Consum urban: 14-15 (record 30 !!!!)
Consum extraurban : 9-10
TRANSMISIE : cutie de viteze manuala 5+1, 4×4 comutabil, reductor. A mers intotdeauna perfect.
SUSPENSIE : Gandita pentru carat si offroad. Confort zero, dar rezista foarte bine pe oriunde ma duc.
FRANARE: Discuri pe fata si tamburi pe spate. Nu sunt nici extraordinare, dar nici de Cielo. Isi fac treaba.
Andrei – 23 ani – student
Nissan Pickup Navara 2.5 Di
Cutie de viteze ( manuala/automata – nr. de trepte): manuala, 5+1, full, 2005
Nr. de km. la achizitionarea auto: 0
Nr. de km in acest moment: 40.000
Modalitate de mers (mers sportiv/normal): normal
MOTOR: Motor de conceptie veche, fara commonrail, putere litrica destul de mica (133 CP din 2.5 litri turbo), dar indura tot ce-i dai.
Consum urban: 14-15 (record 30 !!!!)
Consum extraurban : 9-10
TRANSMISIE : cutie de viteze manuala 5+1, 4×4 comutabil, reductor. A mers intotdeauna perfect.
SUSPENSIE : Gandita pentru carat si offroad. Confort zero, dar rezista foarte bine pe oriunde ma duc.
FRANARE: Discuri pe fata si tamburi pe spate. Nu sunt nici extraordinare, dar nici de Cielo. Isi fac treaba.
EXTERIOR: Mare, impunatoare si inspaimantatoare. Cand merg cu ea, toti din fata imi fac loc pe banda.
INTERIOR: Destul de spartan, dar facut cu bun gust si materiale de calitate. Scaunele puteau sa fie un pic mai moi si sa aiba reglare pe verticala. Eu am 2 metri si dau cu capul de plafon, iar punctul de ancorare al centurii este sub umar.
PROBLEME: Merita de mentionat ca am avut un accident destul de serios cu ea care a necesitat reparatii generale. In afara de asta am avut doar un cip la cheie ars.
SERVICE: Servicul oficial Nissan este o varza totala. Ziceam mai sus de cipul de la cheie. Am dat comanda de el in octombrie 2005 (da, cinci) si nici pana acuma n-a venit. Cand am avut accidentul, am dat-o la reparat la un service independent. Astia se pare ca s-au miscat mai bine luand piese originale Nissan prin alte filiere (nu Renault Romania).
CONCLUZII : O masina care isi face corect treaba. Urca, cara, trece, face tot ceea ce te-ai astepta de la un truck. Daca ai avea si unde s-o repari cum trebuie ar fi perfecta.
As mai achizitiona o masina din acest brand (da/nu) : Nu in Romania.
Pathfinder, 2007, 2.5 Dci, 174 Hp, automat, 4×4 + reductor, confort decent fara pic de lux si opulenta, frane pe disc x4, incredibile pt o masina de 3 tone (2.3+pasageri si bagaje)!!! Mers sportiv nu prea exista la acest tip de masina. Consum mediu la 22.000 km – 15.3 km (neresetat 60% extraurban – 40% urban). Service-ul? Badsi – singurul service unde am putut sta langa masina si observa tot ce s-a facut la ea. Multumit! Incantat chiar! Profesionisti, cunosteau masina si au pus si un pic de suflet. Piese scumpe insa. As mai lua doua masini din acest brand :), dar astept urmasul Patrolului . . .
Buna tare.Ptr.mine Navara e ca un barbat super potent si care nu iti este rusine sa iesi oriunde cu el.Sunt barbati buni la pat dar cand sa iesi in societate parca ai vrea cu altul care arata cat de cat mai bine cu toate ca la pat e varza.Ei dragii matusei,cu Navara e totul OK.
Puternic si frumos.Poti merge la munte ,la mare,la teatru sau in afra orasului la adapost de ochii celor din jur ptr a face un sex de calitate cu cine place.Sotul nu conduce ptr.ca e o fire mai abtinuta la aventuri.M-am despartit de el dar am ramas prietieni si sigur atunci cand ma mai suna il mai iau si pe el la petrecere de o noapte.Sarmanul nici nu stie ce a pierdut.
Comments are closed.