa se contracte in 2010, Mazda incheie ultimele 12 luni in crestere, cu un volum de 836 de unitati comercializate pe piata locala, mai mult cu 11% decat in 2009, cand constructorul japonez a raportat 752 de autovehicule vandute.

Cresterea a fost sustinuta in principal de suv-ul CX-7 si de compacta Mazda3, primul cu un volum de 138 de unitati si o crestere cu 38% fata de anul anterior, iar al doilea model cu 333 de autoturisme, in crestere cu 34% fata de perioada precedenta. Topul celor mai bine vandute modele Mazda in 2010 este completat de Mazda2, cu 247 de unitati si o crestere cu 15% fata de cele 12 luni anterioare.

“Desi piata auto a continuat sa scada in 2010 Mazda a reusit sa creasca volumul vanzarilor, in principal prin prisma evolutiei foarte bune a doua dintre cele mai populare modele, CX-7 si Mazda3, ambele cu cresteri mai mari de 30%. Dorim sa mentinem acest trend si in 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850 de unitati vandute si o cota pe segmentul de automobile de import de 1,2%” a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda.

via | Mazda