Ferodo si Auto Total invita specialistii auto la intrecere

1

Ferodo, marca unora dintre cele mai apreciate produse destinate sistemelor de franare, răsplăteşte interesul şi loialitatea miilor de specialişti auto printr-o promoţie nouă şi captivantă destinata service-urilor si magazinelor de piese auto.

Promoţia „Sunteţi pregătit de întrecere?” a fost prezentata in detaliu astazi de Gabriel Zane, Marketing Manager AutoTotal, in cadrul conferintei de presa organizata de Federal Mogul cu prilejul lansarii pe piata locala a gamei de placute de frana Wagner.

Noua competitie va oferi premii atractive pentru acele ateliere service şi magazine de piese auto care vând produsele Ferodo. „Mobilizaţi-vă echipa să vândă, motivaţi-vă clienţii să cumpere cât mai multe piese Ferodo şi lansaţi-vă în cursă! Intraţi pe www.myferodo.com/readytorace şi întreceti-vă într-un joc video online de tip simulator de curse auto. Promoţia începe pe 7 aprilie şi se încheie pe 7 iulie” .

Fiecare participant la promoţia „Sunteţi pregătit de întrecere?” va avea 3 tururi de circuit pentru a-şi îmbunătăţi performanţele înainte de a face turul contra cronometru în care se decide premiul.

Realizarea turului de circuit într-un timp de Nivelul 1 califică imediat participantul pentru oricare din numeroasele premii atractive disponibile prin distribuitorul Ferodo. Nivelul 2 aduce participanţilor produse electronice. La nivelul 3, concurentul câştigă un weekend de lux la Monaco. Marele premiu – câte un Fiat Abarth 500 nou-nouţ – este disponibil pentru oricine reuşeşte să termine turul de circuit în timpul corespunzător Nivelului 4.

Nu există o limită de înscrieri pentru comercianţii de piese auto, deci cu cât sunt mai multe achiziţii Ferodo, cu atât au mai multe şanse de a-şi îmbunătăţi performanţele – şi premiile! Produsele Ferodo care se califică pentru promoţie sunt plăcuţe şi discuri de frână, elemente hidraulice, saboţi şi kit-uri de saboţi, şi lichide de frână.

Acesta este un mod interesant şi uşor de a câştiga premii apelând la Ferodo pentru fiecare reparaţie de frână, a spus Hayley Elwen, Brand Manager sisteme de frânare pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Asia. Sunt recompense pentru fiecare client calificat, inclusiv pentru angajaţii distribuitorului.”

Participanţii care ating nivelul 1, 2 sau 3 au oportunitatea de a ceda premiul în schimbul unor tururi suplimentare, având astfel şansa de a câştiga premii şi mai valoroase.

Clienţii pot câştiga, şi prin intermediul a 12 extrageri săptămânale, premii ca iPad-uri, iPhone-uri şi instrumente de diagnosticare TEXA OBD. Premii lunare suplimentare vor fi disponibile pentru angajaţii distribuitorilor din fiecare din cele 12 ţări participante.

1 COMENTARIU

Comments are closed.