CUPA DACIA LOGAN, oficial numita CUPA ASCO PROPERTIES a fost lansata oficial.
Automobilul folosit in concurs este modelul Dacia Logan 1,6l 8 V 90 CP, pregatit conform specificatiilor Federatiei Internationale a Automobilului, ce va concura pentru inceput in Campionatul National de Viteza pe Traseu Montan.
Regulamentul competitiei a fost avizat de Comisia Nationala pentru Automobilism si Karting din cadrul ACR.
Modelul Dacia Logan de serie poate fi echipat cu un kit standard “Racing Nick”, la care se pot adauga si elemente optionale, automobilul ramanand in prescriptiile tehnice ale grupei sale.
Kit-ul minim pentru Dacia Logan 1,6l 8V contine: rollbar Wiechers / scaun Sparco / suport scaun / centura siguranta Schrott / volan sport Sparco / butuc volan / jante (4 bucati) / anvelope (4 bucati) / suspensie KW Competition / extinctor Sparco / toba finala / contact general / sigurante capota (fata si spate).
Pretul, inclusiv montaj, pentru kit-ul “RACING NICK” este 12 512 RON, fara TVA.
Trebuie mentionat faptul ca masina stock de la care se pleaca nu trebuie sa fie noua. Acest kit se poate monta pe orice fel de Logan Sedan 1,6l 90cp.
Aceasta competitie a fost creeata mai ales pentru tinerii care nu au avantajul de a fi sprijiniti de un sponsor puternic si care pot incepe experienta in ale pilotajului cu relativ putini bani.
Piesele de schimb sunt relativ ieftine si usor de procurat, automobilul este fabricat in Romania, deci premisele sunt create pentru dezvoltarea unei competitii puternice, in care sa se implice mai ales tinerii sportivi, aflati la inceput de cariera.
Tocmai pentru ca aceasta disciplina sa nu fie monopolizata de “rechinii” cu bani, s-au impus masuri drastice de limitare a modificarilor. Pe lista de interdictii sunt multe, aici amintim numai cateva:
– este admis numai carburant fara plumb care se comercializeaza in benzinarii si este interzisa folosirea oricarui fel de aditiv
– singurul motor admis este motorul K7MF7 1,6 litri, producator Automobile DACIA S.A.
– sistem de franare cu dublu circuit fara ABS, sistemul de frana de serie nu poate fi modificat
– instalatia electrica de serie ,calculatorul si senzorii nu pot suferi nici un fel de modificare, facand exceptie schimbarea locului bateriei
sistemul de evacuare nu poate fi modificat decat partial, fiind permisa schimbarea tobei finale
– sistemul de alimentare cu benzina nu poate suferi nici un fel de modificare.
Daca doriti sa vedeti cum arata un Logan pregatit pentru “Cupa Logan” puteti merge sa aruncati un ochi la TUNING CORNER (Str. Nicolae Culea nr. 23). Veti gasi acolo masina din imagine, care condusa fiind de Gabriel Tiura (zis Musetzel), a participat la etapa inaugurala a Cupei Logan ce s-a desfasurat in cadrul Vodafone Bucharest Challenge 2007.
Discuta despre CUPA LOGAN pe forum! CLICK AICI!
Mai multe fotografii de la Cupa Logan la Vodafone Bucharest Challenge. CLICK AICI!