BMW E39 530D, 2002, 3l diesel, automata 5 trepte, exclusive line, 139.000km

0
348

Levi, 29 ani, manager

BMW E39 530D, 2002, 3l diesel, automata 5 trepte, exclusive line, 139.000km

consum urban 12

consum extraurban 8,8

motorul este foarte fiabil, nu mi-a facut deloc probleme. Nu consuma deloc ulei. Nu este silentios dar foarte vivace. Am schimbat turbina la 130.00km si m-a costat 550 euro toata operatia.

Transmisie: merge foarte bine, modul sport este incredibil! A cedat la 117.000 km (din care 65.000 cu cip – 221cp din 192). A costat 1500 euro la BMW (in programul post garantie).

suspensie: comod si elegant, absoarbe bine gropile. Am schimbat bratele inferioare.

franare: franare foarte buna si eficienta. Totusi, mergand sportiv consuma placutele in aproximativ 20.000km. Placutele de frana costa 164 euro pe spate si 190 euro pe fata.

exterior: impecabila, fara probleme.

interior: s-au stricat butoanele de la climatizare si suportul de pahare. In rest nu prezinta nicaieri urme de uzura.

probleme: in afara de turbina si de cutie masina nu a mai cerut nici un fel de reparatii. Recunosc ca merg sportiv si fara menajamente. Cutia de viteze a cedat la 120.000 km si a fost inlocuita partial cu banii mei (1750 euro) si restul cu banii BMW (pana la 5.000 euro)

concluzii: o masina foarte buna, cu un diesel incredibil (cuplu si putere), cu un consum mic si suspensie robusta. Merita banii.

As mai achizitiona o masina din acest brand.

Nota finala: 8/10