Opel Astra 1.9 Cdti – 150 cai si 320nm, 2006, Enjoy, IDS+

0

Alexandru 32 ani
Opel Astra 1.9 Cdti – 150 cai si 320nm, 2006,Enjoy, IDS+
Cutie de viteze ( manuala/automata – nr. de trepte) : Manuala / 6 trepte
Nr. de km. la achizitionarea auto : 0 – 17 Martie 2006
Nr. de km in acest moment : 29.000 km – 23 Februarie 2007
Modalitate de mers (mers sportiv/normal) : normal 70%/sportiv 30%

MOTOR : Motorul este unul din principalele atuuri care m-au convins pentru aceasta masina si care mi l-am dorit.Descrierea tehnica de pe foaie si nu in ultimul rand motor de generatie noua m-au convins 100% si dupa ce am achizitionat masina. Nu am avut nici o problema, consumul de ulei a fost de 300 gr la 15.000 km iar per total sunt super multumit de acest motor oferind tot ce am nevoie de la el, poate si un plus prin butonul Sport. Motorul merge la fel de usor si in trafic aglomerat si pe drum lung unde consumurile sunt nesimtit de mici pentru ceea ce ofera acest motor in regim de croaziera sau de mers sportiv capitol la care exceleaza.

Consum urban : 7.3-10.8%
Consum extraurban : 4.8-8.5%

TRANSMISIE : Cutia de viteze perfect etajata pentru caii si cuplul avut, fara zgomote sau alte probleme, o cutie cu rapoarte scurte pe gustul meu si cu treapta VI pentru drumuri lungi.

SUSPENSIE : Masina are de fabrica amortizoare reglabile cu gaz prin apasarea unui buton de pe bord (Sport). Practic au o setare tare, fiind sasiu sport, si una foarte tare care aproape nu amortizeaza deloc (Cu Sport On). Desi suspensia este semi-independenta pe spate este setata foarte sportiv iar masina sta excelent pe viraje. Singurul punct negativ fata de suspensia independenta pe spate este ca masina „topaie” mai usor la denivelari in curbe si afecteaza stabilitatea. Pe drum fara denivelari insa nu prezinta minusuri, masina sta excelent pe viraje indiferent de viteza(in limitele clasei). Cu sasiu sport este setata destul de tare ceea ce poate fi pentru unii un inconvenient. Nici un fel de probleme pana acum.

FRANARE : Franele sunt excelente datorita faptului ca masina a fost dotata cu discuri mari si pe fata si pe spate. Au 308mm pe fata si 284mm pe spate. Franele sunt ajutate si de amortizoare ajustabile in timp real care in momentul franarii isi schimba taria in functie de starea drumului si greutatea pe punti pentru a echilibra masina cat mai bine si a obtine o franare cat mai eficienta.

EXTERIOR : Negru perlat este culoarea care am avut-o si la ultima masina si cred ca pe aceasta clasa de masina prinde cel mai bine, pana acum in aproape un an s-a mentinut foarte bine.

INTERIOR : Nici un fel de reclamatii, totul pus la indemana, vizibil, comenzile practice, materiale de buna calitate.Lipsa spatiului de depozitare a micilor obiecte pentru sofer si pasager dreapta poate creea mici neplaceri

PROBLEME : Singura problema avuta a fost unitatea audio care insa a fost schimbata cu alt model mai nou si de la alt producator care a rezolvat problema pe garantie – motivul : receptia slaba.

SERVICE : Multumit pana acum.

CONCLUZII : Sincer ma asteptam sa am ceva mici probleme, Opel nu a stralucit in ultimii ani pana la lansarea Astrei dar per total sunt mai mult decat multumit de masina/motor/transmisie/electronica – masina pana acum fiind la cerintele mele pentru banii platiti peste asteptari, mai ieftin cu cateva mii de euro pentru corespondenta motor/clasa
Sunt foarte multumit de ea si as lua fara ezitare acelasi model.

As mai achizitiona o masina din acest brand (da/nu) : Da

Nota finala – peste 9

Alte modificari:chip tuning 185-200 cai, jante aliaj AWS 16\’\’, folie , grila fata Lumma, iesire toba Borla