LA 2010: Subaru Impreza Design Concept

0
521

Cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, Subaru va lansa noua filosofie a brandului adoptând un nou slogan denumit foarte sugestiv “Confidence in Motion”(„Încredere în mişcare”).

„Încrederea” reflectă excelenţa în inginerie, sentimentul de siguranţă şi plăcerea la volanul unei maşini Subaru. „Mişcarea” exprimă angajamentul brandului nipon spre o continuă inovaţie şi dezvoltarea uor tehnologii de ultimă generaţie. Subaru îşi propune să întâmpine aşteptările celor mai exigenţi clienţi intr-o lume în permanentă schimbare, protejând în egală măsură mediul înconjurător.

Conform filosofiei brandului, automobilul ar trebui să fie mai mult decât un simplu mijloc de transport. Acesta poate trezi emoții puternice oferind o experienţă revigorantă inedită. Cu această nouă filosofie, Subaru îşi propune o evoluţie continuă pentru a anticipa cerinţele tot mai diversificate ale clienţilor protejând în acelaşi timp mediul înconjurător.

Un prim pas în cadrul noii filosofii este Salonul Auto de la Los Angeles, unde Subaru expune un concept senzaţional ce surprinde profilul premierei şi va reflecta noile tendinţe ale mărcii. Noul Impreza Design Concept înglobează filosofia “Confidence in Motion”, simbol al excelenţei tehnice, al evoluţiei produsului şi al grijei pentru mediul înconjurător, fiind un preview al urmatoarei generatii Impreza, model cu o traditie impresionanta ce i-a adus recunoastere internationala constructorului nipon.

Conceptul expus la Los Angeles este un sedan superb, cu un profil dinamic, apropiat de cel al unui coupe cu patru usi. Daca stilul apetisant al conceptului nu va suferi modificari majore pana la definitivarea versiunii finale, se pare ca noul Impreza va avea un design mult mai agresiv, estetica discutabila a generatiei actuale fiind abandonata.

Sub capota prototipului Impreza Design se afla recent lansata versiune revizuita a motorului boxer de 2.0 litri, cuplata la cutia CVT Lineartronic, ce urmeaza sa fie prezente si pe versiunea de serie a conceptului.

Intr-un segment foarte disputat si, in general, intr-o industrie cu competitie acerba durata de viata a generatiilor unui model se reduce semnificativ cu fiecare iteratie, astfel ca actualul model compact al constructorului nipon va avea o cariera extrem de scurta, de doar 4 ani, noua Impreza urmand sa fie prezentata, cel mai probabil, la Salonul Auto de la Frankfurt din 2011.